Strona 2 z 2

: ndz 12:23, 11 cze 2006
autor: luki
Nordland pisze:Jeśli możesz to zamieść zdjęcia. Bazowałem na wiedzy zaczerpniętej ze strony Lukiego.

Miło, że wspomniałeś o źródle. Taka informacja powinna być w poście z wykazem.
Adam1022 pisze:Dzieki za info o wagonach ale mam jeszcze takie pytanko w związku ze spisem szczegółowym podanym wyżej: Helenówek ma jeszcze 2 wagony o numerach 105 i 107.

Sorry, ale jaki wagon "107"?? Nie ma czegoś takiego i nigdy za czasów MKT nie było!
BartStep pisze:Dodam jako ciekawostkę:

Helenówek: dwa wagony towarowe

Ta, jasne. Towarowy Graz z inicjatywy KMST trafił pod strzechę i stoi teraz na Dąbrowskiego razem z innymi historycznymi.

Od moderatora: Złączone posty w jeden.

wagony nieliniowe

: ndz 12:41, 11 cze 2006
autor: Adam Alex(ex1022)
A to rzeczywiście mój obraz wyobraźni ale jak stał jakis wagon koło 105 to nie wiem jaki był numer ale jedno wiem na pewno ,że był to roboczy .Muszę sie jeszcze raz wybrać do Helenówka.

: ndz 12:49, 11 cze 2006
autor: luki
Nordland pisze:Sytuacja przedstawia się następująco:

Widzę pewne błędy w "Twoim" wykazie. Oprócz wspomnianego poniżej braku "105" z Helenówka nie zgadzają sie osiemsetpiątki", szczególnie ciekawie wygląda "3348+3349". Nominalnie robocze to: 1317, 1318, 3309 i 3310, a szkoleniowe: 1414, 1416, 2311, 2312, 3346 i 3347II ex 3924. Ale o kant d. można potłuc ich "papierowe" funkcje, bo żaden od początku, czyli 2002 roku ich nie pełni i wszystkie stoją poza 1416, który trochę pojeździł z aparaturą Eniki na testach, nie wspominając o 1317 i szczególnie 3347II, które są w formie letalnej.
Co do roboczego 92032, to nominalnie należy do ZTiS. Można też ew. dodać złmowy 92029, który należy do ZTiS, a stoi na Helenówku.

: ndz 14:18, 11 cze 2006
autor: BartStep
luki pisze:Ta, jasne. Towarowy Graz z inicjatywy KMST trafił pod strzechę i stoi teraz na Dąbrowskiego razem z innymi historycznymi.

W takim razie musze poprzekładać zdjęcia w albumie.

: ndz 22:32, 11 cze 2006
autor: Nordland
Widzę pewne błędy w "Twoim" wykazie.
Cóż, błądzić jest rzeczą ludzką, poza tym nie uważam tego wykazu za mój, zaznaczyłem że informacje pochodzą z Twojej śp. strony.
szczególnie ciekawie wygląda "3348+3349".
Wiem, wiem, później zorientowałem się że zostały przesunięte na Telefoniczną podobnie jak wszystkie inne Eliny.
Co do roboczego 92032, to nominalnie należy do ZTiS.
Ale na codzień stacjonuje na Dąbrowskiego, więc wpisałem go do tamtej zajezdni.
Można też ew. dodać złmowy 92029, który należy do ZTiS, a stoi na Helenówku.
Mógłbyś zamieścić jego zdjęcie?

Odp

: śr 23:05, 14 mar 2007
autor: Adam Alex(ex1022)
Dziś na mijance pomiędzy Zdrowie a Brusem stal roboczy z TP -platforma 103. Nie było go w wykazie więc uzupełniam. Acha i dziwnie stal bo przodem do Łodzi na lewym torze.

: czw 20:22, 15 mar 2007
autor: Nordland
To właśnie ten, który TP dostało od ZTiS - 103 ex 92001 (o ile dobrze pamiętam). Czy ta stuknięta platforma TP nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa? Zdaje się że jakiś czas temu została odholowana do ZTiS, jednak mocno zdekompletowana. Ktoś coś wie?

Re: Odp

: czw 20:29, 15 mar 2007
autor: luki
Adam1022 pisze:Dziś na mijance pomiędzy Zdrowie a Brusem stal roboczy z TP -platforma 103. Nie było go w wykazie więc uzupełniam. Acha i dziwnie stal bo przodem do Łodzi na lewym torze.

No, wreszcie nakleili numer! Obrazek Polecenie służbowe poszło dwa m-ce temu.

taa

: czw 13:03, 12 lip 2007
autor: dziki
Zajezdnia Chocianowice:
3348+3349 - holowniki 805Na
32036 - pług rotacyjny
32102 - roboczy
32106 - platforma




A 3348+3349 to nie jest Elin? Obecnie 1348+1349? Tam są holowniki. 3346+3347 z czego 3347 został podmieniony za rozbitego 3924


a chyba ktoś zapomniał oNaukach Jazdy:
1416+1414
2311+2312
3309+3310

: czw 13:04, 12 lip 2007
autor: dziki
Przepraszam nie doczytałem do końca