bardzo ładne szkoda że ludzie wyrzucają tak szybko bilety, jako promocja miasta ok. jakaś odskocznia od ptaka i innych reklam. i jest motywacja żeby skasować go po drugiej stronie, żeby zostawić grafikę. bilety robią się tak samo cenne jak niegdyś karty telefoniczne nie sądzicie?
tak, przybyłem, zobaczyłem i dołączyłem do dyskusji.
czy nie uważacie że dobrym pomysłem byłoby umieszczenie reklamy na biletach 0.85 (10 min ulaga) i 1.20 (30 min ulga). czemu? uwazam że są one nalpopularniejsze, najczęściej kupowane itd. może się myle ale jak widze ich pełno szczególnie na dworcu północnym to tak sobie o nich myśle...
Może i dobre z punktu widzenia kolecjonera biletów czy MKM-a ale reklama ma służyć przynoszeniu zysków podmiotowi reklamującemu się. Umieszczając ją na biletach kasowanych przez emerytów czy młodzież niepracującą reklama nie spełni swojego zadania. Rynkiem docelowym są osoby pracujące, które zwrócą większą uwagę na reklamę na bilecie i potencjalnie skorzystają z usług reklamodawcy np. szkoły dla dorosłych Cosinus czy jakiejś apteki. Dlatego praktycznie wszystkie reklamy są umieszczane na normalnych biletach a nie na ulgowych.