Planowa obsada linii - dyskusja
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nowe Sady wracają na 82 z jedną brygadą całodniową w dni robocze.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Możnaby gadać o tych naszych dziesiątkach.pisze:No to trzeba lepiej rozdzielić tabor (...)
Zastanowiłbym się raczej nad:
* zostawieniem rezerwy dwóch-trzech tegorocznych Swingów, aby w razie czego mogły iść na 10;
* zabrał ze dwa NF6D z 11...
(A tak a propos - 1863, 1865 i 1866 nie są widoczne na linii - czy są brakami w systemie, czy też sobie stoją z byle powodu w ZT, czy też jakieś są z nimi istotne problemy?)
*... albo w ostateczności GT8Ny i dać któreś dwa na 12 i w tej sytuacji kilka mogłoby dodatkowo pojawić się na 2, póki jest mieszana obsada, ewentualnie na 4, zamiast na 9.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Ale po co to "w razie czego"? Wystarczy żeby podczas wystawiania planu najpierw była obsadzana 10, potem 12 na ile się da.
Z NF6D faktycznie chyba korzystniej byłoby gdyby poszły na 12 (albo połowa na 12, połowa na 11), za to wszystkie M8CN na 2 żeby polepszyć ŁTR, ale...
Z NF6D faktycznie chyba korzystniej byłoby gdyby poszły na 12 (albo połowa na 12, połowa na 11), za to wszystkie M8CN na 2 żeby polepszyć ŁTR, ale...
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
To też jest dobre rozwiązanie. M8CNy powinny być obsadzone na jednej, konkretnej linii, skoro teraz jest na 2, niech na 2 będzie i to możliwie najdłużej, przynajmniej do czasu powrotu 14 na ŚR.
Teraz, w sezonie, to Swingi '15 na 12 mogą pójść jedynie w weekendy, a i to nie w nieograniczonych ilościach. Na 12 niech będzie eksploatowanych przynajmniej pięć tegorocznych Swingów dziennie. Dodatkowo w powszednie jakieś tam NF6D, żeby choć połowa brygad była niskich. Niska 11A nie jest, póki co, aż takim priorytetem, bo jest 11B co 12. Oczywiście warto zadbać, aby NF6D pojawiła się na 11B w takich dniach, w których nie jest możliwe wystawienie wszystkich niskich przypisanych, chociażby w okresie fal upałów.
A w weekend to NF6D niech se idzie, gdzie chce.
Teraz, w sezonie, to Swingi '15 na 12 mogą pójść jedynie w weekendy, a i to nie w nieograniczonych ilościach. Na 12 niech będzie eksploatowanych przynajmniej pięć tegorocznych Swingów dziennie. Dodatkowo w powszednie jakieś tam NF6D, żeby choć połowa brygad była niskich. Niska 11A nie jest, póki co, aż takim priorytetem, bo jest 11B co 12. Oczywiście warto zadbać, aby NF6D pojawiła się na 11B w takich dniach, w których nie jest możliwe wystawienie wszystkich niskich przypisanych, chociażby w okresie fal upałów.
A w weekend to NF6D niech se idzie, gdzie chce.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
W weekend NF6D nie bardzo mogą gdziekolwiek iść bo brakuje dla nich prac (dla Swingów zresztą też). Na 4/15/17 nie pójdą bo Plac Wolności, na 10/11/12 nie potrzeba, a innych dostępnych linii po prostu nie ma. Stosunkowo najbliższe są 2 i 8, ale plany na remont na Teofilowie są wątłe, może niskopodłogowce na chwilę pojawią się na 3 podczas remontów, potem jeszcze na 5, 14, 16.
Prędzej czy później pojawią się też jakieś wahadła i tu jestem przekonany że jeśli tylko będzie to możliwe to wejdą NF6D, jeśli nie to będzie trzeba wrzucić tam M8C i M6S.
Prędzej czy później pojawią się też jakieś wahadła i tu jestem przekonany że jeśli tylko będzie to możliwe to wejdą NF6D, jeśli nie to będzie trzeba wrzucić tam M8C i M6S.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Jednak bliżej 8 niż 2.px33 pisze:Stosunkowo najbliższe są 2 i 8
Średnio widzę je na 3.może niskopodłogowce na chwilę pojawią się na 3 podczas remontów
5 obecnie wyklucza jedno skrzyżowanie. Rzgowska nie jest znowu jakaś straszliwie zła. 14 może wejść po skończeniu remontu ŚR, ale wtedy i tak raczej komplet na Swingach. A 16? Lepiej zapomnieć, bo jest to linia, która jest obsadzona full z Chocianowic. Jeśli coś na 16 się pojawi niskiego, to wtedy, gdy dotrą tramwaje z TdŁ i gdy najprawdopodobniej zmieni trasę i pojedzie przez Bronka do pętli Śląska.potem jeszcze na 5, 14, 16.
