Kpc21 pisze:Czy w automatach są też bilety zgierskie?
Nie ma, są tylko łódzkie
Kpc21 pisze:Wg Dziennika Łódzkiego, na stacji Widzew założono biletomat ŁLTZ. Chyba ten sam, co w Volvach. Dotarli też do informacji, że bilety były sprzedawane w ekspozyturze MPK na piętrze dworca kolejowego.
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/1126753,biletomat-mpk-na-dworcu-lodz-widzew,id,t.html?kategoria=660#6878e2a7e19f3aa3,1,3,60
Kpc21 pisze:A w CKD UŁ o tym nie pomyślą.
px33 pisze:Drugi. Na lotnisku stoi Pixel i stoi tam już co najmniej pół roku
Kpc21 pisze:Bilety kupione w Pixelu są już skasowane. Czy ma on w ogóle sens jako biletomat stacjonarny?
px33 pisze:W tym lotniskowym nie są. To na pewno jest programowalne i po prostu stwierdzono, że wygodniej w Pixelach wpisać od razu czas zakupu na bilet
Kpc21 pisze:Ten papier jest na tyle gruby, że daje się skasować? Rzadko mam do czynienia z Pixelami, ale raz widziałem jak ktoś z niego korzystał i o ile pamiętam, bilet miał grubość paragonu.
A jeśli to jest programowalne i te bilety nadają się do kasownika, to czy nie lepiej byłoby wprowadzić w Pixelach możliwość kupowania biletów na zapas?
Niedługo dostępność do biletów ma być większa, bo MPK chce dokupić 20 biletomatów i zamontować je na przystankach. Obecnie pojazdy MPK są wyposażone w 149 automatów.
Które biletomaty w Łodzi są postawione przez Mennicę? Te w Volvach? Czy może chodzi o biletomat warszawski stojący na Widzewie (wtedy na Fabrycznym)? Na to treść raczej nie wskazuje. Mowa jest o skokach napięcia, co wskazywałoby na tramwaje. I stare biletomaty występujące w 16 i 41. Ale biletów kupionych w nich się nie kasuje.Podobne problemy z biletomatami Mennicy były pod koniec lipca br. [2011] w Łodzi. Tam również nie dało się skasować wydrukowanego biletu, bo nie mieścił się on do kasownika. Okazało się, że wina leżała po stronie zamontowanych tam tzw. wykrawek do papieru. Pod wpływem skoków napięcia urządzenia źle działały i wycinały szersze bilety. Usterka szybko została usunięta. - Biletomaty w Łodzi są inne niż te we Wrocławiu. Tam wgraliśmy nowe oprogramowanie i już na drugi dzień kłopoty zniknęły. Dlatego jeszcze raz proszę o kontakt pasażerów z Wrocławia - tłumaczy Mariusz Przybylski z Mennicy Polskiej.