doraźne prace na linii sieradzkiej
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
doraźne prace na linii sieradzkiej
W związku z doraźnymi pracami na linii sieradzkiej, wymagającymi zamknięcia jednego z torów na odc. Łask - Zduńska. Prowadzone są też jakieś prace związane z przystankiem w Borszewicach. Oczywiście na stronie PR w dziale "czasowe zmiany" sza, więc wszystko sobie trzeba samemu wydłubać w rozklad.pkp.pl.
Re: doraźne prace na linii sieradzkiej
rkplodz pisze:W związku z doraźnymi pracami na linii sieradzkiej, wymagającymi zamknięcia jednego z torów na odc. Łask - Zduńska. Prowadzone są też jakieś prace związane z przystankiem w Borszewicach. Oczywiście na stronie PR w dziale "czasowe zmiany" sza, więc wszystko sobie trzeba samemu wydłubać w rozklad.pkp.pl.
Likwidacja rozjazdów w Borszewicach i przeniesienie do Gajewnik
Skrócenie północnej łącznicy od węglówki o kilka kilometrów (czyli o odcinek Borszewice - Gajewniki) wzorem łącznicy południowej
Przebudowa peronów w Borszewicach i, o dziwo, chyba nawet przeniesienie ich z lasu do przejazdu we wsi.
Remont kilkuset mb toru
Remont mostku w Łasku (dotychczas osierżantowany do kilku km/h). Wciąż nie mogę uwierzyć, że w PKP na to wpadli, by przy okazji zamknięcia zrobić ten mostek.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 671
- Rejestracja: pn 20:53, 11 lip 2005
- Lokalizacja: Jednakaglomeracja Łódzka / Poznań
Re: doraźne prace na linii sieradzkiej
Niedługo rozpocznie się również remont mostu kolejowego na Warcie w Sieradzu.
Pier***nia się było co niemiara, remont trwał sporo ponad pół roku, wymienili kawałeczki torów i co? Nic - jakiś dekiel ustawił na przejeździe w Borszewicach tymczasowego sierżanta. No i oczywiscie składy mimo nowych torów muszą ostro zwalniać.
W związku z tym, jak już zniknie przyczyna osierżantowania, to wprowadzi się pewnie ograniczenie stałe, bo hamujące prawie do zera składy tak zdezelują nawierzchnię, że do niczego już się nie będzie nadawać. Szczyt gospodarności, moje gratulacje.
W związku z tym, jak już zniknie przyczyna osierżantowania, to wprowadzi się pewnie ograniczenie stałe, bo hamujące prawie do zera składy tak zdezelują nawierzchnię, że do niczego już się nie będzie nadawać. Szczyt gospodarności, moje gratulacje.
Ograniczenie (do 20 km/h) ma charakter stały i jest konieczne ze względu na nowe perony ograniczające widoczność.Jeżeli ten kto podjął taką decyzje nie zrobiłby tego to w sytuacji gdyby doszło do wypadku poprostu idzie siedzieć.Jedyną możliwością anulowania ograniczenia jest zamontowanie SSP na co w obecnych realiach nie ma szans więc jeszcze długo będziemy mieli do czynienia z taką sytuacją.Tomasz.bu pisze:Pier***nia się było co niemiara, remont trwał sporo ponad pół roku, wymienili kawałeczki torów i co? Nic - jakiś dekiel ustawił na przejeździe w Borszewicach tymczasowego sierżanta. No i oczywiscie składy mimo nowych torów muszą ostro zwalniać.
W związku z tym, jak już zniknie przyczyna osierżantowania, to wprowadzi się pewnie ograniczenie stałe, bo hamujące prawie do zera składy tak zdezelują nawierzchnię, że do niczego już się nie będzie nadawać. Szczyt gospodarności, moje gratulacje.