Bulwa :]

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
teufel
Sympatyk forum
Posty: 793
Rejestracja: wt 09:02, 03 sty 2006

Post autor: teufel »

SZAUTER pisze:A dziś lub już wczesniej wyjechała druga Enika 3912 która jeździła wraz z tą starszą 3922 dziś na 11 Po pabianicach :D Niestety nie miałem tylko aparatu :cry:

Już dawno:P 04.04 jezdziła na 11(tzn. ja jechałem), ale Uki mówi, że wczesniej na "15" jezdziła :P
ukalo pisze: A "ciapki" są też chyba w 3906.

Potwierdzam:]
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

czyli już wiem skąd kiedyś nieścisłość widzenia Eniki na 15 przezemnie i przez kogoś jeszcze Eniki mniej więcej w tym samym czasie na 11 Obrazek
Marcin
Gaduła
Posty: 1791
Rejestracja: pn 20:10, 11 lip 2005

Post autor: Marcin »

Dzisiaj jak wyszedłem z kościoła, akurat bulwa jechała. I jakiś dziadek, który też właśnie był na mszy walnął do jakieś babki tekst: "Łooo... To chyba ten cały cityrunner z Łodzi, za moich czasów to tylko takie stare rupcie były." Obrazek Myślałem, że nie wyrobię. ObrazekObrazekObrazek
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

Hehehe fajnie dziadzio miał Obrazek No wkońcu ŁTR już w Pabianicach jest Obrazek
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

3906+3907 już jeździ liniowo - dziś na 11. Siedzenia w ciapki są tym razem w obu wagonach.
mch
Sympatyk forum
Posty: 645
Rejestracja: pt 20:45, 31 mar 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mch »

Może następnym razem Gdańskowi wciśniemy Enikę? Obrazek

Obrazek
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

A kiedy u nas pojawi się 3 Enika? Ktoś wie może czy jakaś następna jest w budowie?
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

a to jakaś w ogóle jest?
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Na razie raczej nie - zamówione były tylko te 2 dostarczone składy (3912+3913 i 3922+3923). I ZTCW nic nie słychać o planach dalszych zamówień póki co.
Nordland
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: ndz 14:20, 09 paź 2005
Lokalizacja: Znienacka

Post autor: Nordland »

Z każdą wieścią o nowej modernizacji łudzę się, że wreszcie będzie to wagon z drzwiami odskokowo-wychylnymi, podwójnymi rzędami siedzeń i innymi bajerami... I co? I nic! Jeżeli MPK stawia na nowoczesność, to niech przyjrzą się modernizacjom choćby z Warszawy...
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

Tyle że w warszawie mają usztywnione pudła co troszke kosztuje. U nas trzeba było by wzmocnić konstrukcjie i to porządnie bo inaczej by sie zaczeły blokować Obrazek
Nordland
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: ndz 14:20, 09 paź 2005
Lokalizacja: Znienacka

Post autor: Nordland »

W takim razie niech będzie mniej modernizacji, ale niech będą bardziej gruntowne - co nam po tramwajach, w których jedyną zmianą jest inny przód i nowe siedzenia?
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

Niech będzie mniej? Czy wiesz co mówisz? Czym byśmy jeździli jak by ich było mniej? Niektóre wagony są w takim stanie że w deszcz woda leje się do środka, inne rozpadają się ze rdzy itd itd i chcesz żeby było mniej modernizacji?????
mch
Sympatyk forum
Posty: 645
Rejestracja: pt 20:45, 31 mar 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: mch »

Mniej modernizacji typu "plastik tu, plastik tam, super tramwaj mam!". Powróćmy do normalnych RK (plus osprzęt Eniki). Zbulwianie niepotrzebnie podnosi koszty remontu. Czy efekty marketingowe (pseudo-nowoczesny tramwaj, na którym przeciętny Kowalski i tak się nie pozna) przesłoniły juz w MPK kompletnie myślenie ekonomiczne (które notabene ujawnia się czasami nie tam gdzie trzeba, ale to już inna bajka)?
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

No może i racja. Eniki jak by nie patrzeć to z czasem się zwróca w postaci energii elektrycznej.
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

prawda prawda. Bo taka bulwa to nawet wygodniejsza nie jesdt tylko trochę bardziej się błyszczy Obrazek A Elin też wygląda niczego sobie z punktu widzenia pasażera.
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Przecietnego pasazera nie obchodza zbulwione kształty, on chce po prostu jechać wygodnym, czystym, cichym i bezpiecznym tramwajem.
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

No niby tak. Ale niektórzy myślą że w to co wsiadają to Citek na innej linii niż 10 Obrazek
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

A niektórzy widzac bulwe mówią: O podrobka Sitiranera ... Obrazek
Nordland
Bywalec
Posty: 144
Rejestracja: ndz 14:20, 09 paź 2005
Lokalizacja: Znienacka

Post autor: Nordland »

mch pisze:Mniej modernizacji typu "plastik tu, plastik tam, super tramwaj mam!". Powróćmy do normalnych RK (plus osprzęt Eniki). Zbulwianie niepotrzebnie podnosi koszty remontu. Czy efekty marketingowe (pseudo-nowoczesny tramwaj, na którym przeciętny Kowalski i tak się nie pozna) przesłoniły juz w MPK kompletnie myślenie ekonomiczne (które notabene ujawnia się czasami nie tam gdzie trzeba, ale to już inna bajka)?
Właśnie o to mi chodziło. Niech będą modernizowane, ale niekoniecznie od razu trzeba zbulwiać. Nie zaprzeczam, modernizacje są konieczne, ale w pierwszej kolejności powinno się dbać o zwiększenie komfortu podróży i bezpieczeństwa - jeżeli przy modernizacji stawia się tylko na estetykę to chyba ktoś ma coś nie tak z głową :?
ODPOWIEDZ