Strona 5 z 7
: ndz 12:51, 09 kwie 2006
autor: teufel
SZAUTER pisze:A dziś lub już wczesniej wyjechała druga Enika 3912 która jeździła wraz z tą starszą 3922 dziś na 11 Po pabianicach
Niestety nie miałem tylko aparatu
Już dawno:P 04.04 jezdziła na 11(tzn. ja jechałem), ale Uki mówi, że wczesniej na "15" jezdziła
ukalo pisze:
A "ciapki" są też chyba w 3906.
Potwierdzam:]
: ndz 15:16, 09 kwie 2006
autor: SZAUTER
czyli już wiem skąd kiedyś nieścisłość widzenia Eniki na 15 przezemnie i przez kogoś jeszcze Eniki mniej więcej w tym samym czasie na 11
: ndz 16:43, 09 kwie 2006
autor: SZAUTER
Hehehe fajnie dziadzio miał
No wkońcu ŁTR już w Pabianicach jest
: wt 18:39, 11 kwie 2006
autor: ukalo
3906+3907 już jeździ liniowo - dziś na 11. Siedzenia w ciapki są tym razem w obu wagonach.
: sob 18:59, 15 kwie 2006
autor: mch
Może następnym razem Gdańskowi wciśniemy Enikę?
: sob 21:21, 15 kwie 2006
autor: SZAUTER
A kiedy u nas pojawi się 3 Enika? Ktoś wie może czy jakaś następna jest w budowie?
: sob 21:29, 15 kwie 2006
autor: rkplodz
a to jakaś w ogóle jest?
: sob 21:36, 15 kwie 2006
autor: ukalo
Na razie raczej nie - zamówione były tylko te 2 dostarczone składy (3912+3913 i 3922+3923). I ZTCW nic nie słychać o planach dalszych zamówień póki co.
: sob 23:52, 15 kwie 2006
autor: Nordland
Z każdą wieścią o nowej modernizacji łudzę się, że wreszcie będzie to wagon z drzwiami odskokowo-wychylnymi, podwójnymi rzędami siedzeń i innymi bajerami... I co? I nic! Jeżeli MPK stawia na nowoczesność, to niech przyjrzą się modernizacjom choćby z Warszawy...
: ndz 08:09, 16 kwie 2006
autor: SZAUTER
Tyle że w warszawie mają usztywnione pudła co troszke kosztuje. U nas trzeba było by wzmocnić konstrukcjie i to porządnie bo inaczej by sie zaczeły blokować
: ndz 14:07, 16 kwie 2006
autor: Nordland
W takim razie niech będzie mniej modernizacji, ale niech będą bardziej gruntowne - co nam po tramwajach, w których jedyną zmianą jest inny przód i nowe siedzenia?
: ndz 19:41, 16 kwie 2006
autor: SZAUTER
Niech będzie mniej? Czy wiesz co mówisz? Czym byśmy jeździli jak by ich było mniej? Niektóre wagony są w takim stanie że w deszcz woda leje się do środka, inne rozpadają się ze rdzy itd itd i chcesz żeby było mniej modernizacji?????
: ndz 20:12, 16 kwie 2006
autor: mch
Mniej modernizacji typu "plastik tu, plastik tam, super tramwaj mam!". Powróćmy do normalnych RK (plus osprzęt Eniki). Zbulwianie niepotrzebnie podnosi koszty remontu. Czy efekty marketingowe (pseudo-nowoczesny tramwaj, na którym przeciętny Kowalski i tak się nie pozna) przesłoniły juz w MPK kompletnie myślenie ekonomiczne (które notabene ujawnia się czasami nie tam gdzie trzeba, ale to już inna bajka)?
: ndz 21:20, 16 kwie 2006
autor: SZAUTER
No może i racja. Eniki jak by nie patrzeć to z czasem się zwróca w postaci energii elektrycznej.
: ndz 21:35, 16 kwie 2006
autor: rkplodz
prawda prawda. Bo taka bulwa to nawet wygodniejsza nie jesdt tylko trochę bardziej się błyszczy
A Elin też wygląda niczego sobie z punktu widzenia pasażera.
: ndz 22:06, 16 kwie 2006
autor: morton
Przecietnego pasazera nie obchodza zbulwione kształty, on chce po prostu jechać wygodnym, czystym, cichym i bezpiecznym tramwajem.
: pn 09:23, 17 kwie 2006
autor: SZAUTER
No niby tak. Ale niektórzy myślą że w to co wsiadają to Citek na innej linii niż 10
: pn 11:07, 17 kwie 2006
autor: morton
A niektórzy widzac bulwe mówią: O podrobka Sitiranera ...
: pn 12:55, 17 kwie 2006
autor: Nordland
mch pisze:Mniej modernizacji typu "plastik tu, plastik tam, super tramwaj mam!". Powróćmy do normalnych RK (plus osprzęt Eniki). Zbulwianie niepotrzebnie podnosi koszty remontu. Czy efekty marketingowe (pseudo-nowoczesny tramwaj, na którym przeciętny Kowalski i tak się nie pozna) przesłoniły juz w MPK kompletnie myślenie ekonomiczne (które notabene ujawnia się czasami nie tam gdzie trzeba, ale to już inna bajka)?
Właśnie o to mi chodziło. Niech będą modernizowane, ale niekoniecznie od razu trzeba zbulwiać. Nie zaprzeczam, modernizacje są konieczne, ale w pierwszej kolejności powinno się dbać o zwiększenie komfortu podróży i bezpieczeństwa - jeżeli przy modernizacji stawia się tylko na estetykę to chyba ktoś ma coś nie tak z głową