Planowa obsada linii - dyskusja
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Chciałeś powiedzieć, możemy.
Ale ok, możemy.
Ale ok, możemy.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Od 1.07 Markab wchodzi swoimi przegubami na Z45 i Z46. W dni robocze i sobotę obsługiwać będą brygady 1 i 2 a w świąteczne dni brygady 3 i 4.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Z innego wątku
Na pewno na dłużej. Sytuację wymuszają: remonty w Łodzi w ramach TdŁ, wlekące się w nieskończoność procedury przetargowe związane z zakupem oraz najmem nowych autobusów oraz poprawa sytuacji taborowej w samym Zgierzu. No i trochę urlopy kierowców w Łodzi, których oczywiście jest za mało (choć tu chyba nawet podochodziło cięć w wakacyjnym rozkładzie). Aczkolwiek sezon urlopowy to we wrześniu się skończy, więc tegoż wpływ jest tak naprawdę znikomy.basutsuaa pisze:Przegubowe? Tymczasowo czy na stałe?
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No ale jak chcemy wysyłać TDŁ na 2 czy 5, to pełna obsada musi być z Chocianowic.TramMomentyStudenta pisze:hytgar655 pisze: Z pewniaków na nowe tramwaje widzę:
* 2 (Aleksandrowska do tego 2021 roku powinna być wyremontowana, zdaje się)
* 5 (tu wydają mi się prawdopodobne przetasowania siatki połączeń - wydaje mi się, że 1 powinna jechać przez Broniewskiego do Rudy, a 5 na Dworzec Chojny)
* jakąś nową linię poprowadzoną przez Broniewskiego (tu bym widział relację: z osiedla przy Śląskiej przez Broniewskiego i ŁTR np. na pętlę przy ET-1)
A co do 1, to chyba mają być jakieś tramwaje z dodatkowych środków - tu ta linia wydaje mi się być pewniakiem.
Co do 3, może może - w końcu nieznany jest póki co los Warszawskiej, a przy obecnym stanie torowiska to i tak nowe tramwaje na Warszawską nie wjadą.
I co do 13 - ET-1 jest dobrym pomysłem. Ale na pewno 2, 3, 5, 6 muszą być w zdecydowanej większości z ET-2 (żeby z Telefy nie były więcej niż trzy brygady). 15 i 17 powinny mieć mniej więcej 50/50. Dla 8 stan 50/50 też byłby optymalny, dotychczas była przewaga ET-2.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No ale jak chcemy wysyłać TDŁ na 2 czy 5, to pełna obsada musi być z Chocianowic.TramMomentyStudenta pisze: Z pewniaków na nowe tramwaje widzę:
* 2 (Aleksandrowska do tego 2021 roku powinna być wyremontowana, zdaje się)
* 5 (tu wydają mi się prawdopodobne przetasowania siatki połączeń - wydaje mi się, że 1 powinna jechać przez Broniewskiego do Rudy, a 5 na Dworzec Chojny)
* jakąś nową linię poprowadzoną przez Broniewskiego (tu bym widział relację: z osiedla przy Śląskiej przez Broniewskiego i ŁTR np. na pętlę przy ET-1)
A co do 1, to chyba mają być jakieś tramwaje z dodatkowych środków - tu ta linia wydaje mi się być pewniakiem.
Co do 3, może może - w końcu nieznany jest póki co los Warszawskiej, a przy obecnym stanie torowiska to i tak nowe tramwaje na Warszawską nie wjadą.
I co do 13 - ET-1 jest dobrym pomysłem. Ale na pewno 2, 3, 5, 6 muszą być w zdecydowanej większości z ET-2 (żeby z Telefy nie były więcej niż trzy brygady). 15 i 17 powinny mieć mniej więcej 50/50. Dla 8 stan 50/50 też byłby optymalny, dotychczas była przewaga ET-2.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Tak, i docelowo tak pewnie będzie, na ten tomiast nie trzeba w tej chwili myśleć aż tak bardzo perspektywicznie. Najważniejsze jest to, co będzie teraz, a w dalszej kolejności to, co będzie po wakacjach, choć to już też jest wróżenie z fusów.
Tyle w temacie.
Tyle w temacie.
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Ponoć od dzisiaj na "dziewiątce" jeżdżą GT8N. Może było o tym już na forum, ale mi umknęło. GT8N na Olechowie, ciekawa sprawa.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Samego sensu GT8Nów na 9 nie podważam, ale jeśli GT8Ny są jednocześnie na 4, 9 i T1, to już jest za przeproszeniem, trzymanie stu srok za ogon. Jak już mają być, to niech zostaną na samej 9 (na upartego można zostawić wyłącznie dwie brygady gwarantowane na 4 do czasu zmiany trasy).
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
^^Bo to chyba jakiś miłośnik zbiorkomu o tym przydziale decyduje, bo innej logiki nie widzę. W kolejnym etapie pewno wyśle po jednym GT8N na dziesięć linii i bedzie mógł sobie zdjęcia porobić... Jak powinno być pisałem w innym wątku też, więc zgadzam sie, z wypowiedzią wyżej. Takt 24min niskiej musi być (w weekendy każdy kurs), a jeśli takiego taktu nie ma to należy zmniejszyć liczbę linii, gdzie jeżdżą niskacze tak by uzyskać sensowny takt.
Swoją drogą z jaką one prędkością maksymalną mogą się poruszać? Bo obserwowałem przez kamerki Toya i jakoś tak wolniej jeżdżą niż Konstale. W takiej sytuacji nie wiem czy jest sens wysyłać je na szybkie trasy w stylu WZ. No chyba, ze tak trafiłem akurat.
