Adrian pisze:Czemu z przodu czerń wokoł znaczka Volvo i obok świateł?
Najnowsza stylistyka Volvo. A pomiędzy światłami jest kratka. Design nawiązuje do tradycji marki oraz samochodów osobowych spod tego samego znaczka. Moim zdaniem wygląda to bardzo dobrze i wreszcie wyraziście. Poprzednie Volvo 7000 wyglądało jak "jakiś autobus". Teraz wygląda jak Volvo.
W Volvo 7700 oprócz zmienionej ściany przedniej największej zmienie wizualnej uległa ... deska rozdzielcza kierowcy.
Ponadto mają z tyłu na dachu charakterystyczny garb chłodnicy.
Najprawdopodobniej będa miały drzwi przesuwane a nie odskokowe oraz duże odsuwane okna.
Technicznie największa zmiana w Volvo 7700 to nowy 9 litrowy silnik - przyda się bardzo w przegubie bo stary 7000A z 7 litorwym silnikiem to chyba największy muł jaki może być.
Te światła soczewkowe są dobre, ale trochę nijakie kiedy nieświecą. A 9dm3 silnik to i tak trochę mało, jak na 28-tonowy pojazd. Właśnie przez duże wysilenie motoru (dużo mocy z małej pojemności) 7000A potrafią być strasznie żarłoczne
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Kazik pisze:A 9dm3 silnik to i tak trochę mało, jak na 28-tonowy pojazd. Właśnie przez duże wysilenie motoru (dużo mocy z małej pojemności) 7000A potrafią być strasznie żarłoczne
W Volvo B10L też są 9 litrowe (9,6) w 7700 (9,4) i się dobrze spisują, nawet lepiej niż o wiele większe Mercedesy w gniotach.
7000A (z 7 litrowym silnikiem) to jest dobry pojazd na noce, czy jakieś podmiejskie trasy. Łagodnie traktowany 7000A potrafi dużo mniej spalić od B10LA. Tylko że tak samo katowany 7000A jak i B10LA np na 96 to spalą praktycznie tyle samo, mimo ponad 2 litrowej różnicy.
No, jeśli to mnie chodziło, to pudło. Nie loguję się, bo forum jest mało tolerancyjne dla innych i stanowi śmietankę pewnych osób. I dobrze.
Pozdrawiam użytkowników.