Strona 2 z 5

: sob 21:42, 07 lip 2007
autor: prof_klos
Ale po co nam przerobiony holownik? Takiego Ogórka to nawet na Nowych Sadach do dziś trzymają - w roli wewnętrznego pługa Obrazek

: sob 21:46, 07 lip 2007
autor: Arturro 70a
Żaartuje przecież. Jest to nie mniej łódzki autobus. Poza tym Warszawa, Kraków i Bydgoszcz posiadają w swoich kolekcjach zabytkowych pojazdów holowniki z ogórków. My też powinniśmy ożywić naszego holownika MEX-a na Nowych Sadach.

: ndz 11:32, 08 lip 2007
autor: o3r
No, klimat niezły Obrazek
co do 260tki to Klubu nie stać na taki wydatek. Może jak MZK nie da rady szprzedać wozów to zmontują jeden sprawny i nam dadzą. Wonsewicz Obrazek mówił ponoć, że MPK kupi 1 szt dla Muzeum, ale nic więcej nie wiem. Ale to co tu napisałem mówili na spotkaniu.

: ndz 11:37, 08 lip 2007
autor: Arturro 70a
Za darmo nie opłaca się brać pojazdów bo trzeba za nie płacić podatek od darowizny, ale np. biorąc pojazdy za symboliczną złotówkę nie płacimy już nic.

: śr 20:20, 12 wrz 2007
autor: Kazik
Ciekawe kiedy zaparkuje w Muzeum. I kiedy zaparkuje tam ostatni 280.26. Swoją drogą zastanawie mnie czy po zakończniu budowy ŁTR którykolwiek będzie się jeszcze do czegoś nadawał.

: śr 15:47, 26 wrz 2007
autor: Arturro 70a
Kazik pisze:Ciekawe kiedy zaparkuje w Muzeum. I kiedy zaparkuje tam ostatni 280.26. Swoją drogą zastanawie mnie czy po zakończniu budowy ŁTR którykolwiek będzie się jeszcze do czegoś nadawał.
:arrow: Z 260 to nic pewnego.
:arrow: 280.26 już tam zaparkował (figlobus), a inny może równie niedługo - zależy od MPK
:arrow: Po zakończeniu ŁTR-u nadawać się będą te Ikarusy które ŁTR spędziły na Telefonicznej (tak na marginesie marzyłby mi się 2699, ale to tylko marzenie).

: śr 20:50, 26 wrz 2007
autor: o3r
Ciekawe gdzie w ogóle na stałe zaparkuje figlobus - bo już niewiele się zmieści w MKM, kolejny 280 już na pewno. Pamiętajmy też, że w kolejce do schowania się pod dach muzeum jest enka i 2904, w przyszłości.

: śr 21:30, 26 wrz 2007
autor: Kazik
Chodziło mi o oryginalną 280-tkę. Poza tym jaki jest sens wstawiania tam teraz 280.26, skoro one wciąż jeżdżą? Czekam, aż ostatni z tych wozów zakończy służbę i wtedy wjedzie do Muzeum. Wszak to kawał historii. Niemniej warto już teraz pomyśleć o odstawieniu jakiegoś wozu, który w przyszłości nie będzie raził rdzą i będzie się go dało odpalić np. na jakąś paradę.

: śr 22:17, 26 wrz 2007
autor: o3r
Wiesz jak jest z taborem - nie sądzę, by teraz dało się cokolwiek odstawić. Ale wartro wybrać wóz, o który będą po prostu dbali. Ale ciężko o dobry sprzęt.

: czw 00:10, 27 wrz 2007
autor: ukalo
2999 Obrazek

: czw 13:16, 27 wrz 2007
autor: SEC
2083 - stara kabina Obrazek.

: czw 13:41, 27 wrz 2007
autor: Arturro 70a
2999 jest w podobnym stanie jak 2699 a ten drugi jest jednak starszy i przez ostatnie lata eksploatacji dbali o niego (nie mówię oczywiście o blacharce). 2083 to bym sobie odpuścił bo stoi na Kraszka a tam nie dbają o Ikarusy.
@SEC czy mógłbyś pokazać fotę kabiny 2083 bo nie kojarze, żeby była stara?

: czw 14:04, 27 wrz 2007
autor: SEC
#2083 nie stoi na Kilińskiego. Cały czas na Nowych Sadach.

: czw 14:12, 27 wrz 2007
autor: Arturro 70a
SEC pisze:#2083 nie stoi na Kilińskiego. Cały czas na Nowych Sadach.
Masz rację, dzięki. A czy mógłbyś pokazać fotę tej "starej" kabiny?

: czw 19:17, 27 wrz 2007
autor: o3r
Arturro 70 pisze: @SEC czy mógłbyś pokazać fotę kabiny 2083 bo nie kojarze, żeby była stara?
Ma starą kabinę, naprawdę. Sprawdź na galerii, bo kojarzę, że kiedyś było.

: czw 19:19, 27 wrz 2007
autor: ukalo
Obrazek

: czw 19:44, 27 wrz 2007
autor: Arturro 70a
Faktycznie, bomba! To nic tylko brać go na zabytek albo chociaż zachować jego kabinę do historycznego ikarusa.

: czw 19:44, 27 wrz 2007
autor: Arturro 70a
Faktycznie, bomba! To nic tylko brać go na zabytek albo chociaż zachować jego kabinę do historycznego ikarusa.

: czw 19:56, 27 wrz 2007
autor: o3r
Kabinę ma zprzekładek, bo chyba się kiedyś z czymś zderzył. Ale fakt - kabinę warto zachować.

: czw 20:06, 27 wrz 2007
autor: Arturro 70a
Tą kabinę to on chyba dostał z inne wozu bo ten ikar jest z 1990roku a wtedy już nie montowano takich kabin.