hytgar655 pisze:Żeś tak namieszał, że odniosę się tylko do kwestii 13 z ET-1. Ostatnio o tym myślałem, że 2, 3, 5 i 6 powinny być w całości z Chocianowic (w świetle dostaw tramwajów do ET-2. Wtedy 13 powinna pójść na ET-1 bo ma tam bliżej w ogóle. Myślałem też coś o 1, ale ona jest pewniakiem na nowe tramwaje z TDŁ.
Z pewniaków na nowe tramwaje widzę:
* 2 (Aleksandrowska do tego 2021 roku powinna być wyremontowana, zdaje się)
* 5 (tu wydają mi się prawdopodobne przetasowania siatki połączeń - wydaje mi się, że 1 powinna jechać przez Broniewskiego do Rudy, a 5 na Dworzec Chojny)
* jakąś nową linię poprowadzoną przez Broniewskiego (tu bym widział relację: z osiedla przy Śląskiej przez Broniewskiego i ŁTR np. na pętlę przy ET-1)
A co do 1, to chyba mają być jakieś tramwaje z dodatkowych środków - tu ta linia wydaje mi się być pewniakiem.
Co do 3, może może - w końcu nieznany jest póki co los Warszawskiej, a przy obecnym stanie torowiska to i tak nowe tramwaje na Warszawską nie wjadą.
I co do 13 - ET-1 jest dobrym pomysłem. Ale na pewno 2, 3, 5, 6 muszą być w zdecydowanej większości z ET-2 (żeby z Telefy nie były więcej niż trzy brygady). 15 i 17 powinny mieć mniej więcej 50/50. Dla 8 stan 50/50 też byłby optymalny, dotychczas była przewaga ET-2.