Z pewnością tak będzie. Już pod koniec przyszłego roku mają budować ten tunel średnicowy i z powodu zamknięć licznych torowisk trzeba będzie porobić trochę weksli. Sprawa wygląda o tyle problematycznie, że pierwszymi liniami, która będzie rozdrobniona na kawałki, będą 9 i 13. Pierwszy z weksli będzie musiał powstać w rejonie skrzyżowania Zielona/Wólczańska (pierwotnie mogłyby jeździć nawet do Pietryny). Od wschodu główną krańcówką będzie niejaki dworzec Łódź Fabryczna. Ale o tym, wydaje mi się, można pisać w Naszych wyobrażeniach.Prędzej czy później pojawią się też jakieś wahadła i tu jestem przekonany że jeśli tylko będzie to możliwe to wejdą NF6D, jeśli nie to będzie trzeba wrzucić tam M8C i M6S.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Z wykorzystywaniem M8CN podczas remontu to bym się jednak wstrzymał bo w części z nich pojawił się ostatnio dziwny problem polegający na tym że komputer w drugiej kabinie nie wykrywa w ogóle napięcia w sieci trakcyjnej przez co druga kabina staje się bezużyteczna do czasu rozwiązania problemu.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Ale przecież do tego czasu z pewnością zdążą to naprawić.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No, w sumie mają cały rok, mówiłem jednak w pierwszej kolejności o NF6D. I tu, o dziwo, obstawiałbym go na... zachodnią odnogę 13. Na zachodnią odnogę 9 raczej dupki, bo nikt na taki krótki odcinek nie będzie z byle powodu puszczał NF6D. Że torowisko nie jest najlepsze, to już trudno. Kawałek, który wymuszałby zamknięcie Zielonej i Narutka, powinni zrobić w 8 miesięcy, skoro na cały tunel mają czas jedynie do połowy '22.
M8CN można wykorzystać później, gdy zamkną Zachodnią, wówczas prawdopodobnie wzrośnie ogólne zapotrzebowanie na dwukierunkowce. Więc co do zasady, na naprawę komputerów mają około półtora do blisko dwóch lat.
M8CN można wykorzystać później, gdy zamkną Zachodnią, wówczas prawdopodobnie wzrośnie ogólne zapotrzebowanie na dwukierunkowce. Więc co do zasady, na naprawę komputerów mają około półtora do blisko dwóch lat.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Jeszcze trochę a okaże się że te tramwaje szybciej pójdą na złom niż Konstale.Woronin pisze:Z wykorzystywaniem M8CN podczas remontu to bym się jednak wstrzymał bo w części z nich pojawił się ostatnio dziwny problem polegający na tym że komputer w drugiej kabinie nie wykrywa w ogóle napięcia w sieci trakcyjnej przez co druga kabina staje się bezużyteczna do czasu rozwiązania problemu.
Ehh trzeba było dokupić jeszcze z 15 M8C i juz ich nie modernizowac I po problemie...
Ruch na ŁTR ma być zachowany przez cały czas podobno.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
MPK próbowało to naprawiać ale rozłożyło ręce i póki co wagony jeżdżą po prostu z drugich kabin.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No ale to chyba nie MPK ma naprawiać tylko Woltan na gwarancji (może z wyjątkiem 2499, ale on i tak stoi).
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 58584.html
Artykuł z maja
Artykuł z maja
Ktos wie czy już jeżdżą czy nie?Łódź: To nie koniec serii M8C i M6S
[...]
– W zajezdni przy ul. Telefonicznej jest obecnie pięć sztuk tego typu – wylicza Bartosz Stępień (pierwotnie do Łodzi sprowadzono sześć egzemplarzy, jeden jest zdekompletowany, a MPK wystawiło go niedawno na sprzedaż), – Trzy tramwage M6S jeżdżą liniowo, a dwa kolejne czekają na naprawę komponentów elektronicznych – wylicza przedstawiciel łódzkiego MPK.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Wczoraj i dzisiaj na Choćkach w ciągu dnia stały tylko 2 M8CN (jeden to ten czekający i czekający na nowy SIP. Czyżby w końcu coś się ruszyło z ich wykorzystaniem? )
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
A tego to nie wiem. 6 jest planowo na 2, a 2 na 14. Więc to, że są dwa w zajezdni, to w sumie planowe.
A ten 2499 to długo ma zamiar czekać na nowy SIP? Bo nie wyjeżdżał już jakoś od kwietnia... Bulwa, to prawie pół roku...
A ten 2499 to długo ma zamiar czekać na nowy SIP? Bo nie wyjeżdżał już jakoś od kwietnia... Bulwa, to prawie pół roku...
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
A 2499 to przypadkiem nie stoi dalej w ZT? Był tam jeszcze pod koniec lipca, mocno zakurzony.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nie orientuję się, wydawało mi się, że on cały czas jest na Choćkach.
A co się dzieje z 2899? Bo na razie to ani mru mru - w kwietniu bodajże miała zacząć się modernizacja składu M8C, a mamy już wrzesień i ciągle nic nie słychać. Może za bardzo się "skupili" na woltanizacji...
A co się dzieje z 2899? Bo na razie to ani mru mru - w kwietniu bodajże miała zacząć się modernizacja składu M8C, a mamy już wrzesień i ciągle nic nie słychać. Może za bardzo się "skupili" na woltanizacji...
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nie widziałem dokładnie, ale na pewno były dwie 9 na końcu numeru. I ten M8CN to od kilku tygodni stoi w jednym tym samym miejscu...igor pisze:A 2499 to przypadkiem nie stoi dalej w ZT? Był tam jeszcze pod koniec lipca, mocno zakurzony.
Może go ściągnęli z powrotem nie mając nadziei na zakup SIP w tym roku...
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Są trzy m8c z numerem kończącym się na 99, a jeśli chodzi o 2499 to dość mocno wątpię żeby był na zajezdni
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No to któryś 99 też stoi kilka tygodni - zepsuty? Bo nonstop dzień i noc stoi w jednym tym samym miejscu i nie wyjeżdża...