px33 pisze:Żeby było 5 pod rząd to kilka CRów musiałoby trafić na Chocianowice
W ogóle to ile brygad ma Telefoniczna na 11 i 15/A w weekendy? Jest matematycznie możliwe żeby wystawiła wtedy wszystko na niskiej podłodze?
11 sobota - bodajże 8
11 niedziela - 7
15 niedziela - 6 ( z natury większość na Citkach )
Spokojnie można by wystawić wszystkie 11 i 15 na nisko , mamy w końcu +/- 22 wagonów sprawnych, a brygad tylko 13.
No dobra, może gdyby to była PESA to stwierdzenie byłoby bardziej trafne, bo dochodzi klima, monitory i nie wiem co jeszcze Obstawiam, że dzięki nowym silnikom wychodzi lepiej, ale te wszystkie dodatki robią swoje.
Pesa jest przede wszystkim o 10 ton cięższa. I ma gorsze sterowanie (w Cityrunnerze wystarczy ustawić nastawnik na 50% i łagodnie i płynnie ruszy, w Pesie trzeba operować samemu)
1209(toi w kawałkach na tramwajowej), 1214 i 1202 w stanie rozkładu na Telefonicznej raczej już się nie pokażą na mieście.
1212 jeździ z ostatnim członem od 1201
1211 jeździ z ostatnim członem od 1208
1208 jeździ z ostatnim członem od 1202
1201 jeździ z ostatnim członem od 1212 po remoncie
Polityki mpk w stosunku do tych wagonów nie idzie pojąć już nie chodzi o siedzenia tylko o to, że potrafią w 30 letni wagon włożyć ciężką kasę a odstawione citki stoją i gniją bo nie opłaca się naprawiać.
A to ci nowinka. Będą ponownie przymierzali się do montowania klimy w Citkach? MPK ogłosiło przetarg "Dostawa podzespołów do klimatyzacji wagonów Cityrunner".
RifRaf1988 pisze:Polityki mpk w stosunku do tych wagonów nie idzie pojąć już nie chodzi o siedzenia tylko o to, że potrafią w 30 letni wagon włożyć ciężką kasę a odstawione citki stoją i gniją bo nie opłaca się naprawiać.
Nie ta opcja polityczna kupiła. Gdy za zakupem stali ludzie ze świty obecnej PHZ to wszystkie by jeździły i były odpicowane po generalnym remoncie.
''W przypadku tramwajów jest znacznie gorzej. Średni ich wiek to 30 lat. I chociaż w tym roku mają do Łodzi przyjechać 22 nowe pesy, nie poprawi to za bardzo statystyk. - Mamy już zgodę na zakup kolejnych 25 tramwajów, na które zamierzamy pozyskać unijne dofinansowanie. Chcemy w tym roku ogłosić przetarg. Powołujemy zespół, który zajmie się przygotowaniem specyfikacji istotnych warunków zamówienia - mówi prezes MPK. Przygotowanie specyfikacji może dłużej potrwać, bo MPK chce, by umowa zakupu obejmowała też utrzymanie nowych tramwajów przez okres nie krótszy niż 15 lat.
Poza tym MPK modernizuje kolejne tramwaje sprowadzone z Niemiec i zostało mu jeszcze 40 wagonów 805 Na do gruntownego remontu. - Mam nadzieję, że w drugiej połowie roku uda nam się wyjechać cityrunnerem, który nie jest używany od siedmiu lat. Brakowało do niego części. Są one unikatowe i mamy problem z ich dostawcami - tłumaczy Papierski. - Dotyczy to trzech cityrunnerów, ale na razie chcemy uruchomić jeden. Będzie to pilotaż przed modernizacją cityrunnerów, które mają już swoje lata.''
Ma ktos jakieś przecieki o tych planach ? Myślałem, że to już nigdy nie wyjedzie. Który to Cityrunner?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez pawlak, łącznie zmieniany 2 razy.