Strona 3 z 5

: czw 20:45, 27 wrz 2007
autor: px33
Pod zdjęciem jest ładnie podane skąd on ma tę kabinę.

I jak najbardziej to on powinien zostać zrobiony na zabytkowego, ale w ostatnim biało-czerwonym malowaniu ( http://gtlodz.eu/img4054.htm )

: czw 21:27, 27 wrz 2007
autor: Arturro 70a
W takich barwach to chciałbyym zobaczyć 2699.

: pt 19:36, 11 sty 2008
autor: WMC
Tak odbiegając od tematu. LpIII przydałby się porządny remont.

: sob 02:12, 12 sty 2008
autor: o3r
I Herbrandowi, i Jelczowi M11, i nowemu historycznemu Ikarusowi, i wagonowi towarowemu... Takie coś może zrobić MPK, a oni tłumaczą się od dawna, że nie mają pieniędzy. Co nie przeszkadzało w wydaniu wielokrotnie wyższej kwoty na zakup PKS Nowy Targ...

: sob 11:49, 12 sty 2008
autor: Arturro 70a
W Lp II też warto, żeby wstawili siedzenia chyba że już wstawili.
Kubuś poczekajmy jeszcze trochę, MPK zacznie czerpać zyski z PKS-ów to wtedy może wesprze finansowo remonty.

: sob 12:09, 12 sty 2008
autor: WMC
Może tak.

: sob 22:59, 12 sty 2008
autor: Kazik
o3r pisze:I Herbrandowi, i Jelczowi M11, i nowemu historycznemu Ikarusowi, i wagonowi towarowemu... Takie coś może zrobić MPK, a oni tłumaczą się od dawna, że nie mają pieniędzy. Co nie przeszkadzało w wydaniu wielokrotnie wyższej kwoty na zakup PKS Nowy Targ...

PKSu nie kupili żeby stał w Muzeum, tylko żeby na nim zarabiać. Co w przypadku historycznego jest wątpliwe. Jasne?

: sob 23:10, 12 sty 2008
autor: px33
Można zrobić coś takiego jak w Warszawie - linię turystyczną. Na pewno gdyby były ze 4 kursy w weekendy to by ludzie jeździli.

: sob 23:23, 12 sty 2008
autor: o3r
@Kazik: Ja to doskonale rozumiem. Ale problem polega na tym, że nie mają kilkudziezsięciu tysięcy na remont, a nagle wydają ponad 2 miliony złotych na PKS.

: ndz 00:00, 13 sty 2008
autor: px33
a nagle wydają ponad 2 miliony złotych na PKS.
To się nazywa inwestycja, w końcu przynieśli 10 mln zysku czyli mają 10 mln pieniędzy, które mogą przeznaczyć na:
1) Podwyżki
2) Robienie pojazdów historycznych
3) Inwestycje
4) Zakupy nowego taboru
z czego tylko pkt. 3 może się zwrócić w przyszłości, zwłaszcza znając talent prezesa do cięć.

: ndz 00:55, 13 sty 2008
autor: o3r
Ale ja sobie doskonale zdaję z tego sprawę i nie musicie przekonywać mnie, że to był dobry zakup. Ale o zabytki trzeba dbać, bo koszty remontu wagonu z czasem zaczną się zwiększać. A remont w końcu i tak trzeba będzie przeprowadzić. Poza tym porównaj skalę kosztów remontu wagonu i zakupu tego PKS.

: ndz 01:13, 13 sty 2008
autor: rkplodz
Ale o zabytki trzeba dbać

Tak, ale MPK jest przewoźnikiem, a nie spółką muzealną. Problemem nie jest postawa MPK, a brak sensownych inicjatyw ze strony państwa czy samorządu.

: ndz 23:35, 13 sty 2008
autor: o3r
Wiesz, tylko zabytkowym tramwajem można poprawić wizerunek firmy. Jak choćby dzisiejszy WOŚP. Pokazują, że są firmą z tradycjami i że nie są im obojętne chore dzieci.
Albo linia 0, albo parady tramwajów, albo mikołajowie. Ludzie to widzą, dobrze im się to kojarzy i wiedzą, że to MPK. Gdyby takie rzeczy nie były potrzebne, Toruń chociażby nie zrobiłby swego 5N Retro.

: pn 00:16, 14 sty 2008
autor: px33
Ale czy ludzie mają jakiś wybór dotyczący przewoźnika miejskiego? Wydaje mi się, że nie. W dodatku niezależnie od ilości pasażerów MPK będzie dostawać swoje mierne 4.30 za wzkm...

: pn 12:32, 14 sty 2008
autor: o3r
Ale chcąc wynająć autobus, można pójść do PKS, prywaciarzy... A można też do MPK. Zależy od propozycji. Pewnie gdyby MPK miało ogórka, to często by wyjeżdżał jako wynajęty.
Podobnie z tramwajami. Można wynająć tutptusia, a można oryginalnie enkę. I część osób to robi. A pieniądze lecą. Ale żeby móc coś wynająć, trzeba to najpierw mieć i pokazać.

: pn 18:35, 14 sty 2008
autor: ikarusojelcz
Coś konkretnego należało by podziałać z 102NaW #28. Stojąc już bezczynnie tak kilka lat , marne są szanse na jego remont.

: pn 21:08, 14 sty 2008
autor: o3r
Wiesz, MKT sprowadziła sporo helmutów, odstawiła sporo przegubów, więc części by się znalazły. Ale co z tego, skoro wagon i tak nie będzie w ruchu, bo motorniczowie nie chcą nim jeździć, bo ma wolny rozruch. A MPK pewnie go nie przyjmie pod swój dach. Zresztą, w Muzeum powoli zaczyna brakować miejsca Obrazek

: pn 22:08, 14 sty 2008
autor: Arturro 70a
Ale poczekjmy jeszcze trochę i pewnie znajdzie się miejsce w muzeum Obrazek
A przy okazji, to UMŁ popwinien dotować muzeum, a nie mpk.

: sob 04:06, 29 mar 2008
autor: Sotul
Czy ktoś orientuje się czy będzie historyczny ikarus 260 z Pabianic?

: sob 11:21, 29 mar 2008
autor: Arturro 70a
Ja mam nieco inne pytanie, czy MZK Pabianice posiada jeszcze jakiegos Ikarusa 260 Obrazek Bo słyszałem, że już się pozbyli Obrazek