Strona 5 z 6

: czw 15:35, 29 paź 2009
autor: ZKA-2
MNK pisze:Ok. 14 po Rzgowskiej jechało vero w lśniącym lakierze, ale bez numerów taborowych. Wóz był w malowaniu MPK Łódź oraz posiadał na lewym boku naklejke "MPK Łódź Sp. Z.O.O.". Jakie ostanio vero miało wypadek? Czy to jakaś dosatwa :D?

2626 :roll:

: czw 19:44, 29 paź 2009
autor: ZKA-2
ukalo pisze:Dość często tam bywają - tam (chyba) się odbywają naprawy gwarancyjne.

Dokładnie

: czw 22:22, 29 paź 2009
autor: px33
A co z tym białym lokalno-turystycznym?

: pt 10:03, 30 paź 2009
autor: rkplodz
jeździ w którymś PKS Grupa, w Myślenicach - o ile dobrze pamiętam.

: pt 17:58, 10 cze 2011
autor: MKMLODZ
A tak w ogóle - czy nie pasowałoby przesunąć kilka Vero na Limankę? Na takie linie jak 89, 67, 56, 66 chyba nie potrzeba Volv B10L, czy 7000 / 7700. Niby trzy pierwsze dojeżdżają do cmentarzy, a 66 to jedyny dojazd na Modrzew, ale frekwencja chyba nie jest aż tak duża, żeby Vero nie wystarczyło.

: pt 18:01, 10 cze 2011
autor: pawelczyk
Gdyby była potrzeba to już by tam jeździły. Na 84 wyjeżdżają przez całe miasto z Nowych Sadów więc nie jest to kwestia zajezdni.

: pt 18:14, 10 cze 2011
autor: MKM2010
Co do 67 to jestem raczej przeciwny - na Zjazdowej potrafi sporo osób wsiąść

Ale np. na szczytową brygadę 90 to czemu nie Obrazek

: pt 18:37, 10 cze 2011
autor: SEC
Gdy są utrudnienia na Rokicińskiej i długo nie ma 90, Vero to za mało. 89 jest pełne w godzinach zmian na Teofilowie Przemysłowym (w 84 jeszcze nie jest źle). Pare kursów 56 jest zawalonych uczniami (okolice Warszawskiej). 67 obsługuje targowisko. 66 - ciężko mi powiedzieć, ale podobno rano jest sporo osób.

: pt 18:59, 10 cze 2011
autor: MKM2010
No w sumie racja co do 90. Gdyby były 10 metrowce w Łodzi, one bardziej by nadały się na 90 Obrazek

: sob 08:16, 11 cze 2011
autor: Wojtek94
W 66 rano jest tłoczno. Dużo ludzi jedzie z Modrzewia. Najlepsze są te maratony 50 osób , aby zdążyć na 3/5Obrazek

: sob 14:27, 11 cze 2011
autor: solaris94
Bardzo często się zdarza, że ludzie z 66 mają niecałą minutę żeby zdążyć na tramwaj, przez co przebiegają przez jezdnię przy Warszawskiej.

: sob 14:52, 11 cze 2011
autor: kuba_bed
Ach ten system przesiadkowy Obrazek

: sob 16:17, 11 cze 2011
autor: pawelczyk
A przy odrobinie dobrej woli juz teraz mógłby śmiało powstać tam przystanek AT...

: sob 16:55, 11 cze 2011
autor: SEC
Dla marnej 3 (ze względu na częstotliwość) i 66 od razu AT? Fakt, jest miejsce, ale chyba nie przejdzie. Aczkolwiek można pomyśleć o dużym węźle na "rondzie" (dodatkowo dla 65, 81 i 87) przy okazji remontu torów na Łagiewnickiej.

A co do przesiadek 66 -> 3 to chyba bardziej priorytetowa jest ta w drugą stronę. Na tramwaj zawsze można poczekać te 10 min. Jako, że 3 kursuje rzadko i przyjeżdza kiedy sobie chce, może warto pomyśleć o wydłużeniu 66 do Dolnej przez Julianowską i Zgierską? Nie jestem zwolennikiem wydłużania linii peryferyjnych, ale dojazd tramwajem do ronda Powstańców wcale łatwy nie jest, a 66 po szczycie jeździ co godzinę.

: ndz 00:52, 12 cze 2011
autor: Zgierzanin
Wojtek94 pisze:Najlepsze są te maratony 50 osób , aby zdążyć na 3/5 :)

To jest tragedia łódzkiej komunikacji. Tak samo są kursy gdzie 51 z Łagiewnik odjeżdża minutę przed 66. Zresztą takie samy maratony są przy przesiadce 51 -> 3 przy Warszawskiej.

: ndz 10:32, 12 cze 2011
autor: kuba_bed
I na takie maratony jakoś nikt nie zamyka ulic Obrazek

: śr 19:00, 15 cze 2011
autor: norbertkomusinski
SEC pisze:można pomyśleć o dużym węźle na "rondzie" (dodatkowo dla 65, 81 i 87) przy okazji remontu torów na Łagiewnickiej.

Będzie remont Łagiewnickiej Obrazek ?

: śr 19:48, 15 cze 2011
autor: Wojtek94
No bedzie a co tym dziwnego??? Sypie sie strasznie ta ulica:D

: sob 17:47, 08 lis 2014
autor: interwojciech
Witam wszystkim użytkowników Obrazek
Odświeżę trochę temat, gdyż mam prośbę o pomoc do łódzkich miłośników komunikacji miejskiej. Czy ktoś z Was posiada zdjęcia wnętrz tych wozów? Prosiłbym o ich udostępnienie tylko do mojego własnego użytku, gdyż próżno takowych szukać na wszystkich galeriach w Internecie, a ja mam kilka pytań.
Czy tuż za kabiną kierowcy znajduje się siedzenie pasażerskie, czy pusta przestrzeń?
Drugie pytanie me brzmi: ile z tyłu jest rozkładanych siedzeń? Dwa, czy trzy? Krążą różne bajki o łódzkich M081MB, na jednej ze stron o Waszych traktorkach pisze, że aż 4! Stąd moje pytania.
I co to jest za klapka rewizyjna we wnętrzu nad drugą osią między fotelami którą widać na zdjęciu umieszczonym na portalu buslodz.pl - wóz nr 2633 (niestety jako nowy nie mogę wrzucać linków)? Pierwszy raz się z taką spotykam Obrazek
I jak się Wam ogólnie te Jelczyki sprawują?
Pozdrawia miłośnik i kierowca M081MB, mam nadzieje, że mi pomożecie Obrazek

: sob 18:30, 08 lis 2014
autor: Karol
interwojciech pisze:Czy tuż za kabiną kierowcy znajduje się siedzenie pasażerskie, czy pusta przestrzeń?
Tak, jest ono rozkładane. Siedzi się plecami do szyby.
interwojciech pisze:Drugie pytanie me brzmi: ile z tyłu jest rozkładanych siedzeń? Dwa, czy trzy?
Dwa.
interwojciech pisze:I jak się Wam ogólnie te Jelczyki sprawują?
Jeszcze jeżdżą. Mało kto lubi jeździć lewarem i do tego w kabinie z silnikiem oraz z dmuchawą zimą.