Planowa obsada linii - dyskusja
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nic takiego nie ma miejsca, może kierowanie objazdem z powodu zatrzymania.
Z innej beczki, jutro w godzinach okołopołudniowych na Żubardziu i Teofilowie pojawi się nieoczekiwany gość
Z innej beczki, jutro w godzinach okołopołudniowych na Żubardziu i Teofilowie pojawi się nieoczekiwany gość
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
mig, czy to ma związek z poprawianymi wczoraj i dzisiaj peronami przystankowymi na Włókniarzy przy Kozinach?
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Najprawdopodobniej tak.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
M8CN? Bo to on szorował po peronach na Włókniarzy.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Jeśli te z 14 przejdą na 13, albo od biedy 8 to będzie zmiana na plus, ale nowej jakości te dwie brygady nie wniosą.
NF6D na 8 to byłoby coś, ale nie za bardzo chce mi się wierzyć. A Swing to już w ogóle poza strefą marzeń, chociaż bardzo by się przydała trzecia trasa
NF6D na 8 to byłoby coś, ale nie za bardzo chce mi się wierzyć. A Swing to już w ogóle poza strefą marzeń, chociaż bardzo by się przydała trzecia trasa
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Też bym stawiał na M8CN. Wszelkie niskacze wraz z NF6D dyskwalifikuje Aleksandrowska.
Zresztą MPK mówiło, że nie puści NF6D na zniszczone torowiska, a Aleksandrowska to nie ŚR, gdzie złe torowisko to było 400-500 metrów. Tam jest tego 2.5km...
Zresztą MPK mówiło, że nie puści NF6D na zniszczone torowiska, a Aleksandrowska to nie ŚR, gdzie złe torowisko to było 400-500 metrów. Tam jest tego 2.5km...
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Pewnie zmiana spowodowana między innymi ostatnim wykolejeniem 2799 na Kilińskiego/Przybyszewskiego.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
ale Aleksandra.px33 pisze: NF6D na 8 to byłoby coś, ale (...)
A tak serio - NF6D na 8 przy obecnych potokach raczej nie wchodzą w rachubę i to oprócz tego Aleksa (lub tej Aleksy) jest jednym z argumentów na nie. M8CNy są bardziej pojemne.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
58AB w weekendy też powinny być Vero. Napełnienia śladowe a łatwiej by się prowadzącym manewrowało po ciasnych uliczkach stokowskich. One są w weekendy na maksa pozastawiane samochodami mieszkańcówkuba_łódź pisze:Na 82A w szczycie wystarczają solówki, poza szczytem napełnienia są raczej na Vero....
Pozdrawiam - Marek
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Tylko Ver jest za mało (choć nie wiem, czy w weekendy też) i stacjonują w tej bardziej odległej zajezdni.
Ale jak wejdą Isuzu – będzie w tym jakiś sens.
Ale jak wejdą Isuzu – będzie w tym jakiś sens.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Zawsze można kilka relatywnie jakoś tam "zipiących" Vero zostawić i upchać na peryferia.
ISUZU w pierwszej kolejności powinny iść na linie, gdzie ich pojemność blisko 60 osób będzie najlepsza przez cały tydzień, czyli:
62, 63, 66, 68, 71, 84, 90AB, 92 - a to już jest razem więcej brygad, niż przyjedzie nówek...
Jak w weekendy coś zostanie, to można dawać je jako "weekendowa obsada", ale z tego co liczę, to na wymienionych liniach w sobotę potrzeba dzisiaj 20 autobusów, więc 4 zostaną.
ISUZU w pierwszej kolejności powinny iść na linie, gdzie ich pojemność blisko 60 osób będzie najlepsza przez cały tydzień, czyli:
62, 63, 66, 68, 71, 84, 90AB, 92 - a to już jest razem więcej brygad, niż przyjedzie nówek...
Jak w weekendy coś zostanie, to można dawać je jako "weekendowa obsada", ale z tego co liczę, to na wymienionych liniach w sobotę potrzeba dzisiaj 20 autobusów, więc 4 zostaną.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Ktoś pisał niedawno, że kilka Vero jest na tyle zadbanych że jeszcze 2-3 lata pociągną. Oprócz tych paru zadbanych egzemplarzy warto byłoby zostawić kilka trupów jako dawców części
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
A jednak NF6D puścili na Aleksa
Dla mnie szkoda tych tramów na tak zdezelowane torowisko... I tak megaszybko się tam nie zjawią, bo prawie wszystkie pójdą od 2019 na 11AB (potrzeba 14 sztuk).
Dla mnie szkoda tych tramów na tak zdezelowane torowisko... I tak megaszybko się tam nie zjawią, bo prawie wszystkie pójdą od 2019 na 11AB (potrzeba 14 sztuk).
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Racja. Swoją drogą należy zadbać o to, żeby w weekendy nie było żadnej ciekawostki na 11B, dlatego lepiej nie puszczać NF6D poza ŁTR, dopóki tych wagonów nie będzie odpowiednio więcej.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Niska podłoga na całkach 8 da większy zysk niż na szczytowych skróconych 11, nie za bardzo widzę powód żeby nie wrzucić tam NF6D w pierwszej kolejności.I tak megaszybko się tam nie zjawią, bo prawie wszystkie pójdą od 2019 na 11AB (potrzeba 14 sztuk).
