Strona 14 z 14
: pn 20:16, 08 cze 2009
autor: prof_klos
Ktoś coś wie? Podobno wkrótce w MKT ma się pojawić kilka nowych wagonów:
1x "Lohner" GT6.
2x Duewag GT6 ex Bielefeld.
1x Duewag GT8 ex Bielefeld.
: pn 21:20, 08 cze 2009
autor: px33
Lohner = z pojedynczymi drzwiami z przodu i z tyłu? Jak motorniczy sobie je zabierze to może być porażka
: pn 21:39, 08 cze 2009
autor: prof_klos
Na to mi wygląda, są zdjęcia tego podtypu w Sieci. Przypuszczam, że przednie drzwi zostaną zachowane "dla ogółu" a ewentualną kabinę się zamknie jakoś w przediale pasażerskim z wyjściem bezpośrednio do tegoż.
No ale nie uprzedzajmy faktów.
(Hm, czyżby przymiarka do Pabianic? Oby tylko się udało umowę podpisać nową z MKT... Tak wiem; marzenia. EOT).
: pn 23:19, 08 cze 2009
autor: SEC
Żeby jeszcze na plac Kilińskiego jeździły. Przymiarki do normalności na odcinku łódzkim.
: pn 23:39, 08 cze 2009
autor: prof_klos
Zauważcie, że znów Bielefeld zasili nasz tabor. Powrót do przeszłości. I dobrze, bo wagony mają wyśmienite. Ich GT6 ściągnięte na początku lat 90. jeżdżą do dziś. Pewnie uśmialiby się wiedząc, że jeszcze jeżdżą (chociaż chyba wiedzą?). Oni się pozbywają, my odkupujemy i się tym cieszymy jak cholera.
: pn 23:43, 08 cze 2009
autor: Kazik
Ta, 2 z 8, a 1 odpadł już po roku. Szał.
: wt 00:05, 09 cze 2009
autor: prof_klos
No hej! To ma ponad 50 lat! A jeden na części był potrzebny.
Odp
: wt 06:08, 09 cze 2009
autor: Adam Alex(ex1022)
prof_klos pisze:
(Hm, czyżby przymiarka do Pabianic? Oby tylko się udało umowę podpisać nową z MKT... Tak wiem; marzenia. EOT).
To ile by potrzeba było tych wagonów aby wydłużyć linię z Ikei do Pabianic ? Fajne wyjście mi się wydaje, może MKT było by tansze. A co do wagonów GT 6 ( oraz innych zza zachodniej granicy ) to są fajne i mało zużywalne
: wt 14:03, 09 cze 2009
autor: prof_klos
Ze 3-4 tak na oko.
: wt 14:37, 09 cze 2009
autor: adam-k96
Szkoda tylko, że z przyjazdem używańców część 803N zostanie wycofane.
: wt 15:08, 09 cze 2009
autor: MNK
To 803N jest kilka w MKT?
: wt 15:15, 09 cze 2009
autor: ukalo
A nie?
: pt 20:13, 26 cze 2009
autor: beni
MNK pisze:To 803N jest kilka w MKT?
Klasyczna - 21
Kanciak - 4, 5, 6, 8, 11, 13, 14, 15, 16, 22, 29, 37
W krzakach - 30
Po za tym 102NaW - 28 w krzakach.
: pt 20:21, 26 cze 2009
autor: MNK
Wiem. Pomyliło mi się z parówką
, a zapomniałem, że kanciaki są to zmodernizowane 803
: czw 15:21, 02 lip 2009
autor: adam-k96
Skoro już w temacie parówek to wie ktoś ile może ważyć MKT#28 ?
: czw 16:01, 02 lip 2009
autor: ukalo
25 ton (nie uwzględniając korozji
)
: czw 16:21, 02 lip 2009
autor: o3r
Podziel na dwa, bo tyle z niego zostało.
: ndz 13:54, 12 lip 2009
autor: Kazik
Czy Lohner GT6 czymś się od analogicznego Duewaga różni oprócz ilości płatów drzwi?
: sob 14:54, 18 lip 2009
autor: adam-k96
Teraz to już z niego nic nie zostało.