Strona 10 z 10

: czw 15:29, 05 cze 2014
autor: M. Kaźmierczak
px33 pisze:Kilka, nie całe serie. Jeśli jakiś wóz został rozszabrowany (lub połamała się kratownica/padł silnik/stało się cokolwiek innego poważnego) i nie opłaca się go uruchamiać to nie sądzę żeby był sens płacić za taką skorupę. A ostatnie sztuki potrafią się trzymać naprawdę długo.
Niektóre 7000 to większe padliny niż parę ze skasowanych B10L.
Co do trzymania, wszystko zależy od modelu. Jeśli będzie zapas części na magazynie, będą trzymać. Jeśli nie to potną. Również mogą wyciąć dwie szt. i z tych dwóch złożyć jeden dobry wóz.
px33 pisze:Tylko trochę, mniej niż poprzedni (przy nowej gamie silników).
Może troszkę mniej, jednak nadal sporo punktów jest za unifikację silnika z marką autobusu (12 pkt. dla MB) i wysoki moment obrotowy silnika (12 pkt. dla MB).

: pn 17:59, 08 gru 2014
autor: kuba_bed
Zaktualizowali stan autobusów i dodali nowe autobusy, usunęli stare krótkie Citaro i jakiegoś przegubowego Niemca.

: śr 16:54, 10 gru 2014
autor: Graficzny
Wg. TWB jest niby jeszcze 21 405GN'ów, na stronie MPK jest mowa o 19.
Za to B10L ma być niby już tylko 11, a na stronie MPK widnieje liczba 12.

: czw 03:05, 11 gru 2014
autor: Biletomat
krótkie Citaro, czyli 2022 i bodaj Niemiec to 2870

: śr 20:40, 18 mar 2015
autor: domino
[Stan na 13.03.2015r.]
MPK- Łódź Spółka z o.o. dysponuje 481 wagonami tramwajowymi.

: pn 00:05, 20 kwie 2015
autor: kuba_bed
Zaktualizowali spis autobusów na 16 kwietnia 2015 roku; sztuk 439. Nie wiem co się zmieniło Obrazek

: pn 06:13, 20 kwie 2015
autor: Mat
Chyba jeżeli coś by się miało zmienić, to stan Helmutów i B10L.

: pn 19:41, 20 kwie 2015
autor: Graficzny
Wg. TWB jest już niby tylko 17 O405GN, wg. strony MPK 18. To w końcu ile?

: pn 20:09, 20 kwie 2015
autor: Mat
Helmut ostatnio został sprzedany chyba w styczniu (2858). Możliwe, żeby MPK go do tej pory nie uwzględniło w wykazie?
A może chodzi o B10L. Na przełomie marca i kwietnia była oferta sprzedaży 1961, ale chyba nikt się nie skusił. 15 albo 16 kwietnia pojawiła się kolejna oferta sprzedaży 1961 oraz 1959.

: sob 00:15, 30 sty 2016
autor: igor
Zaktualizowano oba spisy na stronie MPK. Niestety bez ilości pojazdów. Stan na 28.01.2016. Z autobusów poza Ikarusami zniknęło też Volvo B10L.

: sob 01:38, 30 sty 2016
autor: Mat
No Volvo B10L to akurat nic dziwnego, ostatnie dwie sztuki wystawione na sprzedaż.
Widać Citaro, 7000A i O405GN jeszcze nie wycofane oficjalnie z eksploatacji.

: sob 11:55, 30 sty 2016
autor: Wojtek94
Mat pisze:No Volvo B10L to akurat nic dziwnego, ostatnie dwie sztuki wystawione na sprzedaż.
Widać Citaro, 7000A i O405GN jeszcze nie wycofane oficjalnie z eksploatacji.

Jest jeszcze kilka Citar jeden Helmut i na pewno jedno 7000A.

: sob 12:08, 30 sty 2016
autor: Graficzny
Wystawieniem ostatnich dwóch Volv B10L na sprzedaż zakończyła się jednocześnie era czarnych tablic rejestracyjnych w ruchu liniowym.

: wt 20:18, 05 kwie 2016
autor: Graficzny
Dziś kolejna aktualizacja. Pozostało 410 autobusów, zniknęły pozycje 405GN oraz stare Citaro.

Tym sposobem mamy jeszcze 25 stare autobusy:
5x 2001 (1113, 1115-1118)
5x 2002 (1201-1204, 1206)
15x 2003 (1301-1315)

: wt 20:42, 05 kwie 2016
autor: kuba_łódź
Wreszcie też zaktualizowano spis taboru na anglojęzycznej wersji strony.

: pt 08:41, 08 kwie 2016
autor: estimate85
Graficzny pisze: Tym sposobem mamy jeszcze 25 stare autobusy:
...

A jedenastoletnie gnioty to nówki? Nie przesadzajmy. Nowymi autobusami to można co najwyżej nazwać te począwszy od Mercedesów 20xx.

: pt 09:02, 08 kwie 2016
autor: Graficzny
A czy ja napisałem że są nowe?! Autobusy 2005-2007 są moim zdaniem średniego wieku. 2008 liczę do nowszych, bo z nich na 100% się nie pożegnamy w najbliższym czasie.