Cityrunnery
Citki są naprawdę niesamowicie wytrzymałe. Pamiętam, jak kiedyś obserwowałem jednego ze skrzyżowania Kopernika/Żeromskiego jak jechał na 12 Właśnie na Kopernika, na tym nie wyremontowanym odcinku w kierunku Retkini. Gnał jak szalony, kołysał się na wszystkie strony, a i tak jest ok. Wydaje mi się, że nie jesteśmy w stanie tak naprawdę ocenić i wyobraźić sobie jak te wagony są wytrzymałe. A serwis według mnie też nie jest bez zarzutu. Jeśli nikomu nie chce się montować klapek od luzowników, a jeśli są, to otwarte, to nie wiadomo, co jeszcze jest nie tak. A na Tramwajowej skarżą się, że nie ma części.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Citki są bardzo wytrzymałe skoro już 5 lat u nas jeżdzą, a jedyną wadą są klapki od luzowników ale to można przeżyć. Oczywiście nie jest to wagon na każdą trasę ale i tak możnaby spróbować nowych objazdoów dla citków. Citki na pewno nie mogą jeździć po Puszkina, Przybyszewskiego (od Puszkina do Śmigłego-Rydza) i Kilińskiego (między Piłsudskiego a Narutowicza). Na innych ulicach sądzę że mógłby przejechać nawet na Koziny.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
Nie ma mowy o Citku na RLL.
A czemu na jedynce nie bardzo? Od pętli Chojny do Milionowej, od Tylnej do Piłsudskiego, od Narutowicza do Wojska Polskiego i częściowo na Wojska Polskiego masz tory w dobrym stanie! Po niewyremontowanym odcinku Kilińskiego, Citki jakoś jeżdzą. Za rok podobno mają skończyć remont tej ulicy od Piłsudskiego do Narutowicza.
Idąc Twoim tokiem myślenia to prawie na każdą linię można puścić Citka.
Na 5 po remoncie Limanowskiego w przyszłym roku, na 6 po remoncie Północnej kiedyś, na 12 po remoncie Narutowicza, chociaż już jeździły.
Gdy wyremontują skrzyżowanie al. Śmigłego-Rydza/Dąbrowskiego to automatycznie na 2, 4 i 7, chociaż na 7 bym się trochę bał.
A czemu na jedynce nie bardzo? Od pętli Chojny do Milionowej, od Tylnej do Piłsudskiego, od Narutowicza do Wojska Polskiego i częściowo na Wojska Polskiego masz tory w dobrym stanie! Po niewyremontowanym odcinku Kilińskiego, Citki jakoś jeżdzą. Za rok podobno mają skończyć remont tej ulicy od Piłsudskiego do Narutowicza.
Idąc Twoim tokiem myślenia to prawie na każdą linię można puścić Citka.
Na 5 po remoncie Limanowskiego w przyszłym roku, na 6 po remoncie Północnej kiedyś, na 12 po remoncie Narutowicza, chociaż już jeździły.
Gdy wyremontują skrzyżowanie al. Śmigłego-Rydza/Dąbrowskiego to automatycznie na 2, 4 i 7, chociaż na 7 bym się trochę bał.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
SEC pisze:A czemu na jedynce nie bardzo? Od pętli Chojny (...) i częściowo na Wojska Polskiego masz tory w dobrym stanie!
Na WP jest trochę toru w zadowalającym stanie, ale to, co ma miejsce na wydzielonym, woła o pomstę do nieba. Obecne ograniczenie na tym odcinku to 20 km/h, chyba, że już zmniejszyli, a to i tak za dużo. 805 rzuca na wszystkie strony, a Citki by się po prostu rozpadły.
Citki moin zdaniem będą dobre na (po skończeniu ŁTR): 7, 8, 9, 10, 11, 12, 15. Może 13 i 14.
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt:
-
- Gaduła
- Posty: 1568
- Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
- Kontakt: