Cityrunnery

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

A tak przy okazji Narutowicza, wybrzuszenie na wysokości Uniwersyteckiej się spłaszczyło i jest "tylko" odbicie torów na prawo.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

No to jeszcze rok poczekamy na citki na objeździe przez Narutowicza.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Najfajniejszy jest ten rumor, który te wagony robią podczas przejazdu przez stare torowiska. Ale na to się nakłada stan techniczny torów, wyżłobienia powodowane przez wibracje tuptusiów, coś luźno umocowanego w wózkach, co wydaje metaliczny dźwięk i trzeszczenie przegubów na przechyłach.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Najlepsze to było jak jehałem 1215 Piłsudskiego między Sienkiewicza a Kilińskiego. Słychać tylko było jak coś się urwało poczym wagon jechał awaryjnie do zaj. a następnego dnia już w serwisie na Tramwajowej na podnośnikach.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Jeśli chodzi o Narutowicza to torowisko miało być remontowane od POW do Wierzbowej. Dodatkowo coś kiedyś pisali o zamknięciu Narutowicza od Piotrkowskiej aż do Krzywickiego, gdyż jezdnia miała być rozkopana w związku z modernizacją wodociągów. Obie prace planowano rozpocząć w sierpniu i mały trwać aż do grudnia, ale jak sytuacja wygląda na dzień dzisiejszy, to nie wiem.

Natomiast w kwestii CR, to linia 8 wydaje się być wręcz idealna.
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
polska
Bywalec
Posty: 105
Rejestracja: ndz 15:10, 01 paź 2006

Post autor: polska »

są dłuższe odległości między przystankami , zwłaszcza na włókniarzy Obrazek
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Podobno pierwotnie "szybki" tramwaj miał jeździć z Widzewa na Teofilów.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Ale to jest plan wymyślony przy okazji planów zakupu nowoczesnych wagonów, czy słuszne, lecz nie zrealizowane koncepcje sprzed 1989 roku?
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Chyba takie plany były już po 89 roku.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

To był projekt po 89r. Na linii 8 są dwa czarne punkty dla CR a mianowicie skrzyżowanie Włókniarzy-Limanowskiego i odcinek na Aleksandrowskiej od Szczecińskiej do Chochoła ale powiedzmy że tom można przejechać.
o3r
Fan forum
Posty: 3605
Rejestracja: ndz 22:12, 01 lip 2007
Lokalizacja: Łódź Śródmieście

Post autor: o3r »

Ale tam bardziej buja w płaszczyźnie poziomej. Nie wiem natomiast, czy łuk na Chochoła nie jest za ostry.
Chester
Bywalec
Posty: 197
Rejestracja: śr 09:10, 10 paź 2007
Lokalizacja: Łódź Widzew Wschód

Post autor: Chester »

Jeżeli chodzi o al. Włókniarzy linię 8 to wymienia dwa miejsca, gdzie torowisko jest w kiepskim stanie:
1. Za estakadą do Legionów, szczególnie w kierunku na Teofilów np. przy Karczmie Polskiej dokładnie przed jest wzmocnienie szyn na którym tramwaj leci w poziomie jakby chciał wyskoczyć z szyn, nawet przy małej szybkości. Natomiast większej to masakra. Jak raz siedziałem na pierwszym krzesełku za kabiną motorniczego to prawie spadłem z krzesła. Jechałem składem przed RK z 1987. Drugi tor w przeciwnym kierunku jest o w o wiele lepszym stanie.
2. Za makro do mniej więcej Drewnowskiej, nawet bulwy i eliny sobie kiepsko radzą. każdy większy opad deszczu powoduje podmywanie toru. Robi sie w tedy niezłe bagienko. Erozja, podmywanie nieźle działają na szyny, co powoduje ich przesuniecie.
Kacper
Coś mówi
Posty: 37
Rejestracja: pt 16:38, 23 lis 2007
Lokalizacja: Łask

Post autor: Kacper »

CityRunnery? Dobrze żeby były.Bo to jest Łódzki super tramwaj obok pesy która będzie.CityRunner to odpowiendnik wrocłwaskiej Skody 16T Obrazek
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Sorry, ale nie porównaj tamtego paskudztwa do Cityrunnerów...
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

Poza tym Cityrunner jest niskopodłogowy w 100%, a Skoda tylko w ~60%. Chociaż przynajmniej ma układ drzwi sensownie zrobiony, nie jak krakowskie NGT6 bez drzwi z przodu
Kacper
Coś mówi
Posty: 37
Rejestracja: pt 16:38, 23 lis 2007
Lokalizacja: Łask

Post autor: Kacper »

ukalo Obrazek coś ty? skoda to brzydal? a krakowski bobmardier NGT6 to jaki jest?
px33
Weteran
Posty: 5841
Rejestracja: śr 19:20, 07 mar 2007

Post autor: px33 »

a krakowski bobmardier NGT6 to jaki jest?
Jak nawet nie piękny to przynajmniej estetyczny. W przeciwieństwie do zadartego ryja Skody.
Arturro 70a
Gaduła
Posty: 1568
Rejestracja: czw 13:37, 21 cze 2007
Kontakt:

Post autor: Arturro 70a »

Ale najnowsze Bombardiery to jeden wielki niewypał jeśli chodzi stylistyke.
thunderdome
Coś mówi
Posty: 40
Rejestracja: pn 11:51, 03 gru 2007
Lokalizacja: Śródmiejskie Klimaty...

Post autor: thunderdome »

o3r pisze:Ale tam bardziej buja w płaszczyźnie poziomej. Nie wiem natomiast, czy łuk na Chochoła nie jest za ostry.

nie jest za ostry jest w sam raz.
M. Kaźmierczak
Sympatyk forum
Posty: 954
Rejestracja: wt 17:13, 21 sie 2007
Lokalizacja: Aleksandrów Ł./Łódź
Kontakt:

Post autor: M. Kaźmierczak »

nie jest za ostry jest w sam raz.
No nie wiem.
ODPOWIEDZ