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Powód jest - OPS
Ma być na całej 11AB.
Więc klepnięte jest pierszeństwo NF6D na tę linię. Citki znikną z niej.
Ma być na całej 11AB.
Więc klepnięte jest pierszeństwo NF6D na tę linię. Citki znikną z niej.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Czyli co możliwe, ze skończy się na tym, że NF6D będą na 8, ale w weekendy.
No bo w tygodniu to i tak bedzie brakować Tramicus+NF6D na 11AB, wiec co tu mówić o 8. Przy czym zakładam stan 8 Tramicusów i 10 NF6D.
W sobotę będzie potrzeba z 11 tramów na 11B, a realnie z Tramicusów to max 8 pojedzie, czyli 3 NF6D potrzebne. Zatem na 8 by zostało w porywach 7 (na 11).
W niedzielę będzie potrzeba z 8 tramów na 11B, a więc realnie wszystkie Tramicusy. Zatem na 8 by starczyło tych NF6D, bo potrzeba 8.
No to jesli w weekendy by jeździły no to zawsze coś, a no trudno znaleźc inną linię, gdzie NF6D dadzą radę. Jedyna opcja to by było wrzucanie na 11B w weekendy NF6D, a Tramicusy dawać na inne linie typu 15/17. No, ale widać mają inną wizję.
---
Wszyscy o Aleksandrowskiej, ale gdyby NF6D były na 8 to by też pokazywało, ze tram da rade na krańcówce Lodowa.
No bo w tygodniu to i tak bedzie brakować Tramicus+NF6D na 11AB, wiec co tu mówić o 8. Przy czym zakładam stan 8 Tramicusów i 10 NF6D.
W sobotę będzie potrzeba z 11 tramów na 11B, a realnie z Tramicusów to max 8 pojedzie, czyli 3 NF6D potrzebne. Zatem na 8 by zostało w porywach 7 (na 11).
W niedzielę będzie potrzeba z 8 tramów na 11B, a więc realnie wszystkie Tramicusy. Zatem na 8 by starczyło tych NF6D, bo potrzeba 8.
No to jesli w weekendy by jeździły no to zawsze coś, a no trudno znaleźc inną linię, gdzie NF6D dadzą radę. Jedyna opcja to by było wrzucanie na 11B w weekendy NF6D, a Tramicusy dawać na inne linie typu 15/17. No, ale widać mają inną wizję.
---
Wszyscy o Aleksandrowskiej, ale gdyby NF6D były na 8 to by też pokazywało, ze tram da rade na krańcówce Lodowa.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Na 2 ani 5 nie wjadą na pewno, 13 to też samobójstwo. Zostaje 8.
Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8. Z kolei taka weekendowa zmiana żeby wystawić (docelowo) 11 na NF6D to IMO dobry pomysł, odblokuje się sporo tramwajów. Jeszcze lepiej byłoby w weekendy wystawić 11 na Swingach, ale to trzeba by podciąć przystanki, a wiadomo ile u nas z tym pieprzenia
Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8. Z kolei taka weekendowa zmiana żeby wystawić (docelowo) 11 na NF6D to IMO dobry pomysł, odblokuje się sporo tramwajów. Jeszcze lepiej byłoby w weekendy wystawić 11 na Swingach, ale to trzeba by podciąć przystanki, a wiadomo ile u nas z tym pieprzenia
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Jak sporo? 15 póki co a na 11AB potrzeba będzie na wiosne 26. No to 15 NF6D+8 Tramicus* to daje 23 tramy, czyli dalej będzie brakować. Pewno do wiosny przyjada jeszcze jakieś, ale no to generalnie wyjdzie na styk.px33 pisze:Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8.
*bo jeden zepsuty, a podobno zwykle jakiś inny tez ma awarię
Skoro w tygodniu NF6D mają dawac rade na 11B no to dla mnie to najlepsze wyjście. Zostawienie Tramicusów to bedzie oznaczać, ze NF6D będa sie marnować zwłaszcza w niedziele - to już dzisiaj powinni zmienić. Wtedy nie tylko na 15, ale także na 17 by były niskacze.Druga sprawa, że już niedługo tych NF6D będzie naprawdę sporo, wystarczy i na 11 i na 8.
No, ale Swingi '15 póki co to chyba musza po WZ jeździć w związku z kasą od UE. No chyba, ze przejazd przez DTC już wystarczyJeszcze lepiej byłoby w weekendy wystawić 11 na Swingach, ale to trzeba by podciąć przystanki, a wiadomo ile u nas z tym pieprzenia
No, ale faktycznie to by też było dobre rozwiązanie, ale pytanie czy podcięcie tych przystanków jest takie łatwe i tanie.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Swoją drogą ciekawe, że 11, kiedyś flagowa linia z najnowszym taborem, teraz zostaje obsadzona taborem co prawda fajnym i wygodnym, ale mimo wszystko starym, co marketingowo niezbyt dobrze wygląda. Zamiast obsadzić ją po prostu Swingami i Citkami, a jak zostanie brygad, to tylko na nie dawać NF6D.
Ale rozumiem decyzję. NF6D nie wszędzie się nadają chociażby ze względu na kwestię zwrotnic.
Ale rozumiem decyzję. NF6D nie wszędzie się nadają chociażby ze względu na kwestię zwrotnic.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)