Rzeczywiście w #2617 driver nastawia heizung na maksa, ale jest dość nieżyczliwy
A STOP w nim działa tak, że po wciśnięciu przez pasażera przycisku STOP u kierowcy zapala się lampka z numerem drzwi. Różnica między tym, a CG jest taka, że tutaj kierowca sam otwiera drzwi, a przy pełnym CG kierowca tylko je aktywuje.
PS. Nie mogli w tym naszym zrezygnować z dzwoneczków? Tak się przyjemnie jedzie testerem bez nich.
Teraz bynajmniej staruszki itp uzalajace sie osoby niemoga wnosic skarg ze drzwiami dostaly:) Z punktu pasazer do zniesienia i zrozumienia, ale kierowcom tylko wspolczuc
Od momentu zakupu pojazdu masz 30 dni na rejestrację. Do tego czasu możesz jeździć na starych tablicach.
Druga opcja to leasnig od Evobus - tablice nie ulegną zmianie.
Patrząc na fotki z 29 stycznia widać że Conecto #2617 nie ma łódzkich tablic.
Czyżby jednak tylko dłuższe "test"/zastępstwo za 10 brakujących MANów i Solarek. W sumie nie byłoby w tym nic dziwnego jeśli za "obietnice" zakupu 10 Citar, Evobus zgodziłoby się na testy do czasu dostarczenia nowych pojazdów.
A ja bym się nie zdziwił gdyby MPK kupiło te wszystkie wozy praktycznie za darmo (ten jest obecnie wart mniej niż 200 000 pewnie - ma już 4 lata).
I MPK nie mogło wysłać delegacji do MKT żeby im tego pixela zaprogramowali? To chyba by nie był jakiś wielki problem zważając na to, że pixele są w niektórych zmodernizowanych 803-kach. A tak po prostu szkoda wyświetlaczy. No chyba, że Evobus dostarczył ten autobus bez sterownika