Strona 7 z 17

1608+9 niet

: pn 23:26, 22 gru 2008
autor: luki
Niestety, tytułowy wypadł z tegorocznego planu właśnie przez remonty dla TŚ. :(
@Ventlan: w spisie nie ma jeszcze 2724+2725.

: pn 23:45, 22 gru 2008
autor: Ventlan
Z jaką datą mniej więcej?

: wt 09:57, 23 gru 2008
autor: dziki
Na jazdach próbnych go widziałem pod koniec maja. W ruchu od poczatku czerwca 2008r.

: wt 22:42, 23 gru 2008
autor: luki
Wg harmonogramu remontów miał datę wyjścia 31 maja. Myślę więc, że można przyjąć koniec maja.

: wt 17:56, 30 gru 2008
autor: SEC
dziki pisze:1716+1717 pojawił się dzisiaj na ET-1
Dzisiaj na linii 7.

: pt 02:06, 23 sty 2009
autor: morton
Nie jest to obserwacja liniowa więc chyba ten temat najbardziej pasuje. Wczoraj (22.01) ok. 15:30 na Niższą zawitał następujący skład: 22103+2530+2629. Ciekawe po co zabrano je na przejażdżkę Obrazek

: pt 11:05, 23 sty 2009
autor: ukalo
Może holowanie na Tramwajową?

: pt 12:40, 23 sty 2009
autor: szymon5444
Pewnie jazda próbna.

: pt 12:42, 23 sty 2009
autor: ukalo
Na holu za technicznym?!

: pt 13:59, 23 sty 2009
autor: szymon5444
Może na wszelki wypadek wzięli techniczny. Być może patrzyli jak sparowane wozy ze sobą się zachowują.

: pt 14:27, 23 sty 2009
autor: morton
Na wszelki wypadek ciągnął je techniczny. LOL Szymon nie ośmieszaj się,

Wersja Ukalo jest bardzo prawdopodobna. Zapomniałem o tym pechowym rozjeździe na Dąbrowskiego/Rydza. Obrazek

: pt 15:01, 23 sty 2009
autor: szymon5444
Morton bez tekstów. To nie jest pechowy rozjazd. Zwrotnica została już naprawiona dawno. W każdym razie na pewno techniczny nie jechał sobie tak bez powodu.

: pn 14:59, 02 lut 2009
autor: Simon
Dziś o 12:55 z Tramwajowej wyjeżdżała eNka, która holowała wagon 1559. Skręciła w stronę Kopcińskiego.

: czw 11:54, 05 lut 2009
autor: dziki
1559+1562 już sparowany. 1559 miał rozbity przód po sylwestrowym najechaniu na 3536+3537 na Kurczakach

: sob 13:18, 28 lut 2009
autor: MNK
Wagon 1717 (ze składu bulw 1716+17) ma z tyłu na lewej burcie jakieś bohomazy pomazane Obrazek

: sob 17:00, 28 lut 2009
autor: dziki
Już dawno...

: śr 11:21, 11 mar 2009
autor: Karol
EI pisze:Tramwaje po liftingu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Po Łodzi kursują już 102 wagony o nowym designie.

Cztery spośród dwudziestu wagonów typu 805 N, przeznaczonych w tym roku do generalnego remontu, trafiły już do hal Zakładu Techniki łódzkiego MPK. Nadwozia zostały pocięte (pozostała tylko szkieletowa konstrukcja), a podwozia rozebrano na części.
Po demontażu wagonowi przywraca się geometrię, czyli usuwa uszkodzenia powstałe podczas wieloletniej eksploatacji. Tylko tyle pozostaje z wagonu przeznaczonego do kapitalnego remontu.

To, co zostało z wagonu, jest czyszczone ze śladów korozji. Następnie przywracamy geometrię wagonu, czyli naprawiamy uszkodzenia konstrukcji powstałe podczas eksploatacji. Nadwozie jest obkładane blachą i, głównie na przodzie i z tyłu, tworzywem sztucznym. Następnie jest malowane i lakierowane - wyjaśnia Janusz Andrzejewski, kierownik Zakładu Techniki.

Wagony zyskują nowy wygląd zgodnie z projektem opracowanym przez inżynierów z MPK. Z przodu i z tyłu wagony mają opływowy kształt. Z daleka wyglądają prawie jak cityrunnery. Obecnie jeżdżą u nas 102 takie wagony. Inne miasta wzorują się na łódzkich tramwajach, wagony w opływowym kształcie są w Gdańsku, Toruniu oraz na Śląsku.
::: Reklama :::

Kolejne zmiany to dodatkowe miejsca do siedzenia po zlikwidowanych kabinach motorniczych w drugich wagonach. Tramwaje wyposaża się w system informacji wizualnej, który podaje godzinę, kolejne przystanki oraz w nowe siedzenia, oświetlenie, cicho zamykające się drzwi. Wózki, silniki, również przechodzą generalny remont.

Odnawianie trwa do trzech miesięcy. Taki lifting, a przechodzą go 25-30-letnie wagony, pozwala eksploatować tramwaje przez kolejnych 15 lat. Dotychczas zmodernizowano 349 wagonów. Remont jednego kosztuje około 500 tys. zł.

- Kapitalny remont jest tańszy niż zakup nowego taboru. Nowoczesny tramwaj kosztuje co najmniej kilka milionów złotych. Co roku planujemy zmodernizować 20 starych wagonów - mówi Marcin Małek z łódzkiego MPK.

: czw 09:24, 12 mar 2009
autor: beni
Na górnym zdjęciu widać wagon 2303 a wnętrze jest pokazane dla śląska widać to po kremowych płatach drzwi.

Ma ktoś wykaz planowanych wagonów do remontu w tym roku.

: czw 11:41, 12 mar 2009
autor: dziki
No i cię Beni załamię-Śląsk zazyczył sobie takie wnętrze i w takiej kolorystyce ma wykańczane wagon więc weź nie pitol. Poza tym-2303 to miał żółte płaty drzwi.

: czw 21:28, 12 mar 2009
autor: beni
Dziki czy ty zawsze musisz cwaniakować napisałem przecież jak wól ale jak nie wyraźnie napisałem to dla ciebie specjalna wersja -

1 - zdjęcie pokazujące pierwszą bulwe w 2005 roku dla ZET-3
2 - zdjęcie pokazuje szkielet z nową mordką plus z boku 2303 z zółtymi płatami drzwi.
3 - zdjęcie pokazuje szkielet 105/805
4 - zdjęcie pokazuje środek wagonu dla śląska widać to po kremowych płatach drzwi.

Teraz jasne jest to dla ciebie.
Napisałem co dokładnie w szczegółach dojrzałem na zdjęciu jeśli tak się chwalą to powinni pokazać dla siebie wagon od środka.