Cityrunnery

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Takie opinie mają Elblągczycy.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Chyba tylko Ci co byli/nie byli* w Poznaniu.
(* - niepotrzebne skreślić)
Obrazek
dziki
Sympatyk forum
Posty: 601
Rejestracja: czw 12:54, 21 lip 2005
Lokalizacja:

Post autor: dziki »

Ja uważam, ze citek to mocny wagon. 5 lat po takich torach to jest wyczyn. a wjazd citka w Kościuszki pokazuje, ze nawet na 14 by pojechał.
polska
Bywalec
Posty: 105
Rejestracja: ndz 15:10, 01 paź 2006

Post autor: polska »

na Al.Kościuszki między Al.Mickiewicza a Ul.Struga to wcale torowisko nie było wcale w złym stanie. Jak były spore opóźnienia to Citki nawet tam 60 km /h wyciągały Obrazek
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Citki są naprawdę niesamowicie wytrzymałe. Pamiętam, jak kiedyś obserwowałem jednego ze skrzyżowania Kopernika/Żeromskiego jak jechał na 12 Właśnie na Kopernika, na tym nie wyremontowanym odcinku w kierunku Retkini. Gnał jak szalony, kołysał się na wszystkie strony, a i tak jest ok. Wydaje mi się, że nie jesteśmy w stanie tak naprawdę ocenić i wyobraźić sobie jak te wagony są wytrzymałe. A serwis według mnie też nie jest bez zarzutu. Jeśli nikomu nie chce się montować klapek od luzowników, a jeśli są, to otwarte, to nie wiadomo, co jeszcze jest nie tak. A na Tramwajowej skarżą się, że nie ma części.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Citki są bardzo wytrzymałe skoro już 5 lat u nas jeżdzą, a jedyną wadą są klapki od luzowników ale to można przeżyć. Oczywiście nie jest to wagon na każdą trasę ale i tak możnaby spróbować nowych objazdoów dla citków. Citki na pewno nie mogą jeździć po Puszkina, Przybyszewskiego (od Puszkina do Śmigłego-Rydza) i Kilińskiego (między Piłsudskiego a Narutowicza). Na innych ulicach sądzę że mógłby przejechać nawet na Koziny.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Citki nadają się na takie linie, jak 1 (w relacji Chojny - Strykowska), 8 i 14.
polska
Bywalec
Posty: 105
Rejestracja: ndz 15:10, 01 paź 2006

Post autor: polska »

Na 1 to raczej nie bardzo, ale na 15 mogłyby spokojnie pojechać , jedynie odcinek od Ronda Lotników Lwowskich do Ul.Rzgowskiej zostanie niewyremontowany po tym roku
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Po zakończeniu ŁTR-u to jak najbardziej na 15,11
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Nie ma mowy o Citku na RLL.
A czemu na jedynce nie bardzo? Od pętli Chojny do Milionowej, od Tylnej do Piłsudskiego, od Narutowicza do Wojska Polskiego i częściowo na Wojska Polskiego masz tory w dobrym stanie! Po niewyremontowanym odcinku Kilińskiego, Citki jakoś jeżdzą. Za rok podobno mają skończyć remont tej ulicy od Piłsudskiego do Narutowicza.
Idąc Twoim tokiem myślenia to prawie na każdą linię można puścić Citka.
Na 5 po remoncie Limanowskiego w przyszłym roku, na 6 po remoncie Północnej kiedyś, na 12 po remoncie Narutowicza, chociaż już jeździły.
Gdy wyremontują skrzyżowanie al. Śmigłego-Rydza/Dąbrowskiego to automatycznie na 2, 4 i 7, chociaż na 7 bym się trochę bał.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Ja bym się bał na 4 po kilińskiego ale 9,8,11,15,7,13,14 możnaby zaryzykować.
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

11 to nawet pewniak po ukończeniu prac.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
Piotrek
Bywalec
Posty: 100
Rejestracja: pt 00:03, 02 mar 2007
Lokalizacja: Bałuty

Post autor: Piotrek »

SEC pisze:Nie ma mowy o Citku na RLL.

A czemu nie ma mowy? Przecież rondo będzie remontowane dla ŁTR.
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Póki co się nie da. Mówimy o czasie obecnym.
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

8 to by był bardzo dobry wybór. To jest praktycznie 10, ale jadący po świetnych torach na Włókniarzy i dalej nieco gorszych, ale i tak lepszych niż momentami na Mickiewicza (grunt, że ją remontują)
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

SEC pisze:A czemu na jedynce nie bardzo? Od pętli Chojny (...) i częściowo na Wojska Polskiego masz tory w dobrym stanie!

Na WP jest trochę toru w zadowalającym stanie, ale to, co ma miejsce na wydzielonym, woła o pomstę do nieba. Obecne ograniczenie na tym odcinku to 20 km/h, chyba, że już zmniejszyli, a to i tak za dużo. 805 rzuca na wszystkie strony, a Citki by się po prostu rozpadły.

Citki moin zdaniem będą dobre na (po skończeniu ŁTR): 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15. Może 13 i 14.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

12 nie bo na Narutowicza jest już zbyt tragicznie, tak jak na 1 ze względu na Kilińskiego.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Ach, zapomniałem o Narutowicza. Ale przecież mieli zrobić to torowisko w tym roku!
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Mówili o tym ale teraz znów ucichło. Może jeszcze ruszy jak skończą Pomorską.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Narutowicza to raczej przyszły rok. Obecnie trwają przetargi.
ODPOWIEDZ