Planowa obsada linii - dyskusja
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
GT8N z 7.
-
- Megagaduła
- Posty: 2395
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Toż to nonsens totalny. Zero niskiej na Przybysza, dosyć że 6 nie, to jeszcze 7 nie. Chyba że M8CN wytrzasną.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Mc8n nie uważałbym za niskopodłogowy. Poza ciasnym środkiem to nawet wysokopodłogowy.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
GT8N tak samo, ale jeśli okoliczności nie pozwalają na nic lepszego to chyba lepsze to niż Konstal
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Obstawiam, że po prostu Zgierz ma umowę na 805... A inny wagon, to inne stawki (zapewne 805 jest najtańszy). Przybyszewskiego w weekendy przez to niestety oberwało rykoszetem... Niestety na obsługę komunikacją miejską miejscowości ościennych trzeba się dogadać, a nie jedynie "wytrzasnąć" wagony
-
- Megagaduła
- Posty: 2395
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nieprawda, bo do Pabianic jeździł swego czasu też M8CN i na pewno ze dwa razy go widziałem, nie licząc okresu, gdy 41 była skrócona do weksla w Ksawerowie, bo wtedy to było na porządku dziennym. Wprawdzie to, co wcześniej widziałem, też bywało na jakichś losowych brygadach, ale wydaje mi się, że nie było jednoznacznego wykluczenia obecności modernizowanych Düwagów na 41.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
A skąd wiesz jak wygląda(ła) umowa między Pabianicami i Zgierzem, a Łodzią i czym się różnią? Co z tego, że M8CN kiedyś tam jeździł do Pabianic? Tak jak się pojawił, to niedługo później zniknął. Do Zgierza to i teraz Pesa mogłaby pojechać. Stawki w zależności od wagonu są inne i to nie jest nieprawda. Tak samo jak to, że tabor w takich przypadkach wymaga ustaleń pomiędzy stronami, bo ktoś za te kursy płaci.
Prawdą jest natomiast, że niska podłoga na Przybyszewskiego to niekończący się w ostatnim czasie temat. Raz jest, raz nie ma, raz jest w tygodniu, raz jest w weekend... Warto przy okazji zauważyć, że jest jeden pozytyw - tramwaj będzie co 10 minut aż do samego końca kursowania w dniu roboczym, a nie jak było do tej pory - do około 20:30.
Prawdą jest natomiast, że niska podłoga na Przybyszewskiego to niekończący się w ostatnim czasie temat. Raz jest, raz nie ma, raz jest w tygodniu, raz jest w weekend... Warto przy okazji zauważyć, że jest jeden pozytyw - tramwaj będzie co 10 minut aż do samego końca kursowania w dniu roboczym, a nie jak było do tej pory - do około 20:30.
-
- Megagaduła
- Posty: 2395
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Rzeczywiście nie wątpię, że stawka za Pesę czy Citka byłaby wyższa niż za Konstala, ale w momencie, gdy za naście bądź dwadzieścia lat Konstali pewnie dużo nie zostanie, jeżeli jakiekolwiek (bo chyba za modernizowanie bulw to już się raczej nikt nie będzie brał, a i Woltany będą pewnie w takim stanie jak obecne trzaskacze ), to Zgierz nie będzie miał wyboru.
Natomiast co ważne, obecnie jest dość mało niskich w ogóle w Łodzi, więc cała dyskusja o niskiej w Zgierzu ma marny sens, ewentualnie jakiś M8CN może, tak BTW te dwa: #2499 i #2699 były w Zgierzu ongiś całkiem normalnym widokiem na starej 16. Sam widywałem takie na Piotrkowskiej chociażby.
Natomiast co ważne, obecnie jest dość mało niskich w ogóle w Łodzi, więc cała dyskusja o niskiej w Zgierzu ma marny sens, ewentualnie jakiś M8CN może, tak BTW te dwa: #2499 i #2699 były w Zgierzu ongiś całkiem normalnym widokiem na starej 16. Sam widywałem takie na Piotrkowskiej chociażby.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Czy to prawda że BP Tour w zamian za utracone brygady Z45 ma przejąć częściowo obsługę linii Z13?
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Ile w sumie BP Tour będzie miał brygad na Z13 i Z46?
Obstawiam 2 na Z13 i 3 na Z46.
Obstawiam 2 na Z13 i 3 na Z46.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No Z46 więcej niż 3 nie będzie, do tego wylatuje Z45, dlatego 2 przejdą na Z13, bo Z45-Z46 do tej pory miało 5 brygad.
Ciekawe co wymyślą wiosną, jak z Z41 zejdą 2 brygady, bo 41 do Dużego Skrętu puszczą.
Ciekawe co wymyślą wiosną, jak z Z41 zejdą 2 brygady, bo 41 do Dużego Skrętu puszczą.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No i czy wiosną Z46 nie zostaje przejęte przez Markab?
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
@Kpc21 możliwe, że MPK powiedziało, żeby ten BP dojechał do końca kontraktu (czyli chyba koniec 2022?) i wtedy Markab przejmie. Markab też musi kilku kierowców znaleźć, bo w tej chwili im brakuje 2 podobno i ciężko im znaleźć i reszta nadgodziny wali.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
BP Tour ma pierwszą umowę (43, 46) na 3 lata, drugą na 2, z opcją przedłużenia o rok. Czyli jeśli dobrze kojarzę to pierwsza kończy się na początku 2023, druga pod koniec 2022.
Ale i prac na przeguby nie zabraknie
Ale i prac na przeguby nie zabraknie
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Po BP się zwolnią.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nie tyle "przejęte" co linia po prostu zostanie zlikwidowana. Ostatni kurs Z46 odbędzie się 31.01.2022 r. o godz. 23:46 z Ozorkowa.
Słyszałem od jednego z kierowców, że w zamian za Z41 mają dostać 50 do Rzgowa, a z innego źródła słyszałem, że jak tramwaj pojedzie do Dużego Skrętu to dalej komunikację zastępczą będzie realizować MZK Pabianice, tak jak poprzednio.
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Nie zlikwidowana, tylko zmieni się organizator i operator. Dotąd nie było mowy o tym, by Ozorków miał rezygnować z Z46 – tylko, właśnie, zmienić formę organizacji tego połączenia.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
No ale pod nowym organizatorem ta linia wcale nie musi nazywać się Z46 zwłaszcza że podobno rozpoczęto prace nad budową zatok na stałe przystanki na trasie.
Mnie ciekawi inna sprawa... dajmy na to że ktoś z Ozorkowa kupi roczny bilet LTZ na strefę 1+2. A po miesiącu okaże się że nie będzie mógł z niego korzystać, bo linię zlikwidują. Czy w takiej sytuacji ZDiT nie powinien odejść od pobrania 10% odstępnego za rezygnację z biletu?
Mnie ciekawi inna sprawa... dajmy na to że ktoś z Ozorkowa kupi roczny bilet LTZ na strefę 1+2. A po miesiącu okaże się że nie będzie mógł z niego korzystać, bo linię zlikwidują. Czy w takiej sytuacji ZDiT nie powinien odejść od pobrania 10% odstępnego za rezygnację z biletu?
Re: Planowa obsada linii - dyskusja
Poza tym jeśli przejmie to Markab to linia zostanie odłączona z ŁLTZ, więc nawet sensowniej by było nadać jakiś zgierski numer