Strona 5 z 7

: ndz 12:51, 09 kwie 2006
autor: teufel
SZAUTER pisze:A dziś lub już wczesniej wyjechała druga Enika 3912 która jeździła wraz z tą starszą 3922 dziś na 11 Po pabianicach :D Niestety nie miałem tylko aparatu :cry:

Już dawno:P 04.04 jezdziła na 11(tzn. ja jechałem), ale Uki mówi, że wczesniej na "15" jezdziła :P
ukalo pisze: A "ciapki" są też chyba w 3906.

Potwierdzam:]

: ndz 15:16, 09 kwie 2006
autor: SZAUTER
czyli już wiem skąd kiedyś nieścisłość widzenia Eniki na 15 przezemnie i przez kogoś jeszcze Eniki mniej więcej w tym samym czasie na 11 Obrazek

: ndz 15:37, 09 kwie 2006
autor: Marcin
Dzisiaj jak wyszedłem z kościoła, akurat bulwa jechała. I jakiś dziadek, który też właśnie był na mszy walnął do jakieś babki tekst: "Łooo... To chyba ten cały cityrunner z Łodzi, za moich czasów to tylko takie stare rupcie były." Obrazek Myślałem, że nie wyrobię. ObrazekObrazekObrazek

: ndz 16:43, 09 kwie 2006
autor: SZAUTER
Hehehe fajnie dziadzio miał Obrazek No wkońcu ŁTR już w Pabianicach jest Obrazek

: wt 18:39, 11 kwie 2006
autor: ukalo
3906+3907 już jeździ liniowo - dziś na 11. Siedzenia w ciapki są tym razem w obu wagonach.

: sob 18:59, 15 kwie 2006
autor: mch
Może następnym razem Gdańskowi wciśniemy Enikę? Obrazek

Obrazek

: sob 21:21, 15 kwie 2006
autor: SZAUTER
A kiedy u nas pojawi się 3 Enika? Ktoś wie może czy jakaś następna jest w budowie?

: sob 21:29, 15 kwie 2006
autor: rkplodz
a to jakaś w ogóle jest?

: sob 21:36, 15 kwie 2006
autor: ukalo
Na razie raczej nie - zamówione były tylko te 2 dostarczone składy (3912+3913 i 3922+3923). I ZTCW nic nie słychać o planach dalszych zamówień póki co.

: sob 23:52, 15 kwie 2006
autor: Nordland
Z każdą wieścią o nowej modernizacji łudzę się, że wreszcie będzie to wagon z drzwiami odskokowo-wychylnymi, podwójnymi rzędami siedzeń i innymi bajerami... I co? I nic! Jeżeli MPK stawia na nowoczesność, to niech przyjrzą się modernizacjom choćby z Warszawy...

: ndz 08:09, 16 kwie 2006
autor: SZAUTER
Tyle że w warszawie mają usztywnione pudła co troszke kosztuje. U nas trzeba było by wzmocnić konstrukcjie i to porządnie bo inaczej by sie zaczeły blokować Obrazek

: ndz 14:07, 16 kwie 2006
autor: Nordland
W takim razie niech będzie mniej modernizacji, ale niech będą bardziej gruntowne - co nam po tramwajach, w których jedyną zmianą jest inny przód i nowe siedzenia?

: ndz 19:41, 16 kwie 2006
autor: SZAUTER
Niech będzie mniej? Czy wiesz co mówisz? Czym byśmy jeździli jak by ich było mniej? Niektóre wagony są w takim stanie że w deszcz woda leje się do środka, inne rozpadają się ze rdzy itd itd i chcesz żeby było mniej modernizacji?????

: ndz 20:12, 16 kwie 2006
autor: mch
Mniej modernizacji typu "plastik tu, plastik tam, super tramwaj mam!". Powróćmy do normalnych RK (plus osprzęt Eniki). Zbulwianie niepotrzebnie podnosi koszty remontu. Czy efekty marketingowe (pseudo-nowoczesny tramwaj, na którym przeciętny Kowalski i tak się nie pozna) przesłoniły juz w MPK kompletnie myślenie ekonomiczne (które notabene ujawnia się czasami nie tam gdzie trzeba, ale to już inna bajka)?

: ndz 21:20, 16 kwie 2006
autor: SZAUTER
No może i racja. Eniki jak by nie patrzeć to z czasem się zwróca w postaci energii elektrycznej.

: ndz 21:35, 16 kwie 2006
autor: rkplodz
prawda prawda. Bo taka bulwa to nawet wygodniejsza nie jesdt tylko trochę bardziej się błyszczy Obrazek A Elin też wygląda niczego sobie z punktu widzenia pasażera.

: ndz 22:06, 16 kwie 2006
autor: morton
Przecietnego pasazera nie obchodza zbulwione kształty, on chce po prostu jechać wygodnym, czystym, cichym i bezpiecznym tramwajem.

: pn 09:23, 17 kwie 2006
autor: SZAUTER
No niby tak. Ale niektórzy myślą że w to co wsiadają to Citek na innej linii niż 10 Obrazek

: pn 11:07, 17 kwie 2006
autor: morton
A niektórzy widzac bulwe mówią: O podrobka Sitiranera ... Obrazek

: pn 12:55, 17 kwie 2006
autor: Nordland
mch pisze:Mniej modernizacji typu "plastik tu, plastik tam, super tramwaj mam!". Powróćmy do normalnych RK (plus osprzęt Eniki). Zbulwianie niepotrzebnie podnosi koszty remontu. Czy efekty marketingowe (pseudo-nowoczesny tramwaj, na którym przeciętny Kowalski i tak się nie pozna) przesłoniły juz w MPK kompletnie myślenie ekonomiczne (które notabene ujawnia się czasami nie tam gdzie trzeba, ale to już inna bajka)?
Właśnie o to mi chodziło. Niech będą modernizowane, ale niekoniecznie od razu trzeba zbulwiać. Nie zaprzeczam, modernizacje są konieczne, ale w pierwszej kolejności powinno się dbać o zwiększenie komfortu podróży i bezpieczeństwa - jeżeli przy modernizacji stawia się tylko na estetykę to chyba ktoś ma coś nie tak z głową :?