Pytanie, na ile te protesty były uzasadnione, a na ile ot tak, bo nie lubimy zmian. O ile Północną i Sterlinga można jeszcze zrozumieć (szczególnie osoby starsze, dla których dojście np. od tramwaju na Pomorskiej, nie mówiąc już o RS, do szpitala na Północnej może stanowić problem), to cmentarz Doły i szpital na Spornej (do którego, swoją drogą, starsze osoby nie jeżdżą, bo to szpital dziecięcy) są osiągalne chyba nawet szybciej poprzez 69+70. Z wygodną przesiadką drzwi w drzwi na Broniewskiego/Rzgowska/Kilińskiego.Jordi pisze:]Ludzie narzekali, że zabrano bezpośredni dojazd do szpitala na Północnej i Sterlinga, na cmentarz Doły i do szpitala na Spornej... ]
No ale jak ludzie z tego 57 tak chętnie korzystają, to głupotą jest je zabierać. A warto za to pomyśleć o budowie w dalszej przyszłości tramwaju po trasie tej linii. Pytanie tylko, jaka miałaby być wartość dodana tego tramwaju.
Bardzo trafna uwaga.px33 pisze:Ten wspólny takt bazowy 12 nie został wymyślony ot tak sobie tylko żeby umożliwić stałe przesiadki z autobusu na tramwaj. Jeśli mamy przesiadki na ciąg magistralny taki jak wz czy łtr w centrum to spoko, takty mogą być rozjechane bo to dla większości niewiele zmienia. Ale przy przesiadkach dalej od centrum, te 3 minuty niezgodności sprawia że w każdym kolejnym kursie przesiadka jest coraz gorsza - i widząc to pasażerowie chcą mieć linie do centrum