A jakie to stacje kolejowe łączy ze sobą 11A?nowy1212 pisze:Ale czemu nie dać Swingów na 11A w wakacje?
Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Generalnie żadne, ale ktoś na SSC już podawał przykłady z innych miasta, ze UE (CUPT czy coś takiego) zezwalała na takie tymczasowe rozwiązania.
No, ale jeśli niemożliwe to trzeba będzie kombinowac, bo największą bzdura będzie jesli te tramwaje będą stały w zajezdni przez całe wakacje.
No, ale jeśli niemożliwe to trzeba będzie kombinowac, bo największą bzdura będzie jesli te tramwaje będą stały w zajezdni przez całe wakacje.
Ostatnio zmieniony wt 20:52, 08 maja 2018 przez nowy1212, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Nie sądzę, by ktoś się na to porywał w sytuacji gdy zostało tak mało czasu do rozpoczęcia remontów a kontrakt nie został rozliczony.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
W ostateczności można kombinowac i powiedzmy dać 12 z Retkini na Fabryczny z taktem 12min i na nie Swingi. A na Stoki wydłużyc 17 w ramach rekompensaty. Połączenie z Fabrycznym zapewni 58 lub 15/17 i przesiadka na 4.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Owszem w wyjątkowych sytuacjach tak można. Z tego co pamiętam w Częstochowie tak było, bo Pesa dostarczyła tramwaje zanim zakończyła się budowa nowej linii.nowy1212 pisze:Generalnie żadne, ale ktoś na SSC już podawał przykłady z innych miasta, ze UE (CUPT czy coś takiego) zezwalała na takie tymczasowe rozwiązania.
No, ale jeśli niemożliwe to trzeba będzie kombinowac, bo największą bzdura będzie jesli te tramwaje będą stały w zajezdni przez całe wakacje.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Ciąg dalszy naszych wyobrażeń.
Propozycje do zmian siatki połączeń na sezon 2018/19 (od jesieni br.), do czasu remontu Cmentarnej włącznie.
Wiadomo już, jak pojadą 4 i 13. Niestety. Oraz 14, która, całe szczęście, omija Kilińskiego szerokim łukiem.
Sugestie na dziś:
16 CHOCIANOWICE IKEA - Pabianicka - Politechniki - Żeromskiego - Kopernika - Gdańska - Legionów - Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - KOCHANÓWKA
17 KOZINY - Srebrzyńska - Cmentarna - Legionów - pl. Wolności - Pomorska - działki - Telefoniczna - STOKI
15 jak w wakacje br.
7 zawieszona jak ma być, tak i pozostanie i to chyba do 2021 r.
Uwagi:
* 16 przymusowo co 12 minut składami
* 17 przymusowo co 12 minut składami (w weekendy solo)
* zakłada się przywrócenie 3 na właściwą trasę
Sugestie do planowej obsady linii:
* 1, 2, 3, 16, 41 - ET-2 całość
* 4, 9, 10, 11, 12, 14, 17, 43 - ET-1 całość
* 5, 6, 8, 13, 15 - obsada mieszana (przewaga ET-2 wskazana na liniach 5, 6 i 15)
Propozycje do zmian siatki połączeń na sezon 2018/19 (od jesieni br.), do czasu remontu Cmentarnej włącznie.
Wiadomo już, jak pojadą 4 i 13. Niestety. Oraz 14, która, całe szczęście, omija Kilińskiego szerokim łukiem.
Sugestie na dziś:
16 CHOCIANOWICE IKEA - Pabianicka - Politechniki - Żeromskiego - Kopernika - Gdańska - Legionów - Włókniarzy - Limanowskiego - Aleksandrowska - KOCHANÓWKA
17 KOZINY - Srebrzyńska - Cmentarna - Legionów - pl. Wolności - Pomorska - działki - Telefoniczna - STOKI
15 jak w wakacje br.
7 zawieszona jak ma być, tak i pozostanie i to chyba do 2021 r.
