Cityrunnery
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Nawet jeśli pojedzie na 15, to nie zaryzykują wjazdu nim na pętle Telefoniczna. Bo zwrotnica na pętli jest dosyć wytarta. Raczej z tą Pesą na Kurczakach to będą coś kombinować z 16A, żeby tam jeździło. Tak mnie się w wydaje, ale czas pokaże.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
-
- Gaduła
- Posty: 1246
- Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
No tak, tylko w tym momencie trzeba będzie zwiększyć i to o sporo minut, czas postoju i przelotu. Na zajezdni może być trochę zwrotnic do przestawiania i już samo to powoduje wydłużanie przelotu. Poza tym szybki tor jest potrzebny mechanikom do jazdy próbnej itd.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
A propos tego łuku to nie można tam szybko (w jeden wieczór czy dwa) zrobić jakiegoś napawania i szlifowania żeby trochę to ucywilizować jeszcze przed przejęciem MKT z ich inwentarzem dwukierunków do prowadzenia objazdu (powiedzmy sobie szczerze, że przy robieniu tego skrzyżowania zapewnienie sprawnej autobusowej KZ będzie w szczycie graniczyło z niemożliwością i przydałyby się z 4 wagoniki (2 na RLL-Paderewskiego i po jednym na każdy z odcinków Rzgowskiej, jeden niestety musiałby nocować na Kurczakach), których MPK z jakichś dziwnych względów jeszcze nie posiada)
Na razie nie wiadomo jeszcze, czy MPK przejmie MKT. Ale grudziądzkie GT6 też chyba są dwukierunkowe.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Gdzie Rzym, a gdzie Krym, te grudziądzkie mają w ogóle 2 sprawne kabiny?
Na sam remont WZ (a przy okazji by się ładnie zrobiło ten rozjazd i dodało konieczny kierunek Paderewskiego<->Rzgowska(pn.)) MPK powinno po kosztach sprowadzić sobie jakieś GT8 (a jeszcze lepiej - GT8S i podmienić wózki), nie mówiąc już o M8x do przerobienia na niskie
Na sam remont WZ (a przy okazji by się ładnie zrobiło ten rozjazd i dodało konieczny kierunek Paderewskiego<->Rzgowska(pn.)) MPK powinno po kosztach sprowadzić sobie jakieś GT8 (a jeszcze lepiej - GT8S i podmienić wózki), nie mówiąc już o M8x do przerobienia na niskie
Często codziennie w nocy widzę ekipy zarówno tam, jak i na Kurczaki i podtrzymują te przejazdy żeby tylko były przejezdne. Tam po prostu trzeba zrobić kompleksowy remont, tyle że mądre głowy zadecydowałaby o remoncie w dni powszednie w godzinach największego ruchu, jak zwykle z resztą. Staną całe Chojny, w tym KZ.px33 pisze:A propos tego łuku to nie można tam szybko (w jeden wieczór czy dwa) zrobić jakiegoś napawania i szlifowania żeby trochę to ucywilizować
Kolego, co ty w ogóle proponujesz. U nas najprostszych rzeczy nie da się zrobić, a ty myślisz, że remont zrobią w dwa dni, tabor ex. MKT będzie jeździł na jakiś zetkach i jeszcze wagony będą nocować na pętlach. Myślmy realnie. Korki, pare zetek i poskracane obecne linie tramwajowe obsługiwane przez obecny tabor - tyle może być.px33 pisze:jeszcze przed przejęciem MKT z ich inwentarzem dwukierunków do prowadzenia objazdu (powiedzmy sobie szczerze, że przy robieniu tego skrzyżowania zapewnienie sprawnej autobusowej KZ będzie w szczycie graniczyło z niemożliwością i przydałyby się z 4 wagoniki (2 na RLL-Paderewskiego i po jednym na każdy z odcinków Rzgowskiej, jeden niestety musiałby nocować na Kurczakach), których MPK z jakichś dziwnych względów jeszcze nie posiada)