Morton, nie mam foty, ale też go widziałem (wczoraj na 96). Nowe blachy na schodach, karoseria raczej też odbudowana - bo nie dość że świeży lakier to gładkie burty, nowa "harmonia" - dokładnie tak, jak wyglądały 229x po powrocie z Solca.
A jak to będzie z rocznikiem bodajże 1991? Tzn konkretnie wozy 2197,2198 i 2199? One nadają się tez do remontu czy sa przewidziane w późniejszym terminie do kasacji?
Do kasacji nie pójdą. Skoro stare trupy z 1990 jeżdzą w zamian za niskopodłogowce to napewno nie skasują nowszych. Pozatym miały być pokasowane do rocznika 1990 wł. czyli napewno zostaną oszczędzone.
Adrian pisze:Skoro stare trupy z 1990 jeżdzą w zamian za niskopodłogowce to napewno nie skasują nowszych.
Podziwiam Twoj sposob rozumowania.
Pozatym miały być pokasowane do rocznika 1990 wł. czyli napewno zostaną oszczędzone.
Teoretycznie do konca roku powinnismy pozegnac roczniki starsze od 1990 ale znajac zycie cos ze starszych zostanie. W przyszlym roku zaczna kasowac niedobitki sprzed 1990 i moze wezma sie tez za rocznik 1990.
Tak, ja wiem że wszystkie Jelcze poza M11 i 120MM oceniasz jako największe gó**o, a Ikarusy 280, nawet 20-letnie jako najlepsze autobusy na świecie. Również podziwiam taki sposób rozmumowania. A wnioskuje to z wcześniejszych wypowiedzi.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez SEC, łącznie zmieniany 1 raz.