px33 pisze:Kilka, nie całe serie. Jeśli jakiś wóz został rozszabrowany (lub połamała się kratownica/padł silnik/stało się cokolwiek innego poważnego) i nie opłaca się go uruchamiać to nie sądzę żeby był sens płacić za taką skorupę. A ostatnie sztuki potrafią się trzymać naprawdę długo.
Niektóre 7000 to większe padliny niż parę ze skasowanych B10L.
Co do trzymania, wszystko zależy od modelu. Jeśli będzie zapas części na magazynie, będą trzymać. Jeśli nie to potną. Również mogą wyciąć dwie szt. i z tych dwóch złożyć jeden dobry wóz.
px33 pisze:Tylko trochę, mniej niż poprzedni (przy nowej gamie silników).
Może troszkę mniej, jednak nadal sporo punktów jest za unifikację silnika z marką autobusu (12 pkt. dla MB) i wysoki moment obrotowy silnika (12 pkt. dla MB).
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez M. Kaźmierczak, łącznie zmieniany 2 razy.
Helmut ostatnio został sprzedany chyba w styczniu (2858). Możliwe, żeby MPK go do tej pory nie uwzględniło w wykazie?
A może chodzi o B10L. Na przełomie marca i kwietnia była oferta sprzedaży 1961, ale chyba nikt się nie skusił. 15 albo 16 kwietnia pojawiła się kolejna oferta sprzedaży 1961 oraz 1959.
No Volvo B10L to akurat nic dziwnego, ostatnie dwie sztuki wystawione na sprzedaż.
Widać Citaro, 7000A i O405GN jeszcze nie wycofane oficjalnie z eksploatacji.
Mat pisze:No Volvo B10L to akurat nic dziwnego, ostatnie dwie sztuki wystawione na sprzedaż.
Widać Citaro, 7000A i O405GN jeszcze nie wycofane oficjalnie z eksploatacji.
Jest jeszcze kilka Citar jeden Helmut i na pewno jedno 7000A.
A czy ja napisałem że są nowe?! Autobusy 2005-2007 są moim zdaniem średniego wieku. 2008 liczę do nowszych, bo z nich na 100% się nie pożegnamy w najbliższym czasie.