Swoją drogą z jaką one prędkością maksymalną mogą się poruszać? Bo obserwowałem przez kamerki Toya i jakoś tak wolniej jeżdżą niż Konstale. W takiej sytuacji nie wiem czy jest sens wysyłać je na szybkie trasy w stylu WZ. No chyba, ze tak trafiłem akurat.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
4 być może niedługo doczeka się obsługi normalnymi niskopodłogowcami (chociaż może 16/17 to lepszy pomysł).
Gt8 to raczej wagon na słabsze ciągi, więc moim zdaniem najlepiej wrzucić je na 9 albo 13, przy czym ta druga wymagałaby zmiany przydziałów. Na 1 i 5 nie pojadą. No i szkoda że nie ma więcej m8c.
Gt8 to raczej wagon na słabsze ciągi, więc moim zdaniem najlepiej wrzucić je na 9 albo 13, przy czym ta druga wymagałaby zmiany przydziałów. Na 1 i 5 nie pojadą. No i szkoda że nie ma więcej m8c.
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Bardzo dobrze, że w sezonie wakacyjnym do Zdrowia (ZOO itp) dojedzie wóz z niską wstawką. Chociaż w sumie GT8N zdarzają się już na 43, ale na Zielonej to ewenement.
Jak już tak kombinują to mogli je dać na coś co zmierza przez Teofilów lub Włókniarzy, albo nawet na "siódemkę", chociaż to byłby przerost formy nad treścią.
Chociaż jest ciekawie.
Jak już tak kombinują to mogli je dać na coś co zmierza przez Teofilów lub Włókniarzy, albo nawet na "siódemkę", chociaż to byłby przerost formy nad treścią.
Chociaż jest ciekawie.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Za kilka lat tak, ale muszą zrobić PW i Nowomiejska-Północna. Do tego czasu powinno się GT8N przerzucić na 9 tak by był ładny takt 24min. "Resztki" ewentualne można dac na rezerwę, bo to mowa o 1-2 sztukach.px33 pisze:4 być może niedługo doczeka się obsługi normalnymi niskopodłogowcami (chociaż może 16/17 to lepszy pomysł).
Szkoda też, ze Aleksandrowskiej w tym roku nie będą robić.Gt8 to raczej wagon na słabsze ciągi, więc moim zdaniem najlepiej wrzucić je na 9 albo 13, przy czym ta druga wymagałaby zmiany przydziałów. Na 1 i 5 nie pojadą. No i szkoda że nie ma więcej m8c.
Czemu na 5 nie pójdą?
Jasne, ze pomysł dobry tylko realizacja kiepska.prof_klos pisze:Bardzo dobrze, że w sezonie wakacyjnym do Zdrowia (ZOO itp) dojedzie wóz z niską wstawką. Chociaż w sumie GT8N zdarzają się już na 43, ale na Zielonej to ewenement.
Podobno na 7 nie pójdą, ale nie wiem czemu. Z resztą wolnych tramwajów nie ma tak naprawdę. Na Teofilowie są/zaraz będą M8CN na linii 2.Jak już tak kombinują to mogli je dać na coś co zmierza przez Teofilów lub Włókniarzy, albo nawet na "siódemkę", chociaż to byłby przerost formy nad treścią.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
GT8N potrafią się ładnie rozpędzić - w przypadku 4 jak się trafił kumaty motorniczy, to na Kopcińskiego i Śmigłego-Rydza rozpędzał się co najmniej do 60 km/h (odczucia organoleptyczne, nie wpadłem nigdy na pomysł sprawdzenia prędkości telefonem).nowy1212 pisze:Swoją drogą z jaką one prędkością maksymalną mogą się poruszać? Bo obserwowałem przez kamerki Toya i jakoś tak wolniej jeżdżą niż Konstale. W takiej sytuacji nie wiem czy jest sens wysyłać je na szybkie trasy w stylu WZ. No chyba, ze tak trafiłem akurat.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Miła niespodzianka - 12 dziś full na niskich (CR i Swing 15)
Niemiła - tylko 1 GT8N na 4 (a gwarantowane są 2). Przy takiej obsłudze lepiej byłoby wszystkie przerzucić na 9B i w weekendy na T1.
Niemiła - tylko 1 GT8N na 4 (a gwarantowane są 2). Przy takiej obsłudze lepiej byłoby wszystkie przerzucić na 9B i w weekendy na T1.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Z tym fullem bez przesady, z samego rana były dwa Konstale przynajmniej, teraz na my busie jest jedenYakuzzi pisze:Miła niespodzianka - 12 dziś full na niskich (CR i Swing 15)
Niemiła - tylko 1 GT8N na 4 (a gwarantowane są 2). Przy takiej obsłudze lepiej byłoby wszystkie przerzucić na 9B i w weekendy na T1.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Mój błąd sorry. Wziąłem 4571 za Swinga 15
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Tramwaje - braki niskaczy to szara rzeczywistość także w wakacje
Tak się martwiłem do niedawna o braki M8CNów na 17, a tu na 2 są tylko trzy M8CNy w systemie. A powinno być siedem - chyba że są braki w systemie. A Konstali jest jednak bardzo dużo.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Wczoraj jechałem 2799, którego właśnie nie było w systemie. A odbiegając trochę od tematu - jedna z pasażerek, która wsiadła do członu niskopodłogowego narzekała 'co to za tramwaj, same schody, trzeba się wspinać żeby usiąść'. Bo do Konstala by nie musiała...
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
2499 nadal nie widać w systemie? Jeśli tak to potencjalnie może być ich już 5 na 2.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
A 2499 w ogóle jeździ?