Strona 18 z 20

: czw 09:56, 14 cze 2007
autor: SEC
Sytuacja na zaj. Kilińskiego ciągle się pogarsza. To źle, że odesłali #1694 na poprawki. Jedynie 5 autobusów tego typu przejdzie remont w tym roku, co pozostawia wiele do życzenia.

Jeszcze kilka słów o rodzynku #1790. Bardzo często go widzę, na różnych liniach, a po małych awariach następnego dnia już na trasie. Ten autobus ma bardzo porządny silnik i zawieszenie. Niestety wnętrze to już dno. Wygląda w środku fatalnie - powyrywane uchwyty i plastiki nad siedzeniami, niedomykające się drzwi (zapalona lampka nad drzwiami), ogólny brud. Są odkurzacze, które lepiej wyglądają wewnątrz, lecz za to silniki i zawieszenie bardzo awaryjne. Zastanawiam się, co ważniejsze - lepiące się wnętrze i sprawny silnik w przypadku Mercedesa, czy w miarę przyzwoite wnętrze w niektórych Jelczach i bardzo zniszczone główne podzespoły.

: czw 13:56, 14 cze 2007
autor: rkplodz
ja w ogóle nie rozumiem polityki Kraszki. Nie mają 18m na 70 czy inne przegubowe linie, a na Z3 śmiga odkurzacz...

: czw 14:05, 14 cze 2007
autor: ukalo
Może problemy z grafikiem kierowców w połączeniu z "własnością" wozów?

: czw 14:41, 14 cze 2007
autor: SEC
Żadko, ale zdażają się sytuacje, że po południowym szczycie autobusy przegubowe są podmieniane na krótkie. Szkoda, że nie działa to w drugą stronę, bo na 70 śmiga krótkie Citaro, a na 71 odkurzacz (sprawny).

: pt 13:43, 15 cze 2007
autor: Kazik
#1694 jeździ (wczoraj '57', dziś '70') i nie ma co się czepiać poprawek, bo to pierwszy niskacz wyremontowany przez MPK. Trochę muszą się pouczyć na własnych błędach.

: pt 16:18, 15 cze 2007
autor: SEC
Niedociągnięcia we wnętrzu są też w wyremontowanych Ikarusach, chociaż pewnie zostanę zaraz "zjechany"...

: pt 16:45, 15 cze 2007
autor: Aleksej
Dziwisz sie? W koncu remont robiono w Solcu :>

Aleksej

: pt 20:55, 15 cze 2007
autor: citaro
rkplodz pisze:ja w ogóle nie rozumiem polityki Kraszki. Nie mają 18m na 70 czy inne przegubowe linie, a na Z3 śmiga odkurzacz...
Z3 jest lżejsza linia niż 70, więc go oszczędzają

: pt 22:57, 15 cze 2007
autor: SEC
Jeśli to prawda to gratuluję im pomysłowości... Obrazek

: pt 19:15, 23 lis 2007
autor: Kacper
Oba są Fajne Obrazek

: sob 22:55, 24 lis 2007
autor: Arturro 70a
Kacper pisze:Oba są Fajne :D
Twoje posty bardzo dużo wnoszą na forum :twisted:

: czw 20:32, 03 lip 2008
autor: Kuba
Hmm... Nie wiem gdzie to napisać to dopiszę tutaj. Dzisiaj zauważyłem, że przerejestrowano Mercedesa Conecto #2662. Nowa rejestracja to EL 481EM. Dzisiaj jeździ/jeździł na 75. Ciekawe co było przyczyną przerejestrowania?

: pt 15:43, 04 lip 2008
autor: ZKA-2
Kuba pisze:Hmm... Nie wiem gdzie to napisać to dopiszę tutaj. Dzisiaj zauważyłem, że przerejestrowano Mercedesa Conecto #2662. Nowa rejestracja to EL 481EM. Dzisiaj jeździ/jeździł na 75. Ciekawe co było przyczyną przerejestrowania?

Zgubiona rejestracja

: śr 20:57, 08 lip 2015
autor: Kolanko50
Przepraszam że odkopuje stare dzieje ale w województwie Łódzkim już nie tylko Łódź ma średniopodłogowe Conecto!
PKS Zduńska Wola zakupił sobie w tym roku używanego Mercedesa Conecto w wersji podmiejskiej z lotnicznymi siedzeniami z 1999 r. Coś takiego: http://pictures.trader.pl/pictures/original/5/cb/f9/0c386cc66efc692fa35c18c01fd603de.jpg
Jeździ nim na linii P z Pabianic do Łasku i z powrotem

: czw 09:40, 09 lip 2015
autor: Graficzny
To na zdjęciu jest Conecto H, wysokopodłogowy..

: pn 19:35, 28 gru 2015
autor: Mat
px33 pisze:[...] na wysokopodłogowym przegubie.
Nie ma już takich w Łodzi. Ikarusy już nie jeżdżą ;)

: pn 19:44, 28 gru 2015
autor: Kpc21
Są. Najstarsze Conecto.

: pn 21:11, 28 gru 2015
autor: Mat
To są autobusy średniopodłogowe Obrazek.

: wt 03:07, 29 gru 2015
autor: px33
Mamy 1995 czy 2015 rok żeby stosować takie dziwne określenia? Nie ma ani jednego wejścia bez stopni, wiec jest wysokopodlogowy.
Ba, nie mają nawet rampy do wprowadzenia wozka, która byłaby teoretycznie możliwa.

: wt 17:22, 29 gru 2015
autor: Mat
Izba Gospodarcza Komunikacji Miejskiej pisze:> Autobusy średniopodłogowe (posiadają stopnie wejściowe, poziom podłogi znajduje się jednak nie wyżej niż 660 mm od jezdni)
> Autobusy wysokopodłogowe (posiadają stopnie wejściowe, poziom podłogi znajduje się jednak powyżej 660 mm od jezdni)
Czyli jest różnica. Conecto z 2006 roku jest średniopodłogowe. Nawet na Buslodz tak jest i tu i wszędzie indziej też.

Rozumiem, że czy to autobus Maxi czy Mega, czy miejski czy turystyczny, to też nie ma dla Ciebie różnicy?