Strona 11 z 17

: sob 02:10, 12 lut 2011
autor: berger.m
Dlatego napisałem, że ich wprowadzenie w obecnej sytuacji nie jest możliwe. Ale jeśli stanie się ten niemalże-cud i za kilka lat zawita normalność, to powinny powrócić podwójne przystanki, trójskłady i pojawić się podwójne siedzenia.

: sob 08:32, 12 lut 2011
autor: pawelczyk
Za kilka lat przy tych wszystkich cudach będziemy powoli żegnać 805 Obrazek

: sob 11:44, 12 lut 2011
autor: px33
Jak to widzisz? Czas życia 805 po prostym remoncie (zwykłej bulwy) to ma być koło 10 lat, więc tych tak szybko kasować nie będą, gdyby teraz rozstrzygnięto przetarg, wagony najwcześniej zaczęłyby przychodzić za 1,5 roku (może szybciej byłoby gdyby umówić się z Solarisem na montaż w Łodzi, ale Pesa jest zawalona zamówieniami), a żeby żegnać się z 805-tkami trzeba by było kupić ponad 200 wagonów (co przy obecnej kondycji finansowej miasta i MPK graniczy z cudem przy rozsądnej cenie 7 mln za wagon to daje 1,4 mld za taką wymianę taboru). No i potrzebne by były torowiska, a do tego nikt nie planuje się dotknąć.

: sob 12:52, 12 lut 2011
autor: kuba_bed
Pesa jest teraz zawalona i to mocno. Tramwaje dla Szczecina, Gdańska i Warszawy to sporo wozów, ale dostawy do Szczecina, z tego co pamiętam, mają się skończyć w I połowie tego roku, do Gdańska powinny się skończyć do końca 2011 roku, a później idzie Warszawa. Wątpię, żeby nie startowali w innych przetargach, jesli takowe będą ogłoszone.

: sob 13:26, 12 lut 2011
autor: jan_defecto
Czy 1013 ma drzwi zamykane fotokomórką? Jak nie to niestety i tak będzie w niej zimno.

: sob 15:13, 12 lut 2011
autor: Wojtek94
Pesa jeszcze produkuje wagony dla Częstochowy, a Szczecin chce ogłosić przetarg na kolejne 22 Swingi:)

: sob 17:40, 12 lut 2011
autor: kuba_bed
Jakby Łódź się postarała i wstrzeliła w moment jak Szczecin nie ogłosi jeszcze przetargu na 22 niskopodłogowce to byłaby jakaś szansa.

Czyli tak (zakończenie dostaw):
Szczecin - marzec 2011
Gdańsk - do końca 2011
Częstochowa - październik 2012 (co dziwne, bo jest tym tramów raptem 7, ale dostawy rozpoczną się z tego co wiem dopiero w kwietniu 2012)
Warszawa - koniec 2013
Szeged - połowa 2012

: sob 21:04, 12 lut 2011
autor: berger.m
A musi być Pesa? :> A swoją drogą, orientuje się ktoś, czy MPK zreflektowało się i będzie wpisywać w warunki przetargów brak tzw. skosów? A propos - te dla Segedyna (węg. Szeged, czyt. seged) chyba będą bez skosów.

: sob 22:08, 12 lut 2011
autor: beni
kuba_bed pisze:Jakby Łódź się postarała i wstrzeliła w moment jak Szczecin nie ogłosi jeszcze przetargu na 22 niskopodłogowce to byłaby jakaś szansa.

Czyli tak (zakończenie dostaw):
Szczecin - marzec 2011
Gdańsk - do końca 2011
Częstochowa - październik 2012 (co dziwne, bo jest tym tramów raptem 7, ale dostawy rozpoczną się z tego co wiem dopiero w kwietniu 2012)
Warszawa - koniec 2013
Szeged - połowa 2012

Coś nie tak z tym twoim postem.

Szczecin - prototyp 11.2010 zakończenie kontraktu 20.03.2011
Gdańsk - 10.2010 - 31.12.2011
Warszawa - prototyp 05.2010 - 31.12.2013 ( skrócono dostawy przez producenta i według założeń 30.09.2013 )
Szeged - 10.2011 - 06.2012 ( jeden na miesiąc razem 9 sztuk)
Częstochowa - zupełnie nowy typ tramwaju prototyp 11.2011 - rozpoczęcie produkcji 02.2012 - dostawy 05.2012 - 10.2012 ( jeden na miesiąc )

: ndz 00:43, 13 mar 2011
autor: LUAKAS22
Kiedy Spodziewany wyjazd nowego bulwiaka 1013 ?




Co do nowych tramwajów to można by chyba było obsłużyć chociaż jedną linię bez wielkiego nakładu pracy na torowisko taka 12 ?
T e l e f o n i c z n a -Spokojnie bez remontów niska podłoga sobie powinna poradzić
D z i a ł k i - P o m o r s k a -To już trasa wyjazdowa wiec nówki muszą sobie poradzić
N a r u t o w i c z a - Niedawny remont = dobre torowisko
Z i e l o n a - G d a ń s k a- Nawet nawet torowisko nie jest tam najgorsze
K o p e r n i k a- Najgorzej chyba na łuku z Żeromskiego (przydał by się remont) dalej Kopernika do kaliskiej nie jest również strasznym torowisku ale jak miał by być teraz robiony remont na 12 to na Kopernika najprędzej
B a n d u r s k i e g o - W y s z y ń s k i e g o-Obecna trasa 10 torowisko zdaje egzamin na dobrą czwórke ; )

Wydaje mi się że na trasie 12 jest lepsze torowisko niż na 10 więc jak kupować nówki małą ilością to na wszystkie brygady 10 i 12 ; ]

: ndz 12:26, 24 kwie 2011
autor: Wojtek94
Na początku maja 1013+1014 ma dostać dopuszczenie do ruchu:)

: ndz 15:18, 08 maja 2011
autor: berger.m
I kiedy wyjedzie na trasę? Obrazek A poszli po rozum do głowy i przemalowali ją na standardowe kolory? :>

: wt 21:54, 07 cze 2011
autor: LUAKAS22
Lada dzień powinien dostać dopuszczenie do ruchu Obrazek nie nie przemalowali go

: śr 19:17, 08 cze 2011
autor: Wojtek94
Pozwolenie już dostał z tydzień temu jak nie więcej:)

: czw 20:09, 09 cze 2011
autor: Wojtek94
W nocy miał jazdy testowe, więc na dniach pewnie wyjazd:)

: czw 15:43, 07 lip 2011
autor: Wojtek94
Dziś miała jazdy próbne około 13 zawitała na pętli Wyszyńskiego i udała się w stronę zajezdni:)

: sob 11:55, 10 wrz 2011
autor: SZAUTER
Enika 3912+3913 bodajże wczoraj została na stałe przeniesiona na Telefoniczną. W zamian przyszedł jakiś zwykły wagon. 3922+3923 zostanie przeniesiona po naprawie drugiego wagonu rozbitego po wykolejeniu.

: śr 19:19, 21 wrz 2011
autor: Wojtek94
1836+37 ET-3 dostała.

: śr 16:04, 26 paź 2011
autor: jan_defecto
Tymczasowy skład 1007+1241.

: śr 18:06, 02 lis 2011
autor: Berlietowicz
Dzisiaj skład 1539+1543 JAZDA PRÓBNA