Cityrunnery

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Na linię spokojnie mogłoby wyjechać 12 na pewno:)
eDragon55
Megagaduła
Posty: 2080
Rejestracja: pn 23:16, 05 wrz 2011
Lokalizacja: Łódź

Post autor: eDragon55 »

Po remoncie Przybyszewskiego i Łagiewnickiej mogłyby kursować na linii 3 a teraz najlepszą opcją oprócz 11 i 16A jest 15 ale jest za mało Cityrunnerów, żeby zasilić te trzy linie. 11 jeździ całkowicie niskopodłogowa a 16A już co 3 jest wysokopodłogowy, więc na 15 nie starczy
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Dzisiejszej nocy (ok. 1-ej) Citek 1208 przyjechał jako "Jazda próbna" na Kurczaki. Towarzyszył mu wóz techniczny MPK, bodajże Z07(?).

Czyżby przymiarki do uniskopodłogowienia 15? Obrazek
tomass94
Bywalec
Posty: 164
Rejestracja: wt 13:21, 22 lut 2011

Post autor: tomass94 »

Nie wróżę niczego dobrego citkom na łukach na skrzyżowaniu Rzgowska/Paderewskiego, powinni się za nie zabrać.
Adamix
Gaduła
Posty: 1829
Rejestracja: sob 17:58, 10 sty 2009
Lokalizacja: Łódź-Chojny

Post autor: Adamix »

Niestety nie wiem czy pojechał Rzgowską prosto, czy skręcił w Paderewskiego. Szczegółów nie znam, odnotowuję tylko fakt, że taki przejazd się dziś odbył Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Pesa na Kurczakach w 2008-2009 też już była.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Tylko pytanie od której strony
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Nawet jeśli pojedzie na 15, to nie zaryzykują wjazdu nim na pętle Telefoniczna. Bo zwrotnica na pętli jest dosyć wytarta. Raczej z tą Pesą na Kurczakach to będą coś kombinować z 16A, żeby tam jeździło. Tak mnie się w wydaje, ale czas pokaże.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
kuba_bed
Gaduła
Posty: 1624
Rejestracja: sob 11:34, 21 sie 2010
Lokalizacja: Rzgów

Post autor: kuba_bed »

Pesa na innej trasie niż linii 11? Raczej niemożliwe - dofinansowanie... Pomijamy objazdy Obrazek
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

Raczej za jakiś czas będzie to możliwe, ale Cityrunnery mogą tam jeździć.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Jeśli nie ma jak zawrócić przez pętlę Telefoniczna to na pewno na zajezdni jest jakiś szybki tor
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246
Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: szymon5444 »

No tak, tylko w tym momencie trzeba będzie zwiększyć i to o sporo minut, czas postoju i przelotu. Na zajezdni może być trochę zwrotnic do przestawiania i już samo to powoduje wydłużanie przelotu. Poza tym szybki tor jest potrzebny mechanikom do jazdy próbnej itd.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Adamix pisze:Niestety nie wiem czy pojechał Rzgowską prosto, czy skręcił w Paderewskiego. Szczegółów nie znam, odnotowuję tylko fakt, że taki przejazd się dziś odbył ;)

Prosto jeszcze gorzej - skrzyżowanie Rzgowska/Dąbrowskiego :(
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

Ale tam przejeżdżasz prosto, więc zawsze bezpiecznie, a tu masz łuk pofalowany strasznie:)
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

A propos tego łuku to nie można tam szybko (w jeden wieczór czy dwa) zrobić jakiegoś napawania i szlifowania żeby trochę to ucywilizować jeszcze przed przejęciem MKT z ich inwentarzem dwukierunków do prowadzenia objazdu (powiedzmy sobie szczerze, że przy robieniu tego skrzyżowania zapewnienie sprawnej autobusowej KZ będzie w szczycie graniczyło z niemożliwością i przydałyby się z 4 wagoniki (2 na RLL-Paderewskiego i po jednym na każdy z odcinków Rzgowskiej, jeden niestety musiałby nocować na Kurczakach), których MPK z jakichś dziwnych względów jeszcze nie posiada)
Kpc21
Weteran
Posty: 7365
Rejestracja: śr 19:26, 16 lip 2008
Kontakt:

Post autor: Kpc21 »

Na razie nie wiadomo jeszcze, czy MPK przejmie MKT. Ale grudziądzkie GT6 też chyba są dwukierunkowe.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
Wojtek94
Weteran
Posty: 5360
Rejestracja: sob 18:55, 06 lut 2010
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Post autor: Wojtek94 »

77 jest w ruchu,a z 78 to nic nie wiadomo:)
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Gdzie Rzym, a gdzie Krym, te grudziądzkie mają w ogóle 2 sprawne kabiny?

Na sam remont WZ (a przy okazji by się ładnie zrobiło ten rozjazd i dodało konieczny kierunek Paderewskiego<->Rzgowska(pn.)) MPK powinno po kosztach sprowadzić sobie jakieś GT8 (a jeszcze lepiej - GT8S i podmienić wózki), nie mówiąc już o M8x do przerobienia na niskie
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

px33 pisze:A propos tego łuku to nie można tam szybko (w jeden wieczór czy dwa) zrobić jakiegoś napawania i szlifowania żeby trochę to ucywilizować
Często codziennie w nocy widzę ekipy zarówno tam, jak i na Kurczaki i podtrzymują te przejazdy żeby tylko były przejezdne. Tam po prostu trzeba zrobić kompleksowy remont, tyle że mądre głowy zadecydowałaby o remoncie w dni powszednie w godzinach największego ruchu, jak zwykle z resztą. Staną całe Chojny, w tym KZ.
px33 pisze:jeszcze przed przejęciem MKT z ich inwentarzem dwukierunków do prowadzenia objazdu (powiedzmy sobie szczerze, że przy robieniu tego skrzyżowania zapewnienie sprawnej autobusowej KZ będzie w szczycie graniczyło z niemożliwością i przydałyby się z 4 wagoniki (2 na RLL-Paderewskiego i po jednym na każdy z odcinków Rzgowskiej, jeden niestety musiałby nocować na Kurczakach), których MPK z jakichś dziwnych względów jeszcze nie posiada)
Kolego, co ty w ogóle proponujesz. U nas najprostszych rzeczy nie da się zrobić, a ty myślisz, że remont zrobią w dwa dni, tabor ex. MKT będzie jeździł na jakiś zetkach i jeszcze wagony będą nocować na pętlach. Myślmy realnie. Korki, pare zetek i poskracane obecne linie tramwajowe obsługiwane przez obecny tabor - tyle może być.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

a ty myślisz, że remont zrobią w dwa dni
No tego to nie myślę bo to jest niewykonalne, rozsądny czas to okolice 2 tygodni (musi się związać beton, potem trzeba zalać asfaltem, dokonać odbiorów...)
ODPOWIEDZ