19 Volvo 7700 w najbliższym czasie

Jelcz, czy Volvo? To najlepsze miejsce dla tematów tego typu.
Darek

Post autor: Darek »

Pozytywna wiadomość jest taka, że będą to najnowsze modele z nowym designem Obrazek
SZAUTER
Gaduła
Posty: 1643
Rejestracja: wt 01:00, 12 lip 2005

Post autor: SZAUTER »

ukalo pisze:W gazecie piszą, że chcą kupić 19 volvo. Nie wymagaj od dziennikarza, żeby rozróżniał takie pierdoły jak długość :D

Oj lubie troche się podoczepiac ;)
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

@kierowca:
Czy byłoby problemem gdybyś dał znać wcześniej kiedy i gdzie się pojawi? Masz (chyba) większe możliwości dowiedzenia się niż ja - a chętnie bym się przejechał.
kierowca

Post autor: kierowca »

Chyba niektórzy pomylili ze sobą dwa różne przetargi/umowy

1) Na dostawę 14 przegubów i 5 krótkich - a właściwie to nie przetarg tylko wywiązanie się z zaległej umowy.
2) Na dostawę 10 krótkich wraz z odkupieniem używanych Manów i Solarisów.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Na to wygląda. Ale o tym, że wśród tych 19 będą również krótkie, to chyba jako pierwszy piszesz.

Swoją drogą, nie wydaje Ci się prawdopodobne, że te 10 krótkich za MANy/Solarisy też "zgarnie" Volvo?
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

Szkoda, że zamiast 19 długich przyjdzie tylko 14. Mogliby dostać 19 długich, bo 10 krótkich z drugiego przetargu i tak będzie.
Kazik
Megagaduła
Posty: 2926
Rejestracja: pt 12:09, 09 cze 2006
Lokalizacja: miasto Łódź

Post autor: Kazik »

Hih! propaganda sukcesu
Artykuł ukazał się w DŁ, a fakt, że na testach będzię 12-metrowiec (?) nie przeszkadza kupić przegubów. Conecto też był testowany krótki. Natomiast o tym, że MPK raczej musi, niż chce kupić te wozy, to już czytelnicy nie wiedzą.
I niech tak zostanie...
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

Kazik pisze:Natomiast o tym, że MPK raczej musi, niż chce kupić te wozy, to już czytelnicy nie wiedzą.

Czy to wazme? Wazme. ze beda i to wystarczy.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Otóż to. Zresztą i tak trzeba kontynuować wymianę taboru, więc musieli by coś kupić. A że będzie to Volvo - tym lepiej, poprawi się sytuacja na Limance.
JAROMIR_9700
Stały bywalec
Posty: 447
Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: JAROMIR_9700 »

Dokladnie wazne ze beda nowe wozy, doliczajac te Volva to juz zacznie oscylowac wokol 100 autobusow na przelomie nie calego roku, taki wynik moze sie podobac, oby tak dalej:) choc jak dla mnie nadal zbyt malo przegubow, ostatnio mamy tendencje solowkowa, jak narazie to powinni inwestowac jedynie w przegluby, ale wazne ze bedzie nowy tabor, Limanka stanie sie monomarkowa:)
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

I będą rozbierać kolejne starsze Volva na części. Ciekawe kiedy te nowe zaczną rozbierać.
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Kolejne? A ile już rozebrano?
Darek

Post autor: Darek »

ZTCW, 3855 stoi rozebrany całkowicie i nawet nie zabierają się do złożenia go w kupę Obrazek
smugler1990
Stały bywalec
Posty: 279
Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006

Post autor: smugler1990 »

gadajmy nadal o dostawie nowych volv.Ciekawy jestem czy Limanka w związku z tą wymianą przejmie jakies kursy(np. na lini 57).Kiedys tak bylo i nie wiadomo czemu to zlikwidowali te kursy.Ale fajnie by bylo rowniez jakby MPK kontynuowalo zakupy PORZĄDNEGO taboru-bo ja mam dosyc Conecto-ktore nawet nie mja przycisku otwierania drzwi.Powracajac do Volv- w moich okolicach to tylko bede je widzial na 95 i ew. 50
Gość

Post autor: Gość »

To juz zalezy, jesli oddadza wszystkie Ikarusy to mysle ze nie przejma, bo i tak maja chwiejna sytuacje taborowa, czego dowodem jest to ze ostatnio mozna spotykac przeguby na 51A, 53, a tak samo solowki na liniach przegubowych, a nawet Connecto i Citaro na liniach od lat Limankowych, co swiadczy ze sytuacja taborowa tam zmienia sie z kazda godzina:) Ewentualnie mozliwa zamiana obslugii linii, choc 57 ostatnio z tego co widze to glownie przez Connecto i odkurzacze obslugiwana wiec nie jest tak zle:)
SEC
Weteran
Posty: 6980
Rejestracja: sob 14:28, 01 lip 2006

