19 Volvo 7700 w najbliższym czasie
-
- Stały bywalec
- Posty: 447
- Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
- Lokalizacja: Zgierz
Dokladnie wazne ze beda nowe wozy, doliczajac te Volva to juz zacznie oscylowac wokol 100 autobusow na przelomie nie calego roku, taki wynik moze sie podobac, oby tak dalej:) choc jak dla mnie nadal zbyt malo przegubow, ostatnio mamy tendencje solowkowa, jak narazie to powinni inwestowac jedynie w przegluby, ale wazne ze bedzie nowy tabor, Limanka stanie sie monomarkowa:)
-
- Stały bywalec
- Posty: 279
- Rejestracja: czw 18:34, 25 maja 2006
gadajmy nadal o dostawie nowych volv.Ciekawy jestem czy Limanka w związku z tą wymianą przejmie jakies kursy(np. na lini 57).Kiedys tak bylo i nie wiadomo czemu to zlikwidowali te kursy.Ale fajnie by bylo rowniez jakby MPK kontynuowalo zakupy PORZĄDNEGO taboru-bo ja mam dosyc Conecto-ktore nawet nie mja przycisku otwierania drzwi.Powracajac do Volv- w moich okolicach to tylko bede je widzial na 95 i ew. 50
To juz zalezy, jesli oddadza wszystkie Ikarusy to mysle ze nie przejma, bo i tak maja chwiejna sytuacje taborowa, czego dowodem jest to ze ostatnio mozna spotykac przeguby na 51A, 53, a tak samo solowki na liniach przegubowych, a nawet Connecto i Citaro na liniach od lat Limankowych, co swiadczy ze sytuacja taborowa tam zmienia sie z kazda godzina:) Ewentualnie mozliwa zamiana obslugii linii, choc 57 ostatnio z tego co widze to glownie przez Connecto i odkurzacze obslugiwana wiec nie jest tak zle:)
@Smugler. Ja widzę, że jesteś za bardzo zafascynowyny Wrocławiem. Nie rozumiem jak można twierdzić, że Conecto to złe autobusy, bo nie mają przycisku do otwierania drzwi, a Volvo świetne, bo Wrocław takie posiada (wnioskuję po wcześniejszych postach). Sytuacja na 57 jest dobra, a Ty byś jeszcze chciał najnowsze Volvo. Każdy by chciał . Co do Conecto to pisałem Ci o wypadku, w którym samochód, który się z nim zderzył ma skasowany przód, a autobus jest lekko wgniecony. Pisałeś też gdzieś, kiedyś, że jedyne dobre z tej dostawy 69 autobusów to Citaro G. Citaro podobnie jak Lionsy są kiepskie na nasze, polskie drogi. Lionsy są bardziej trwałe od Citaro, ale i tak dość delikatne. Pochwalić to one się mogą np. dynamicznością. Citaro są bardzo delikatne, widać jak krótkie często się psują. 30 Conecto to wg mnie dobry zakup i mi zdecydowanie się bardziej podobają od Citaro G.
Sam jestem ciekaw natomiast, jak nowe gnioty będą wyglądały za parę lat. Jak widać Jelcz bardzo zmienił wygląd i parametry M121MB/3 w porównaniu ze starszą wersją. Solaris mimo, że również posiada 3 "edycje" swoich autobusów miejskich uczynił mniejsze postępy w wyglądzie i w parametrach. Nie wiem czy należy brać pod uwagę krótszy czas, w którym były produkowane, bo skoro są już 3 edycje to należało mocno je zmieniać i ulepszać. Mimo wszystko autobusy są fajne, przyjemne i luksusowe.
Osobiście uwżam, że gdyby MPK chciało oprócz silników MB i Volvo posiadać inne, nowe mogliby kupić (na Kilińskiego wkońcu of kors) Many NG313 Lion City, bo z drugiej strony wątpie żeby kupili wersję 363 z mocniejszymi silnikami.
@Gość. Ja z takiego bałaganu się nie cieszę. Skoro teoretycznie stan taboru się poprawia, Volvo jest więcej, bo je składają z powrotem to na liniach z obsługą typowo krótką takie właśnie powinny jeździć i analogicznie linie przegubowe. Skoro wysyłają nowoczesne długie, autobusy z NS na linię 51, długie z Limanki na 53, a na liniach z Kilińskiego, gdzie autobusy często stwoimi trasami mają bliżej do NS niż Limanka jeżdzą krótkie, które pękają w szwach od ludzi i jeszcze się często psują to chyba jest tu coś nie tak.
@Ukalo. 3855 jest już skreślony całkowicie. Koszt jego składnia, naprawy jest za wysoki. Z rozebranych na Limance BYŁO sporo krótkich B10L i 7000 i chyba 3 7000A, których jest raptem 16 Obecnie PODOBNO są już poskładane i jeżdzą, ale co do tej prawdy to nie jestem pewien.
Sam jestem ciekaw natomiast, jak nowe gnioty będą wyglądały za parę lat. Jak widać Jelcz bardzo zmienił wygląd i parametry M121MB/3 w porównaniu ze starszą wersją. Solaris mimo, że również posiada 3 "edycje" swoich autobusów miejskich uczynił mniejsze postępy w wyglądzie i w parametrach. Nie wiem czy należy brać pod uwagę krótszy czas, w którym były produkowane, bo skoro są już 3 edycje to należało mocno je zmieniać i ulepszać. Mimo wszystko autobusy są fajne, przyjemne i luksusowe.
Osobiście uwżam, że gdyby MPK chciało oprócz silników MB i Volvo posiadać inne, nowe mogliby kupić (na Kilińskiego wkońcu of kors) Many NG313 Lion City, bo z drugiej strony wątpie żeby kupili wersję 363 z mocniejszymi silnikami.
@Gość. Ja z takiego bałaganu się nie cieszę. Skoro teoretycznie stan taboru się poprawia, Volvo jest więcej, bo je składają z powrotem to na liniach z obsługą typowo krótką takie właśnie powinny jeździć i analogicznie linie przegubowe. Skoro wysyłają nowoczesne długie, autobusy z NS na linię 51, długie z Limanki na 53, a na liniach z Kilińskiego, gdzie autobusy często stwoimi trasami mają bliżej do NS niż Limanka jeżdzą krótkie, które pękają w szwach od ludzi i jeszcze się często psują to chyba jest tu coś nie tak.
@Ukalo. 3855 jest już skreślony całkowicie. Koszt jego składnia, naprawy jest za wysoki. Z rozebranych na Limance BYŁO sporo krótkich B10L i 7000 i chyba 3 7000A, których jest raptem 16 Obecnie PODOBNO są już poskładane i jeżdzą, ale co do tej prawdy to nie jestem pewien.
Jutro zaczynają testować:
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/669643.html
Ciekawe, na jakiej linii zobaczymy testowanego Volvo
http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/669643.html
Ciekawe, na jakiej linii zobaczymy testowanego Volvo