Uwagi:
* 16 przymusowo co 12 minut składami
* 17 przymusowo co 12 minut składami (w weekendy solo)
* zakłada się przywrócenie 3 na właściwą trasę
Sugestie do planowej obsady linii:
* 1, 2, 3, 16, 41 - ET-2 całość
* 4, 9, 10, 11, 12, 14, 17, 43 - ET-1 całość
* 5, 6, 8, 13, 15 - obsada mieszana (przewaga ET-2 wskazana na liniach 5, 6 i 15)
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No nie wiem.Wg mnie realnie 7,15,16,17 wróci na stałe trasy sprzed wakacji i tyle.
W tym roku to co nas czeka:
1) otwarcie Narutowicza - 12 i 18 na stałe trasy
2) remont ŚR - tu objazdy znane
3) remont Rzgowska-Dąbrowskiego - objazdy mniej więcej znane
4) otwarcie Kilińskiego-Dąbrowskiego - tu pewno 1 powrót i tyle
Nic więcej nie ruszy, bo nie ma co. "Zabawa" zacznie się (nie)stety dopiero w 2019r, a największa będzie w 2020r - mówię o tramwajach, bo inwestycje drogowe już w tym roku ruszyły/ruszają, choć też najgrozej będzie w 2019 i 2020r.
W tym roku to co nas czeka:
1) otwarcie Narutowicza - 12 i 18 na stałe trasy
2) remont ŚR - tu objazdy znane
3) remont Rzgowska-Dąbrowskiego - objazdy mniej więcej znane
4) otwarcie Kilińskiego-Dąbrowskiego - tu pewno 1 powrót i tyle
Nic więcej nie ruszy, bo nie ma co. "Zabawa" zacznie się (nie)stety dopiero w 2019r, a największa będzie w 2020r - mówię o tramwajach, bo inwestycje drogowe już w tym roku ruszyły/ruszają, choć też najgrozej będzie w 2019 i 2020r.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No ale po jakiego szkopa nam duble (w sensie 15 z 17)? Szczególnie w weekendy? Owszem, 17 miała swego czasu naprawdę niezłe potoki nawet w weekend, ale chyba łatwiej nieco urealnić trasy i rozkłady. 16 i tak miałaby wspólny odcinek aż do Gdańska/Legionów, dzięki czemu znaczna część trasy pokrywałaby się z 15, co zapewniłoby konkurencyjność. Myślę, że jeśli podnieśliby takt 16 (kosztem zawiasu dla 7) do 12 minut, to ludzie byliby w stanie przyzwyczaić się do niej. W przeciwnym razie, wracając na trasę do pl. Niepodległości, linia stanie się nierentowna.nowy1212 pisze:Wg mnie realnie 7,15,16,17 wróci na stałe trasy sprzed wakacji i tyle.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No, ale ja nie patrze na to jak może być tylko jak realnie będzie. Póki co nie ma zmian w siatce linii tramwajowych i nie sądzę by takowe się pojawiły na jesień.TramMomentyStudenta pisze: No ale po jakiego szkopa nam duble (w sensie 15 z 17)?
Bo jeśli chodzi o to co zmienić na stałe w siatce połączeń to moim zdaniem sens takich zmian będzie dopiero po zakończeniu inwestycji w ramach TdŁ. Do tego czasu powinny być wprowadzane tylko drobne korekty. Nie ma sensu ciągle zmieniać tras, bo i tak juz będzie ich dużo w najbliższych latach.
Co do dubla 15 i 17 to ja się zgadzam, choć ja widziałbym to jako prostsze rozwiązanie:
12 - przez Pomorską
15 - przez Narutowicza
17 - przez Pomorską (bez zmian)
Retkinia na Fabryczny i tak ma 86 i 18, a zmiana tras 15 i 17 by dała nowe kierunki dojazdu dla osób z południa. Tylko tak jak pisałem wyżej - nie wiem czy jest sens teraz się w to bawić skoro i tak przez najbliższe 3-4 lata tramwaje będą jeździc ciągłymi objazdami.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
A to, co zaproponowałem to nie jest drobna korekta?
