Strona 4 z 6

: wt 20:02, 27 lut 2007
autor: morton
Na 71 i 92 sa kursy w szczycie, ze szpilki sie nie wetknie, wiec vero odpada. Ewentualnie w weekendy na 71, tylko po co?

: wt 20:53, 27 lut 2007
autor: SEC
@Kuba. Zmieścili by się, ale byłby przynajmniej tłok (Vero mieści ok. 40 osób). Lepszym rozwiązaniem byłby 12-metrowiec.

@Morton. Ja miałem na myśli brygady na 71 w dni robocze tylko szczytówki i kursujace wieczorem (jedynym problemem było by to, ze trzeba by zamieniac autobusy).

Vero

: wt 21:16, 27 lut 2007
autor: Święty
Można by zwiększyć częstotliwość w szczycie tak jak zrobiono z 68 i 62 po wejściu na te linie Vero. Tłok częściowo by zniknął

: śr 00:17, 28 lut 2007
autor: Chandler
Adrian pisze:@Kuba. Zmieścili by się, ale byłby przynajmniej tłok (Vero mieści ok. 40 osób). Lepszym rozwiązaniem byłby 12-metrowiec.

Dokładnie. Vero na 96 to nieporozumienie. Dwunastometrowce - jak najbardziej. Nierzadko zresztą się pojawiają.

: śr 08:28, 28 lut 2007
autor: MNK
czekam aż na 70 vero wyjedzie

conectto juz bylo

: śr 09:53, 28 lut 2007
autor: JAROMIR_9700
Maniek jak mozesz porownywac connecto do vero??? Connecto bylo bo jest jak najbardziej odpowiedni do obslugi 70, jest normalnym przegubem ktory moze normalnie zastapic standardowa obsade, sa linie na ktorych Vero sie nie pojawi nigdy nawet jakby nic nie mieli wystawic. 96, 78, 51, 57 itp itd .

: śr 11:40, 28 lut 2007
autor: ukalo
Nie mów hop, ale faktycznie to bardzo mało prawdopodobne.

W kwestii 57 to ZTCW pojawił się tam kiedyś Ikarus 1518 - niby zwykły 12-metrowiec, ale przez fotele dość ciasny.

: śr 11:49, 28 lut 2007
autor: JAROMIR_9700
Nadzor ruchu musialby byc bardzo zdeseperowany:) Moze jeszcze w wyjatkowej sytuacji jakby dwa jeden za drugim wystawili, ale samego to szkoda autobusu bo daleko by nie ujechal. No ale masz racje niemowie hop bo jeszcze sie kiedys zdziwie:)

: śr 12:25, 28 lut 2007
autor: ukalo
1518 był na jednym z pierwszych kursów rano w sobotę, zapewne jako jakaś rezerwa - później w dzień już raczej nie jeździł. Na takim kursie i Vero dałoby radę.

: śr 15:50, 28 lut 2007
autor: SEC
Vero w zasadzie są wszystkie codziennie obsadzone, więc raczej nie pojawią się na innych liniach "normalnych". Pozatym zawsze znajdzie się jakiś autobus na rezerwę.

: śr 16:45, 28 lut 2007
autor: Ventlan
ukalo pisze:W kwestii 57 to ZTCW pojawił się tam kiedyś Ikarus 1518 - niby zwykły 12-metrowiec, ale przez fotele dość ciasny.
Ikarus 260 ma 11 metrów Obrazek

: śr 16:48, 28 lut 2007
autor: JAROMIR_9700
11 metrow ale nalezy do grupy autobusow 12 metrowych wg ogolnie przyjetego podzialu 9/10/12/15/18

: śr 16:55, 28 lut 2007
autor: ukalo
A 280 nie ma 18 metrów, tylko co z tego?

: śr 23:19, 28 lut 2007
autor: kosin
Ja uważam, że na 89 powinny jeździć Vero tylko nie dwa a 3 z czego 2 przez caly dzień a 1 w godzinach szczytu. Zwiększyło by to częstotliwość. Poza tym poza godzinami szczytu tą linią jeździ b. mało osob więc 2 vero by wystarczyly.

: czw 18:01, 07 sie 2008
autor: raddrum
A co robią mikrobusy Vero w barwach łódzkiego MPK na terenach Mercedesa przy ul. Aleksandrowskiej? Jakaś naprawa serwisowa? Czy chcą je sprzedać?

: czw 18:03, 07 sie 2008
autor: ukalo
Dość często tam bywają - tam (chyba) się odbywają naprawy gwarancyjne.

: czw 18:04, 07 sie 2008
autor: M.C.
Naprawa.

: pt 17:51, 08 sie 2008
autor: kosin
U Zasady na Aleksandrowskiej to zawsze stoją jakieś MPK-owskie Vero - dziś nawet stały 4.

: pt 20:44, 08 sie 2008
autor: M.C.
Pabianickie też, choć nie w takich ilościach. Dobrze, że blisko ten serwis...

: czw 15:34, 29 paź 2009
autor: MNK
Ok. 14 po Rzgowskiej jechało vero w lśniącym lakierze, ale bez numerów taborowych. Wóz był w malowaniu MPK Łódź oraz posiadał na lewym boku naklejke "MPK Łódź Sp. Z.O.O.". Jakie ostanio vero miało wypadek? Czy to jakaś dosatwa Obrazek?