Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » sob 22:06, 13 sie 2005
Na to wygląda.
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » sob 23:08, 13 sie 2005
A może to jest cos innego.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 08:20, 14 sie 2005
Hmm, to ciekawe co ?
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » ndz 12:32, 14 sie 2005
Nie to raczej musi być klimatyzacja, a może nawiew powietrza z dworu, ale wątpie, to klimatyzacja.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 13:04, 14 sie 2005
To tak trochę głupio, że tylko motorniczy ma komfort a o pasażera się nie dba.
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791 Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005
Post
autor: Aleksej » ndz 13:13, 14 sie 2005
Tylko ze motorniczy siedzi w tym tramwaju po 8 godzin, a pasazer srednio 10 min!. A po drugie to nie jest klimatyzacja, poprostu nawiew na klape w dachu. To jest pierwszy kartofelek i juz inaczej wyglada (ma plastikowa listwe nad calym dachem). Teraz wygladaja tak:
http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/current/index.php?s=14&nr=58201
Pozdrawiam,
Aleksej
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 14:43, 14 sie 2005
Racja ale pasażerom też się chyba należy trochę komfortu, za to płacą.
Aleksej
Sympatyk forum
Posty: 791 Rejestracja: wt 11:43, 19 lip 2005
Post
autor: Aleksej » ndz 20:10, 14 sie 2005
To inna sprawa, w niskopodlogowcach powinno montowac sie klimatyzacje (autobusy i tramwaje), w 805tkach nie jest tak zle.
Pozdrawiam,
Aleksej
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » ndz 22:04, 14 sie 2005
Tak, w 805-ach i Ikarusach można przeżyć. Najgorzej jest w Citkach i 405/7000/Citaro/U-12/NL233/B10L
szymon5444
Gaduła
Posty: 1246 Rejestracja: wt 07:20, 12 lip 2005
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: szymon5444 » pn 01:10, 15 sie 2005
Najgorzej jest w nowoczesnych pojazdach bez klimatyzacji. Te małe lufciki nic nie dają.
Jestem dumny z tego, że mogłem być motorniczym Zajezdni Dąbrowskiego.
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510 Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:
Post
autor: liszek » pn 20:33, 12 gru 2005
Dawno tutaj nikt nie pisał
Ale do tematu.
Ostatnio często jeźdżę linią 14 a tam bulwy się często pojowiają no i jest jedna rzecz która mnie już wkurza a są to poprzepalane swietlówki do oświetlania wnętrza wagonów. Rekord bije wagon 2518 o ile się ie mylę tam ostatnio na 8 tylko jedna się paliła. Jechałem dość późno i było ciemno jak w jaskini no i co zatym idzie niebezpecznie powinni coś z tym zrobić bo tak być nie powinno.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez
liszek , łącznie zmieniany 1 raz.
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » pn 21:18, 12 gru 2005
Ciekawe, bo miesiąc temu jechałem dwoma różnymi bulwami na 14 i specjalnie się nie przygladałem ale wyglądało na to, że wszystkie swietlówki się paliły
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643 Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005
Post
autor: SZAUTER » pn 21:33, 12 gru 2005
Z tymi świetlówkami w bulwach jest problem. Poniewaz sa to świetlówki które kosztuja ok 15 zł za szt w porównaniu do starych wagonów max 5 zł. Z oszczędności po prostu się ich nie wymienia lub wkręca sę zwykłe żarówki które wypalaja dziury w plastikowej osłonce co można zauważyć w co poniektórych wagonach
Numeru teraz nie przytocze bo nie pamiętam
teufel
Sympatyk forum
Posty: 793 Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006
Post
autor: teufel » pt 11:41, 07 kwie 2006
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643 Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005
Post
autor: SZAUTER » pt 20:55, 07 kwie 2006
A dziś lub już wczesniej wyjechała druga Enika 3912 która jeździła wraz z tą starszą 3922 dziś na 11 Po pabianicach
Niestety nie miałem tylko aparatu
morton
Megagaduła
Posty: 2988 Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa
Post
autor: morton » pt 21:28, 07 kwie 2006
Dziś na 14 spotkałem 2530. Kiedy ta bulwa wyjechała na trase? Wygladała jakby byla prosto z "fabryki"
Zero grafów(nawet w drugim wagonie
) i ten zapach nowości
Marcin
Gaduła
Posty: 1791 Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005
Post
autor: Marcin » ndz 11:38, 09 kwie 2006
Co do tych bulw, to ja już się pogubiłem. Może ktoś zrobić spis wszystkich bulwiszonów?
ukalo
Fan forum
Posty: 4040 Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005
Post
autor: ukalo » ndz 11:44, 09 kwie 2006
To może ja z "moich" Chociek:
3928+3929
3922+3923 (Enika)
3220+3221
3902+3903
3912+3913 (Enika)
3906+3907
Starałem się w kolejności wprowadzania do ruchu pisać, ale mogą być nieścisłości, więc nie bierzcie tego za pewnik.
Marcin
Gaduła
Posty: 1791 Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005
Post
autor: Marcin » ndz 11:48, 09 kwie 2006
ukalo pisze: 3902+3903
A, właśnie. Ten skład bulwiszonów inne siedzenia ma w wagonie pierwszym (z jakimiś kropkami ) i inne w drugim - te niebieskie.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040 Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005
Post
autor: ukalo » ndz 12:29, 09 kwie 2006
3220 też ma różne - 2. wagon standard, w 1. są szare plastiki z materiałowym "jajem".
A "ciapki" są też chyba w 3906.