Aktualizacja wykazu taboru na stronie MPK
Do oferty MPK dla złomowisk dołączyły 3 Jelcze M181: http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=2610
wg TWB są to wozy #2647 (ex1680), 2794, 2796, które już długo nie jeżdżą
najlepsze jest zdanie w ogłoszeniu - "pojazdy można oglądać..." - żeby się upewnić czy przyjechać holownikiem, czy przywieźć palnik i kontener?
wg TWB są to wozy #2647 (ex1680), 2794, 2796, które już długo nie jeżdżą
najlepsze jest zdanie w ogłoszeniu - "pojazdy można oglądać..." - żeby się upewnić czy przyjechać holownikiem, czy przywieźć palnik i kontener?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kazik, łącznie zmieniany 1 raz.
Trochę, może OT, ale tu się spytam:
Czy ktoś wie co dzieje sięz 2685? Już go dobre 1,5 tyg nie widziałem ( a Citaro G widzę ( widzimy ) raczej większość), a kiermana z tego autobusu widziałem wczoraj na 2860, a dzisiaj na 2777. Jeśli ktoś wie co się z nim dzieje to napiszcie .A może ktoś wie od jak długa stoi (jeśli stoi). Dzięki
Czy ktoś wie co dzieje sięz 2685? Już go dobre 1,5 tyg nie widziałem ( a Citaro G widzę ( widzimy ) raczej większość), a kiermana z tego autobusu widziałem wczoraj na 2860, a dzisiaj na 2777. Jeśli ktoś wie co się z nim dzieje to napiszcie .A może ktoś wie od jak długa stoi (jeśli stoi). Dzięki
http://www.mpk.lodz.pl/showarticle.action?article=2630MPK-Łódź pisze:Oferta sprzedaży autobusów
MPK - ŁÓDŹ Sp z o.o. oferuje do sprzedaży wyeksploatowane autobusy marki Jelcz M181MB oraz Ikarus 280
Jak pisze Miro w komentarzu w Galerii są to wozy 2646 (ex 1679), 2695 (ex 1695), 2697 (ex 1697), 2783 (ex 1783), 2784 (ex 1784), 2788 (ex 1788), 2793 (ex 1793) i 3557 (ex 2557 exex 3581)
Czyli definitywny koniec niewyremontowanych Odkurzaczy
Wóz #2695 jest Jelczem w najlepszym stanie technicznym. Jeszcze od czasów zaj. Kilińskiego jeździ nim ten sam kierowca i jak mówi - chce tym jeździć. Szkoda, że to już koniec.
Porównując #2695 do Jelczy po remoncie to tym pierwszym jedzie się cicho (nie rusza jak odrzutowiec, nie wyje podczas jazdy, nie pozostawia chmury dymu), natomiast z tym po remoncie #2797 i #2799 to prawie ruiny. Ten pierwszy więcej stoi niż jeździ, ten drugi wytwarza hałas o kilka razy większy niż granica bólu (wyje, bardzo reaguje na nierówności) i zjeżdza awaryjnie. #2690 i #2694 jakoś się trzymają. Całość ratuje nieco #2645, który ma stałych kierowców.
#2646, #2783, #2788 okazały się najbardziej wytrzymałe bez remontu, ale ja nie podzielam tego zdania.
Porównując #2695 do Jelczy po remoncie to tym pierwszym jedzie się cicho (nie rusza jak odrzutowiec, nie wyje podczas jazdy, nie pozostawia chmury dymu), natomiast z tym po remoncie #2797 i #2799 to prawie ruiny. Ten pierwszy więcej stoi niż jeździ, ten drugi wytwarza hałas o kilka razy większy niż granica bólu (wyje, bardzo reaguje na nierówności) i zjeżdza awaryjnie. #2690 i #2694 jakoś się trzymają. Całość ratuje nieco #2645, który ma stałych kierowców.
#2646, #2783, #2788 okazały się najbardziej wytrzymałe bez remontu, ale ja nie podzielam tego zdania.
No i kolejna aktualizacja stanu taboru z 12 listopada:
http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist.action?category=1134
Odkurzaczy już tylko 5 oraz 1 w wersji mini.
http://www.mpk.lodz.pl/showarticleslist.action?category=1134
Odkurzaczy już tylko 5 oraz 1 w wersji mini.
-
- Czasem wpada
- Posty: 83
- Rejestracja: sob 18:18, 12 lip 2008
- Lokalizacja: Łódź