Poza tym, i tak pisałem wyłącznie o okresie od końca września do mniej więcej połowy przyszłego roku, gdy zaczną się te najważniejsze w dziejach Łodzi remonta. Które to remonta (razem wzięte) doprowadzą do całkowitego paraliżu siatki połączeń. Nie wiem, czy wówczas znajdzie się w ogóle taka linia, która nie będzie miała jakiegoś tam objazdu.
O tym będzie wraz z czasem tutaj.
No a co do 15 i 17 - na dzień dzisiejszy propozycja wydaje mi się nie do przejścia. Owszem, można coś tam powalczyć z jedną linią z Politechniki na Fabryczny (bezpośrednio), ale 12 na Pomorskiej nie przejdzie. Z prostego powodu. Niskacze. Chodzi bardziej nie o kwestię placu Wolności, który może już swego czasu zostać wyremontowany, tylko raczej o przyzwyczajenie mieszkańców do tramwajów niskopodłogowych. I tak pojawiały się głosy oburzenia, że zabrano szczytówkę z Gdańskiej i Zielonej, to jeśli zabiorą z 12 niskacze, będzie bunt niesamowity.
Poza tym - coś tam chyba było w moim programie propozycyjnym dotyczącym siatki połączeń po 2022 roku.
A o reszcie to jeszcze zdążę napisać.
Poza tym, i tak pisałem wyłącznie o okresie od końca września do mniej więcej połowy przyszłego roku, gdy zaczną się te najważniejsze w dziejach Łodzi remonta. Które to remonta (razem wzięte) doprowadzą do całkowitego paraliżu siatki połączeń. Nie wiem, czy wówczas znajdzie się w ogóle taka linia, która nie będzie miała jakiegoś tam objazdu.
O tym będzie wraz z czasem tutaj.
No a co do 15 i 17 - na dzień dzisiejszy propozycja wydaje mi się nie do przejścia. Owszem, można coś tam powalczyć z jedną linią z Politechniki na Fabryczny (bezpośrednio), ale 12 na Pomorskiej nie przejdzie. Z prostego powodu. Niskacze. Chodzi bardziej nie o kwestię placu Wolności, który może już swego czasu zostać wyremontowany, tylko raczej o przyzwyczajenie mieszkańców do tramwajów niskopodłogowych. I tak pojawiały się głosy oburzenia, że zabrano szczytówkę z Gdańskiej i Zielonej, to jeśli zabiorą z 12 niskacze, będzie bunt niesamowity.
Poza tym - coś tam chyba było w moim programie propozycyjnym dotyczącym siatki połączeń po 2022 roku.
A o reszcie to jeszcze zdążę napisać.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Tak czy inaczej czy jest sens coś zmieniać na 9 miesięcy? Jeśli już to poczekajmy na wyniki liczenia pasażerów, bo to może coś pomóc w układaniu siatki jesienią.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No tak! Czekać na wyniki liczenia pasażerów, proszę... Wtedy zmiany musiałyby wejść dopiero gdzieś tak od stycznia.
Remont Cmentarnej i Legionów nie wiadomo, kiedy się zacznie, bo wyniki dwóch prób przetargowych, jak widać, dość kiepskie.
Wojska Polskiego szykują niby na lipiec przyszłego roku. Jak będzie w praniu, to się zobaczy. Jedno jest pewne, to jest remont priorytetowy.
No ale chyba lepiej zmiany wprowadzić na dziewięć miesięcy, a nie sześć.
Remont Cmentarnej i Legionów nie wiadomo, kiedy się zacznie, bo wyniki dwóch prób przetargowych, jak widać, dość kiepskie.
Wojska Polskiego szykują niby na lipiec przyszłego roku. Jak będzie w praniu, to się zobaczy. Jedno jest pewne, to jest remont priorytetowy.
