@Kuba. Zmieścili by się, ale byłby przynajmniej tłok (Vero mieści ok. 40 osób). Lepszym rozwiązaniem byłby 12-metrowiec.
@Morton. Ja miałem na myśli brygady na 71 w dni robocze tylko szczytówki i kursujace wieczorem (jedynym problemem było by to, ze trzeba by zamieniac autobusy).
Maniek jak mozesz porownywac connecto do vero??? Connecto bylo bo jest jak najbardziej odpowiedni do obslugi 70, jest normalnym przegubem ktory moze normalnie zastapic standardowa obsade, sa linie na ktorych Vero sie nie pojawi nigdy nawet jakby nic nie mieli wystawic. 96, 78, 51, 57 itp itd .
Nadzor ruchu musialby byc bardzo zdeseperowany:) Moze jeszcze w wyjatkowej sytuacji jakby dwa jeden za drugim wystawili, ale samego to szkoda autobusu bo daleko by nie ujechal. No ale masz racje niemowie hop bo jeszcze sie kiedys zdziwie:)
1518 był na jednym z pierwszych kursów rano w sobotę, zapewne jako jakaś rezerwa - później w dzień już raczej nie jeździł. Na takim kursie i Vero dałoby radę.
Vero w zasadzie są wszystkie codziennie obsadzone, więc raczej nie pojawią się na innych liniach "normalnych". Pozatym zawsze znajdzie się jakiś autobus na rezerwę.
Ja uważam, że na 89 powinny jeździć Vero tylko nie dwa a 3 z czego 2 przez caly dzień a 1 w godzinach szczytu. Zwiększyło by to częstotliwość. Poza tym poza godzinami szczytu tą linią jeździ b. mało osob więc 2 vero by wystarczyly.
Ok. 14 po Rzgowskiej jechało vero w lśniącym lakierze, ale bez numerów taborowych. Wóz był w malowaniu MPK Łódź oraz posiadał na lewym boku naklejke "MPK Łódź Sp. Z.O.O.". Jakie ostanio vero miało wypadek? Czy to jakaś dosatwa ?