NOWE VOLVO 7700 już wyjeżdzają na trasy
NOWE VOLVO 7700 już wyjeżdzają na trasy
Dziś(10 kwietnia 2007r.) jadąc samochodem widzialem nowego krótkiego volvo. Jego numeru nie zapamiętałem niestety, ale oczywiście dwie pierwsze cyfry to 37 . Jeśli ktoś będzie mial okazję nim jechać, niech napisze o swoich wrażeniach. Mam nadzieję że 7700A bedą często gościły na 96. Ciekawe jaka będzie numeracja- pewnie krotkie od 3701 - 3705 a przegubowe może od 3737 - 3750 jak 32.. .
-
- Stały bywalec
- Posty: 447
- Rejestracja: śr 11:59, 08 lis 2006
- Lokalizacja: Zgierz
Apropo awaryjności drzwi wysuwanych na zewnątrz to myślę, że to niestety prawda. Charakterystyczną cechą dla drzwi wysuwanych w volvo 7000/7000a bylo to, że po jakimśczasie używania zaraz po otwarciu zaczynaly sie same powoli zamykać. Dzisiaj po raz pierwszy jechałem volvo 7700A (na 96 ,nr 3740) i uważam że wnętrze jest bardzo w porządku. Nr autobusu jest też wewnątrz dobrze widoczny(umieszczony nad wyswietlaczm). Szkoda że nie ma zamontoiwanych kamer, bo szkoda by bylo gdyby wandale szybko zniszczyli te pojazdy. Apropo drzwi to zamykają sie one szybko i przed zamknięciem jest tylko jeden krótki sygnał i bardzo dobrze .
Drzwi w Volvo
W Volvo 7000/7000A drzwi zawsze zamykają się po jakimś czasie SAME przy używaniu akceptacji (inaczej zwanej ciepłym guzikiem). Poprostu tak to zostało zaprojektowane przez Volvo że drzwi zamykają się SAME.
Natomiast w wyniku zaniedbań serwisowych często drzwi zamykały się często same kilka sekund po otwarciu (zamiast po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach) - dlatego większość kierowców nie używa w tych modelach ciepłych guzików.
Volvo B10L/A znowu mają przypadłość że drzwi potrafią się zamknąć odrazu same, zanim jeszcze się otworzą w pełni. Ma to miejsce wtedy kiedy wiele ludzi wciska z obydwu stron przyciski (a najlepiej przytrzymuje) - to też po części wynik zaniedbań.
W starych ponadto kiedy ktoś zamiast przycisnąć przycisk jeden raz i króko przytrzymać trzyma cały czas przycisk wciśnięty albo cały czas go przyciska co sekundę to wogóle drzwi mogą się nie otworzyć.
Natomiast w najnowszych 7700 ze względu na maksymalnie debilny z punktu widzenia kierowcy system otwierania drzwi, będzie można zapomnieć o otwieraniu zimą nie wszystkich drzwi. Chyba że społeczeństwo nauczy się wciskać zamiast alarmu, tych zielonych trudno dostępnych przycisków, ale to nie społeczeństwo jest winne że jakiś debil tak to zaprojektował. Chyba że MPK zmodyfikuje te przyciski.
Natomiast w wyniku zaniedbań serwisowych często drzwi zamykały się często same kilka sekund po otwarciu (zamiast po kilkunastu-kilkudziesięciu sekundach) - dlatego większość kierowców nie używa w tych modelach ciepłych guzików.
Volvo B10L/A znowu mają przypadłość że drzwi potrafią się zamknąć odrazu same, zanim jeszcze się otworzą w pełni. Ma to miejsce wtedy kiedy wiele ludzi wciska z obydwu stron przyciski (a najlepiej przytrzymuje) - to też po części wynik zaniedbań.
W starych ponadto kiedy ktoś zamiast przycisnąć przycisk jeden raz i króko przytrzymać trzyma cały czas przycisk wciśnięty albo cały czas go przyciska co sekundę to wogóle drzwi mogą się nie otworzyć.
Natomiast w najnowszych 7700 ze względu na maksymalnie debilny z punktu widzenia kierowcy system otwierania drzwi, będzie można zapomnieć o otwieraniu zimą nie wszystkich drzwi. Chyba że społeczeństwo nauczy się wciskać zamiast alarmu, tych zielonych trudno dostępnych przycisków, ale to nie społeczeństwo jest winne że jakiś debil tak to zaprojektował. Chyba że MPK zmodyfikuje te przyciski.
Podobno serwisanci z Volvo mają przerobić te przyciski.
Z B10L to chyba działa tak, że dopóki drzwi się nie otworzą do końca ciepłymi przyciskami można je zamknąć (ale nie we wszystkich).
Z tym debilnym systemem otwierania drzwi to dlatego, że przyciski na desce są umieszczone pionowo czy, że przyciski pasażerskie są nie tam gdzie powinny?
Z B10L to chyba działa tak, że dopóki drzwi się nie otworzą do końca ciepłymi przyciskami można je zamknąć (ale nie we wszystkich).
Z tym debilnym systemem otwierania drzwi to dlatego, że przyciski na desce są umieszczone pionowo czy, że przyciski pasażerskie są nie tam gdzie powinny?
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
2 dni jeździł na 78 pojazd o numerze 3744. Widziałem w Aleksie w sobotę i piątek.