No ale chyba lepiej zmiany wprowadzić na dziewięć miesięcy, a nie sześć.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Przy puszczeniu 12 Placem Wolności, jej dotychczasową trasę powinna moim zdaniem przejąć 17 a nie 15. Dlaczego?
- Citki by mogły przejść na 17 (oferując wreszcie stałe i pełne niskacze na Pabianickiej i Politechniki), a w ich miejsce na 12 mogłyby wskoczyć NF6D, które idealnie nadają się na linię o bardzo zmiennych w ciągu dnia potokach i przejeżdżającą przez nieszczęsny Plac Wolności i Pomorską. Co więcej, w tej sytuacji nie widzę powodu dla którego M8CN nie miałyby przejść na 15. Rzgowska by więc także skorzystała.
- Osiągamy większą różnorodność połączeń: Retkinia miałaby dostęp do Placu Wolności zamiast ciągle poruszać się wyłącznie w obrębie W-Z, zaś w ciągu Politechniki-Żeromskiego zyskujemy bezpośrednie połączenie z Fabrycznym. Warto też pamiętać, że Kurczaki mają już połączenie bezpośrednie z okolicą Fabrycznej za sprawą 5, Ruda - nie. Utratę bezpośredniego połączenia Retkini z NCŁ łagodzi ich znakomity dostęp do Kaliskiej (remedium na ich dworcowy ból), oraz obecność 18 i autobusów jadących w tamte okolice.
- Citki by mogły przejść na 17 (oferując wreszcie stałe i pełne niskacze na Pabianickiej i Politechniki), a w ich miejsce na 12 mogłyby wskoczyć NF6D, które idealnie nadają się na linię o bardzo zmiennych w ciągu dnia potokach i przejeżdżającą przez nieszczęsny Plac Wolności i Pomorską. Co więcej, w tej sytuacji nie widzę powodu dla którego M8CN nie miałyby przejść na 15. Rzgowska by więc także skorzystała.
- Osiągamy większą różnorodność połączeń: Retkinia miałaby dostęp do Placu Wolności zamiast ciągle poruszać się wyłącznie w obrębie W-Z, zaś w ciągu Politechniki-Żeromskiego zyskujemy bezpośrednie połączenie z Fabrycznym. Warto też pamiętać, że Kurczaki mają już połączenie bezpośrednie z okolicą Fabrycznej za sprawą 5, Ruda - nie. Utratę bezpośredniego połączenia Retkini z NCŁ łagodzi ich znakomity dostęp do Kaliskiej (remedium na ich dworcowy ból), oraz obecność 18 i autobusów jadących w tamte okolice.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No nie NF6D na nową 12 nie pójdą, bo na Placu Wolności trzeba zmieniać zwrotnice.biengraf pisze: - Citki by mogły przejść na 17 (oferując wreszcie stałe i pełne niskacze na Pabianickiej i Politechniki), a w ich miejsce na 12 mogłyby wskoczyć NF6D, które idealnie nadają się na linię o bardzo zmiennych w ciągu dnia potokach i przejeżdżającą przez nieszczęsny Plac Wolności i Pomorską. Co więcej, w tej sytuacji nie widzę powodu dla którego M8CN nie miałyby przejść na 15. Rzgowska by więc także skorzystała.
To w takiej sytuacji ja widze to tak:biengraf pisze:- Osiągamy większą różnorodność połączeń: Retkinia miałaby dostęp do Placu Wolności zamiast ciągle poruszać się wyłącznie w obrębie W-Z, zaś w ciągu Politechniki-Żeromskiego zyskujemy bezpośrednie połączenie z Fabrycznym. Warto też pamiętać, że Kurczaki mają już połączenie bezpośrednie z okolicą Fabrycznej za sprawą 5, Ruda - nie.
12 Retkinia-...-Pomorska-...-Stoki -> CR/Swing
15 Kurczaki-...-Pomorska-...-Telefoniczna(tu skrócenie) -> M8CN+Konstal
17 Chocianowice-...-Narutowicza-...-Stoki(tu wydłużenie) -> NF6D
Te zmiany krańcówek 15 i 17 to z tego powodu by Stoki miały różnorodny wybór, a nie wszystko Pomorską. Na 15 tych M8CN szybko nie zobaczymy ze względu na remonty, więc póki co można uznać, ze będą Konstale.
