Strona 3 z 6

: pn 15:37, 13 lut 2006
autor: ludek
Mnie ciekawi jak latem będzie można się zabrac 56 do arturówka tak małym busem.

: pn 16:21, 13 lut 2006
autor: teufel
ludek pisze:Mnie ciekawi jak latem będzie można się zabrac 56 do arturówka tak małym busem.

Bardzo proste - 3 wozy puszczą ;) Pod rząd :(

: pn 17:19, 13 lut 2006
autor: morton
To mi oszczednosc Obrazek 3 Vero to prawie to samo co jedno Volvo 7000 (Mercedes O405N2, Jelcz M121MB itp.).

: pn 18:57, 13 lut 2006
autor: liszek
Nie to samo ale o wiele drożej

: pn 19:53, 13 lut 2006
autor: teufel
morton pisze:To mi oszczednosc Obrazek 3 Vero to prawie to samo co jedno Volvo 7000 (Mercedes O405N2, Jelcz M121MB itp.).

Ale 24 metry ;)

: pn 20:27, 13 lut 2006
autor: morton
liszek pisze:Nie to samo ale o wiele drożej

Prawie to samo :P tyle, ze 3 kierowców. Vero zabiera 37 pasazerów, czyli trzy pojazdy dają nam 111. Natomiast pojemność Jelcza M121MB to nieco ponad 100.

: pn 21:30, 13 lut 2006
autor: liszek
Jak to samo jak 3 kierowców którym trza zapłacić 3 autobusyktóre spalą więcej niż jeden no i zużycie taboru razy 3 zamiast razy jeden to nie to samo!![/code]

: pn 22:19, 13 lut 2006
autor: morton
Spokojnie Obrazek Już wiem o co Ci chodzi. Mówiąc prawie to samo miałem na myśli jedynie pojemność Obrazek Zuzycie paliwa i płaca dla kierowcy to wyrzucanie pieniedzy w błoto.

: wt 16:57, 14 lut 2006
autor: rkplodz
Ja liczę na to, że Vero pomoże stworzyć nowe linie. Uważam, że nadałoby się np. do obsługi bazy PKS. A może do przejęcia 97...

: śr 19:10, 15 mar 2006
autor: Gość
A ja byłbym raczej za zakupem U10-tek, które na kilka linii by się przydały Obrazek

: pt 22:05, 31 mar 2006
autor: mch
Uważam, że juz lepszy byłby zakup Salusów zamiast tego minibusa.

Btw, ktoś tu ma bardzo znajomo wyglądającą fotkę w emblemacie, hehe. Ale spoko. Obrazek

: wt 08:55, 28 lis 2006
autor: liszek
Wczoraj w tej wielkiej mgle zobaczylem z dość dużej odległości małe "jelczydło"... Tak mocnych i dobrych lamp przeciwmgielnych w autobusie jeszcze nie widziałem.

: czw 21:14, 08 lut 2007
autor: kosin
Te jelcze(choć nie wiem czemu budzą moją sympatię) to chyba nie pojeżdżą za długo. Choć w ogóle nie jeżdże linią 84 to już 2 razy widziałem jak przy mnie autobus zmienił tablice raz na awaria a raz na zjazd do Nowe Sady pomimo iż miał jechać na szczecińską. Poza tym to aby drzwi się otworzyły to chyba z 10 sekund trzeba poczekać.

: ndz 09:29, 25 lut 2007
autor: xx
na 62 nadaje sie tylko w niedziele

: pn 18:28, 26 lut 2007
autor: Kazik
Z jednej strony zabierają mniej ludzi, ale z drugiej - jeżdżą częściej. Wolę się gnieść i jechać, niż luźno stać na przystanku.

Kurduple na innych liniach

: pn 22:03, 26 lut 2007
autor: kierowca
Mnie zastanawia, dlaczego Vero nie jeżdzą na 71 czy 91. To nie są moje rejony więc za bardzo nie orientuje się ale wydaje mi się że już szybciej Vero na 71 lub 91 niż na 62.
Przy okazji - 91 mogłoby jechać na pętle 82 w obydwu kierunakch gdzie zawróciłoby i pojechało spowrotem na trasę - jedynie pewna koretka przystanków na Rataja/Gajcego - obsługiwało by Andrzejów bo terazz Andrzejowa do 91 to trzeba spory kawałek dojść.


Na 66 już jedno jeździ wraz z Volvo z Limanki i wydaje się że jest to optymalny układ (Vero w czasie dojazdów do szkoły raczej nie poradziło sobie a robi to bez problemu brygada z Limanki na Volvo)

Co do propozycji Vero na 56,67,88.
Na 56 bardzo często wozi powietrze - ale to bardziej wynik bezsensownej trasy na Arturówek przez Doły i kursowania co godzinę - kto będzie specjalnie czekał na taki autobus ? W drugą stronę wspomaga 60-kę a na 60-ce czasami potrafi dużo ludzi jechać.
Na 67 czy 88 - czasami też potrafi jechać dużo ludzi. Czasami ludzie z zakupami ze Zjazdowej potrafią nieźle zapchać 12 metrowca a na 88 też czasami dużo ludzi jeździ.

Poza tym 56,67,88 - to wszystko linie które jeżdzą co godzinę (62 w szczycie jeździ co 10 minut)

89,90,92 ? Chyba nie - może jakieś kursy są puste. Ale na 96 też czasami zdarzają się kursy gdzie Vero dałoby radę (a w druga stronę przegub lewdo daje radę)

: wt 00:43, 27 lut 2007
autor: Chandler
No ja cały czas czekam na dzień w którym Vero pojawi się na 96 i mam nadzieję że się nie doczekam, bo to byłby taki absurd, że większy już trudno sobie wyobrazić Obrazek

: wt 15:47, 27 lut 2007
autor: SEC
Według mnie brygada 91 do Skoszew powinna być wysyłana tylko na te wydłużone kursy, a nie tak jak jest teraz, gdzie 91A w wybranych kursach jeździ dalej, a dodatkowa brygada wjeżdza na chwilę na 91A, ponieważ wtedy do tylko do Skoszew można wysłać 12 metrowy autobus, a normalnie na 91A mogą cały dzień jeździc Vero. Aha, wiem tyle że 91 nie może zniknąć z Malowniczej i Rataja kosztem Gajcego, bo ludzie mieszkający na m.in. Rataja będą mieli kawał drogi do Rokicińskiej do autobusu, a Andrzejów ma bardzo dobre połączenie z centrum, tj. dwie częste linie PKS, które cieszą się olbrzymią popularnością. 90 praktycznie mogło by istnieć tylko dla rejonu Feliksina.

Jeżeli chodzi o 71 to takie Vero spisały by się tylko w szczycie i wieczorem, ale trzeba uważać, bo przed 8 rano z rejonu Wiskitna na Chojny jeździ pełny autobus.

: wt 18:35, 27 lut 2007
autor: Kuba
Chandler pisze:No ja cały czas czekam na dzień w którym Vero pojawi się na 96 i mam nadzieję że się nie doczekam, bo to byłby taki absurd, że większy już trudno sobie wyobrazić Obrazek
Nie no dlaczego? Ja podzielam opinię kierowcy - są kursy (zwłaszcza po godzinach szczytu), gdzie (bynajmniej w jedną stronę) Vero poradziłoby sobie. Sam ostatnio jechałem w okolicach godz. 9 dosyć luźnym odkurzaczem właściwie na całej długości trasy i myślę, że w gdyby to było Vero, to wszyscy chętni zmieściliby się.

: wt 19:01, 27 lut 2007
autor: MNK
84, 89,91.92 moga byc