Strona 4 z 20

: czw 18:10, 14 wrz 2006
autor: Kazik
No to trzeba przemianować temat, przypominam że Citaro to O530 (dwie generacje nowszy?).
Po zajezdni to chyba chodzą w okularach przeciwsłonecznych, tak się błyszczy:)
Proponuję go na 57 lub 96.

: czw 18:31, 14 wrz 2006
autor: Kuba
Prędzej na 57 pewnie będzie niż na 96. Co do błysku, to jaki to by nie był wóz, to póki nówka i się błyszczy to super wygląda. Troche pojeżdżą (głównie przez zimę) i błysk stracą Obrazek i nie będą już takie pikne Obrazek

: czw 19:10, 14 wrz 2006
autor: morton
Pierwszy raz powinien wyskoczyc na 69 ObrazekObrazek

: pt 07:30, 15 wrz 2006
autor: liszek
Przeczytałem gdzieś, że z tyłu pojazdu nie ma 3 siedzeń a w zamian są miejsca na bagaże hmm... to co na L-ke chcą go zabrać Obrazek

: pt 10:36, 15 wrz 2006
autor: smugler1990
Fajnie by bylo gdyby nowych citaro walneli ze 3 szt na 57 ,obecnie jezdza tutaj wylacznie prawie ikary i gnioty krotkie i dlugie:evil: - wole juz connecto i citaro niz m181MB i m121MB -na 57 musi pojawic sie nowy tabor - bo to co jezdzi obecnie nie przciaga pasazerow a wrecz ich odstrasza Obrazek

: pt 20:49, 15 wrz 2006
autor: SZAUTER
Oj popieram:) Bo jeżdże na uczelnie 57 codziennie i szczególnie zimą by się przydał cieplutki bezawaryjny wozik Obrazek

: pt 21:54, 15 wrz 2006
autor: liszek
No citaro to napewno będzie ciepłe ale w duże mrozy to w connecto wątpie chyba, że webasto na maxa Obrazek

: pt 22:41, 15 wrz 2006
autor: Kamyk
Conecto 2654 jako R22-Kusocińskiego widziany dzisiaj na krańcówce na 11Listopada.

PS. Fajnie jak ludzie chcą wsiąść do autobusu i naciskają karoserie w okolicach drzwi.
Przebija to naciskanie kierunkowskazu w tramwajach Obrazek

: sob 08:16, 16 wrz 2006
autor: ukalo
liszek pisze:w connecto wątpie

Czemu?

: sob 08:39, 16 wrz 2006
autor: SEC
Trzeba coś zrobić z tymi przyciskami. Niech je wogóle wymontują, bo to co robią ludzie (i starsi i dosyć młodzi) to jest śmieszne. Wczoraj jechałem całą trasę 52 Conecto i widziałem, że ludzie na siłe wciskali te przyciski jeszcze jak autobus się nie zatrzymał, co powodowało włączenie się w kilku miejscach w autobusie na wyświetlaczach cudownych napisów STOP.

Można też nauczyć ludzi, że wciska się wtedy, gdy pali się lampka w przycisku. Pozatym trzeba oduczyć wciskania przycisków STOP oraz tych dla osób niepełnosprawnych.

Bardzo denerwujące jest to, że gdy wysiadam na przystanku, gdzie razem ze mną z każdych drzwi stoi pełno ludzi również do wysiadania i kierowca napewno wciśnie jeden cudowny przycisk do otwarcia 3 drzwi to jakieś mohery drą się WCISNIJ, BO NAS NIE WYPUŚCI itp. albo zrywa mi rękę z poręczy, byle tylko dorwać się do przycisku i go sobie wcisnąć... szkoda słów.

: sob 09:02, 16 wrz 2006
autor: ukalo
Ale w czym problem? Że się lampka zapali? Z tego co mówił mch, kierowca ma sygnalizację przy których drzwiach wciśnięto STOP, dzięki czemu może otworzyć tylko te drzwi, które trzeba. Nie wiem czy to nie lepsze rozwiązanie (oczywiście, gdy w zestawie z inteligentnym kierowcą) niż głupawy "ciepły guzik" w Volvach.

: sob 09:05, 16 wrz 2006
autor: SEC
Denerwuje mnie samo wciskanie aż palec się siny robi i trzymanie przez pół minuty jak jeszcze autobus jedzie żeby tylko sobie nacisnąć.

: sob 09:07, 16 wrz 2006
autor: ukalo
No ale to nie Twój palec, więc co Ci szkodzi? Obrazek

: sob 09:07, 16 wrz 2006
autor: liszek
Hmm ale w connecto jest sygnalizacja przy których drzwiach pasażer nacisnął stop?? Jeśli tak to spoko tylko tak jak ukalo napisał musi być inteligentny kierman a takie niezawsze jest.

: sob 09:07, 16 wrz 2006
autor: Kamyk
A nie o to właśnie chodzi by przycisk nacisnąć wcześniej, tzn. troche przed przystankiem?

: sob 09:08, 16 wrz 2006
autor: Ventlan
Tylko że te przyciski właśnie do tego służą! I właśnie należy je naciskać przed przystankiem! W normalnym cywiliowanym mieście jest to informacja dla kierowcy, żeby się zatrzymać na przystanku na żądanie, a naspis STOP informuje pasażerów, ze kierowca został poinformowany. Do tego w większości wozów przyciski zapamiętują, że zostały wciśnięte i wtedy tylko te drzwi się otwierają na najbliższym przystanku.
Pozatym taka ogólna rada: pomyśl zanim coś napiszesz, a jak już napiszesz przeczytaj i jeszcze raz pomyśl przed wysłaniem.

: sob 12:43, 16 wrz 2006
autor: Kuba
Ja rozumiem przyciski, ale nie rozumiem niektórych ludzi i to ich podniecenie. Tzn. na początku rozumiałem, bo to nowość była i ludzie czuli, ze mają w pewnym sensie władzę, ale dzisiaj też widuję osoby, które już wciskają przycisk jak ledwo autobus odjedzie z wcześniejszego przystanku, tak aby być pierwszym. Albo są sytuacje, że każdy chce nacisnąć, a przecież wiadomo, że wystarczy jak jedna osoba wciśnie "z tłumu". Czasami naprawdę śmieszne sytuacje się rodzą... Obrazek

: sob 14:13, 16 wrz 2006
autor: SEC
I właśnie o tym mówię, co Kuba.

Acha, starszy tabor (tj. gnioty stare, 405-tki, odkurzacze) nie zapamiętują, że przycisk został wcisnięty. Przycisk zadziała tylko na przystanku a nie przed o ile oczywiście kierowca nie otworzy drzwi sam.

: sob 15:32, 16 wrz 2006
autor: liszek
Panowie wydaje mi się, że schodzimy z tematu...

: sob 17:22, 16 wrz 2006
autor: mch
To info od jednego z kierowców, że jest sygnalizacja dla poszczególnych drzwi. Ukalo wie o kogo chodzi. Obrazek

Btw, to jest jak najbardziej realne, zważywszy na fakt, że nad każdymi drzwiami jest taka czerwona lampka, która zapala się tylko i wyłącznie przy naciśnięciu przycisku właśnie przy danych drzwiach (nie zapalają się wszystkie na całej długości autobusu przy wciśnięciu jednego przycisku). Tak więc biorąc pod uwagę te obserwacje plus wspomnianą wyżej informację, należałoby to raczej przyjąć za pewnik.