Dokładnie jest 86 i 18, więc jak piszesz Retkinia by nie straciła, a wręcz zyskała.Utratę bezpośredniego połączenia Retkini z NCŁ łagodzi ich znakomity dostęp do Kaliskiej (remedium na ich dworcowy ból), oraz obecność 18 i autobusów jadących w tamte okolice.
Ogólnie dublowanie 15 i 17(czy 15A) nie ma sensu, bo kiedyś wydziały były bardziej rozrzucone, a dzisiaj UŁ i PŁ mają swoje kampusy i tam pojedyncze akademiki PŁ są w kampusie UŁ. Wystarczy jedna linia co 12min.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
PŁ nie (OiZ coś tam ma na Piotrkowskiej na wysokości katedry, ale to się nie liczy, bo to i tak blisko kampusu), jednak UŁ ma jednostki nie tylko w swoim kampusie. Zajmują też np. jeden z budynków na Pomorskiej między Sterlinga a Kilińskiego, coś tam mają na Narutowicza w rejonie placu Dąbrowskiego, czy np. cały Ek-Soc jest na Rewolucji i zajmuje cały odcinek od POW do Kilińskiego.
Ostatnio zmieniony ndz 20:11, 15 lip 2018 przez Kpc21, łącznie zmieniany 2 razy.
PcForum.eu - Bo IT to nasza pasja!
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
format c: - najlepszy sposób na wszelkie problemy z Windowsem...
Bykom Stop (i ImageShackowi też)
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Ja bym raczej to sugerował. A nie, bo wtedy na 17 poszłyby... Swingi '18, jeżeli zmiany weszłyby w 2019. Ale to byłoby bez sensu. Bo gdy zaczną jesienią '19 robić tunel średnicowy, to 17 Narutka już nie pojedzie Więc w sumie Swingi '18 i tak musiałyby zostać na 12, bo Kaliska+Stoki. 17 miałaby Pabianicka+Fabryczna+Stoki, ale tylko na ok. 8-10 miesięcy. No ale NF6D też nie wchodziłyby w grę na 17 oprócz weekendów czy wakacji.
No i pamiętajmy, w przyszłym roku mamy mieć przebudowę Ronda Solidarności od strony zachodniej, i niewykluczone, że wystartują z placem Wolności, co spowoduje, że i tak 12 wróciłaby na Narutka, i pojechałaby nią zapewne 15. 17 mogłaby być ewentualnie w wersji skróconej do pętli Północna - nie przypuszczam, żeby Północną zaczęli robić w wakacje. A jeżeli zaczną, to pewnie znowu zawias...
A nawiązując do wypowiedzi biengrafa, owszem, Retkinia miałaby nadal dostęp do NCŁ, ale 18 musiałaby stać się linią całodzienną i to przynajmniej od poniedziałku do soboty. Czy miasto znajdzie na to pieniądze w przyszłym roku? Nie sądzę, mamy multum remontów, na które trzeba oczywiście przeznaczyć więcej kasy, niż to było planowane.
W propozycjach do nowej siatki połączeń (2022+) nie uwzględniłem w ogóle wypowiedzi nowego, bo z mojej strony był kompletnie inny pomysł na 15, 16 i 17.
15 KURCZAKI - … - Legionów - Zachodnia - Dolna - Łagiewnicka - Warszawska - WYCIECZKOWA (dominująca część obsady to M8CN)
16 NIŻSZA - Niższa - Broniewskiego - Paderewskiego - Pabianicka - ŁTR - Legionów - pl. Wolności - Pomorska - działki - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA (w przyszłości CKD, całość taboru z TdŁ)
17 na obecnej trasie (w przyszłości zamiast TELEFONICZNA ZAJEZDNIA ==> CKD, dominująca część obsady to tramwaje z ZIIT oraz niemieckie składy niskopodłogowe - M8CN+NF6D+jak dożyją GT8N)
i niestety nic więcej przez Politechniki, czyli z automatu tracimy jedną linię - poniekąd zbędną.
