I wszystkiemu winna unia?Święty pisze:Możesz teraz wyszydzać, ale jak nowe wyjadą na linie i zobaczyć te cyrki które bedą się dziać z przyciskaniem guzików to inaczej na to spojrzysz
19 Volvo 7700 w najbliższym czasie
Re: Zła Unia i guziczki w autobusach
-
- Początkujący
- Posty: 15
- Rejestracja: sob 23:23, 07 kwie 2007
Volvo 7700
Rany ! Wszyscy to wiemy że będzie 5 krótkich i 14 przegubowych....
Także....
Także....
Sprawdziły się obawy Świętego i ludzie wciskają nie ten przycisk do otwierania drzwi. Wydaje mi się, że dodatkowo przycisk STOP działa już tak, jak w niektórych Conecto, czyli też służy do otwierania drzwi, ale głowy nie dam. Wcisnięcie natomiast przycisku ALARM powoduje taki jakby krótki pisk. Najbardziej mnie denerwowały te "silniejsze" mohery, które gdy drzwi im się nie otworzyły po nacisinięciu przycisku ALARM to mocno kilkukrotnie jeszcze "uderzały" w ten przycisk. Były też takie, które wciskały wszystkie trzy.
Autobus ma cichy silnik, ale trochę twarde siedzenia.
Autobus ma cichy silnik, ale trochę twarde siedzenia.
jak w niektórych Conecto, czyli też służy do otwierania drzwi
Jechałem chyba wszystkimi i wszędzie kierowca otwierał sam. Raz zdarzyło mi się, że odmówił ludziom otwarcia drzwi, gdy nie wcisnęli
Mam nadzieję, że chociaż przeguby będą pojawiać się często na 65 - będzie można zaobserwować jak kierowcy poradzą sobie z tymi przyciskami od alarmu. Obstawiam 3 sposoby:
1) Jednogroszówka na przycisk wyłączający alarm (w starszych to ten zielony po prawej)
2)Zalepienie przycisku gustowną czarną taśmą
3)Małe zmiany w okablowaniu w wariantach
a)Odłączenie przycisku w ogóle
b)Podłączenie go pod przycisk CG
W starszych Volvach jest wysoko przycisk ALARM i mało kto go wciska. Było dobrze, to musieli przekombinować.
Raz mój kolega, który jest prawie o głowę ode mnie wyższy nacisnął ALARM, bo dla niego to "normalna" wysokość była, a że staliśmy przy pierwszych drzwiach to kierowca zwrócił mu uwagę, że źle robi. Więcej przypadków nie spotkałem...
Raz mój kolega, który jest prawie o głowę ode mnie wyższy nacisnął ALARM, bo dla niego to "normalna" wysokość była, a że staliśmy przy pierwszych drzwiach to kierowca zwrócił mu uwagę, że źle robi. Więcej przypadków nie spotkałem...