Post autor: SEC »

@Smugler. Ja widzę, że jesteś za bardzo zafascynowyny Wrocławiem. Nie rozumiem jak można twierdzić, że Conecto to złe autobusy, bo nie mają przycisku do otwierania drzwi, a Volvo świetne, bo Wrocław takie posiada (wnioskuję po wcześniejszych postach). Sytuacja na 57 jest dobra, a Ty byś jeszcze chciał najnowsze Volvo. Każdy by chciał Obrazek. Co do Conecto to pisałem Ci o wypadku, w którym samochód, który się z nim zderzył ma skasowany przód, a autobus jest lekko wgniecony. Pisałeś też gdzieś, kiedyś, że jedyne dobre z tej dostawy 69 autobusów to Citaro G. Citaro podobnie jak Lionsy są kiepskie na nasze, polskie drogi. Lionsy są bardziej trwałe od Citaro, ale i tak dość delikatne. Pochwalić to one się mogą np. dynamicznością. Citaro są bardzo delikatne, widać jak krótkie często się psują. 30 Conecto to wg mnie dobry zakup i mi zdecydowanie się bardziej podobają od Citaro G.

Sam jestem ciekaw natomiast, jak nowe gnioty będą wyglądały za parę lat. Jak widać Jelcz bardzo zmienił wygląd i parametry M121MB/3 w porównaniu ze starszą wersją. Solaris mimo, że również posiada 3 "edycje" swoich autobusów miejskich uczynił mniejsze postępy w wyglądzie i w parametrach. Nie wiem czy należy brać pod uwagę krótszy czas, w którym były produkowane, bo skoro są już 3 edycje to należało mocno je zmieniać i ulepszać. Mimo wszystko autobusy są fajne, przyjemne i luksusowe.

Osobiście uwżam, że gdyby MPK chciało oprócz silników MB i Volvo posiadać inne, nowe mogliby kupić (na Kilińskiego wkońcu of kors) Many NG313 Lion City, bo z drugiej strony wątpie żeby kupili wersję 363 z mocniejszymi silnikami.

@Gość. Ja z takiego bałaganu się nie cieszę. Skoro teoretycznie stan taboru się poprawia, Volvo jest więcej, bo je składają z powrotem to na liniach z obsługą typowo krótką takie właśnie powinny jeździć i analogicznie linie przegubowe. Skoro wysyłają nowoczesne długie, autobusy z NS na linię 51, długie z Limanki na 53, a na liniach z Kilińskiego, gdzie autobusy często stwoimi trasami mają bliżej do NS niż Limanka jeżdzą krótkie, które pękają w szwach od ludzi i jeszcze się często psują to chyba jest tu coś nie tak.

@Ukalo. 3855 jest już skreślony całkowicie. Koszt jego składnia, naprawy jest za wysoki. Z rozebranych na Limance BYŁO sporo krótkich B10L i 7000 i chyba 3 7000A, których jest raptem 16 Obrazek Obecnie PODOBNO są już poskładane i jeżdzą, ale co do tej prawdy to nie jestem pewien.
Myszon
Stały bywalec
Posty: 291
Rejestracja: pt 16:55, 21 lip 2006
Lokalizacja: Hollyłódź
Kontakt:

Post autor: Myszon »

Jutro zaczynają testować:

http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/669643.html

Ciekawe, na jakiej linii zobaczymy testowanego Volvo Obrazek
liszek
Sympatyk forum
Posty: 510
Rejestracja: wt 07:19, 12 lip 2005
Lokalizacja: Wiśniowa Góra-Łódź-Sieradz
Kontakt:

Post autor: liszek »

Ciekaw jestem na jakie go linie puszczą może na 77???
morton
Megagaduła
Posty: 2988
Rejestracja: wt 07:16, 12 lip 2005
Lokalizacja: Łódź - Dąbrowa

Post autor: morton »

77 nie obsluguje limanka (oprocz brygady podwojnej). Mysle, ze puszcza go na 66 lub 88, zeby jak najwicej ludzi moglo sie nim przejechac.
Kuba
Administrator
Posty: 3671
Rejestracja: pn 20:49, 24 lip 2006
Lokalizacja: Łódź Widzew
Kontakt:

Post autor: Kuba »

Najwięcej ludzi to będzie się mogło nim przejechać jak dadzą go na 96 Obrazek
Na poważnie - nie ma co gdybać. Jutro powinno się okazać co i jak...
Obrazek
---
"Mleko ma najszybszy transport"
ODPOWIEDZ