No i pamiętajmy, w przyszłym roku mamy mieć przebudowę Ronda Solidarności od strony zachodniej, i niewykluczone, że wystartują z placem Wolności, co spowoduje, że i tak 12 wróciłaby na Narutka, i pojechałaby nią zapewne 15. 17 mogłaby być ewentualnie w wersji skróconej do pętli Północna - nie przypuszczam, żeby Północną zaczęli robić w wakacje. A jeżeli zaczną, to pewnie znowu zawias...
A nawiązując do wypowiedzi biengrafa, owszem, Retkinia miałaby nadal dostęp do NCŁ, ale 18 musiałaby stać się linią całodzienną i to przynajmniej od poniedziałku do soboty. Czy miasto znajdzie na to pieniądze w przyszłym roku? Nie sądzę, mamy multum remontów, na które trzeba oczywiście przeznaczyć więcej kasy, niż to było planowane.
W propozycjach do nowej siatki połączeń (2022+) nie uwzględniłem w ogóle wypowiedzi nowego, bo z mojej strony był kompletnie inny pomysł na 15, 16 i 17.
15 KURCZAKI - … - Legionów - Zachodnia - Dolna - Łagiewnicka - Warszawska - WYCIECZKOWA (dominująca część obsady to M8CN)
16 NIŻSZA - Niższa - Broniewskiego - Paderewskiego - Pabianicka - ŁTR - Legionów - pl. Wolności - Pomorska - działki - TELEFONICZNA ZAJEZDNIA (w przyszłości CKD, całość taboru z TdŁ)
17 na obecnej trasie (w przyszłości zamiast TELEFONICZNA ZAJEZDNIA ==> CKD, dominująca część obsady to tramwaje z ZIIT oraz niemieckie składy niskopodłogowe - M8CN+NF6D+jak dożyją GT8N)
i niestety nic więcej przez Politechniki, czyli z automatu tracimy jedną linię - poniekąd zbędną.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
^^Po co druga linia na Wycieczkową? Tu chyba byś z 3 musiał coś pokombinować w tej sytuacji.
No tak, ale do EkSoC to bez różnicy czy pojedziesz 12 czy 15/17, bo jest to podobna odległość i w dużej mierze zależy to od tego w której częsci masz zajęcia.Kpc21 pisze:PŁ nie (OiZ coś tam ma na Piotrkowskiej na wysokości katedry, ale to się nie liczy, bo to i tak blisko kampusu), jednak UŁ ma jednostki nie tylko w swoim kampusie. Zajmują też np. jeden z budynków na Pomorskiej między Sterlinga a Kilińskiego, coś tam mają na Narutowicza w rejonie placu Dąbrowskiego, czy np. cały Ek-Soc jest na Rewolucji i zajmuje cały odcinek od POW do Kilińskiego.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No właśnie 3 chciałbym wtrącić na Koziny. Propozycja zakłada wybudowanie łuków Srebrzyńska/Włókniarzy, przez co 7 może jechać na Teofilów. I coś tam też kombinowałem z jakimiś innymi liniami na Teofilowie, a nie, nic nie kombinowałem, bo wtedy stamtąd zniknęłaby 16.
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
No, ale 3 i 7 na Koziny to za dużo. Tam jedna linia wystarczy.
-
- Megagaduła
- Posty: 2391
- Rejestracja: sob 17:34, 24 cze 2017
Re: Nasze wyobrażenia i przemyślenia nt. komunikacji w Łodzi.
Równie dobrze można pokombinować z tym, żeby 7 jechała Legionów aż do Włókniarzy. Ale łuki i tak by się przydały, aby 7 miała możliwy objazd, a nie musiała kołować się aż na Kaliski.