eDragon55 pisze:Swingi już chyba wszystkie jeżdżą, więc linia 10 ma jednolity tabor.
Wszystkie? Jednolity? To dlaczego w tygodniu spotkanie Tramicusa na 10, to w miarę normalna rzecz? Coś się zmieniło?
Przecież wiadomo, że kupując 22 tramwaje do obsługi linii 21-brygadowej, może zawsze coś nie wypalić, a jeden tramwaj na rezerwie to trochę mało. Stawia się na to, że 21 Swingów będzie zawsze gotowych na obsługę 10 w tygodniu.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Mat, łącznie zmieniany 1 raz.
Też ostatnio widziałem Tramicusa na 10 ale ponoć wszystkie Swingi już w lutym mogły jeździć liniowo a są to nowe tramwaje, więc 21 Swingów powinno być wykorzystywanych w dzień i dodatkowo jest 1 Swing w zapasie poza tym taboru niskopodłogowego jest na tyle mało, że powinno się go maksymalnie wykorzystać. Nawet jak coś nie wypali wyjątkowo można podstawić Konstala bo lepszy taki tramwaj niż niezrealizowany kurs.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez eDragon55, łącznie zmieniany 1 raz.
mig pisze:Od jutra Nowe Sady ze swoimi Jelczami na Z12.
Chcą dobić busiki doszczętnie na tych kocich łbach na Giewoncie To może na 62 znowu więcej 12m się pojawi, bo ostatnio znów jest 1 na 6 brygad (czyli jak zwykle bo 6 midi nigdy nie ma mimo rozpiski planowanej obsługi XD)
mig pisze:Od jutra Nowe Sady ze swoimi Jelczami na Z12.
Chcą dobić busiki doszczętnie na tych kocich łbach na Giewoncie To może na 62 znowu więcej 12m się pojawi, bo ostatnio znów jest 1 na 6 brygad (czyli jak zwykle bo 6 midi nigdy nie ma mimo rozpiski planowanej obsługi XD)
WykoxPL ostatnio wspominał o wieczornych obsadach linii 94 taborem midi. Dziś widziałem jak wyjeżdżał na wieczorną brygadę 2626. W związku z tym, chyba można zacząć traktować to nie jako ciekawostkę, ale bardziej jako planową obsadę.
Szkoda kasy (póki nie zaczną się sypać), skoro w mieście są jeszcze tramwaje i autobusy bez nawet skrawka niskiej podłogi. Może dobrze byłoby im zrobić małą estetyzację (przemalować przód na wzór warszawskich, w 25xx wyrównać linię okien czarnym lakierem)
Od 11 czerwca wraz z objazdem na linii 12/12A znikają z niej wagony niskopodłogowe. Czyżby Cityrunnery miały powrócić na 15/15A? Innej alternatywy chyba dla nich nie ma, poza tym tego dnia wchodzi też zmiana rozkładu na 15 i 15A.
Cityrunnery wycofali z 12 pewnie przez przejazd min. przez plac Wolności, także mało prawdopodobne by pojawiły się na 15. Jedyną alternatywą jest chyba 16A, ale musieli by zmienić rozkłady,bo brygady 16 i 16A są chyba łączone.
Czyli że w normalny dzień roboczy w zajezdni będzie sobie stało 8-9 Cityrunnerów, podczas gdy po mieście będą jeździć przerdzewiałe trumny z Chorzowa - XXI wiek