Rozkład jazdy 2008/2009
Niestety nie na tym pociągu,w Toruniu na zmianę kierunku przewidziano na kursie do Gdyni 9 minut,w kierunku do Sieradza zaledwie 6 minut,co jest możliwe tylko w przypadku składu EZT.prof_klos pisze:Jak było Szczecin-Wrocław czy Warszawa-Olsztyn na "kiblach"?
PR-y mogą wystawić także skład klasyczny na ET22, nie zapominajmy o tym.
Może trafi się jakieś zestawienie ciekawe ET22+Bdhpymn'y czy Bhp?
Czyli jaki mam prosić bilet w kasie na Centralnym?rkplodz pisze:trochę schiza z tymi pociągami:
2) pociągi z Łodzi do Warszawy nie będą pociągami InterREGIO, tylko osobowymi z taryfą specjalną, prawdopodobnie bez honorowania biletów ofertowych.
W Hafasie dwa popołudniowe kursy są zaznaczone tak samo jak inne IR (na szaro), natomiast poranny - jak zwykły podmiejszczak. Dziiiiwne. Czyżby kolejarze z IC skutecznie zablokowali tanie pociągi dojeżdżające do Wawy?
Wiem, że rozkład był już znany od dawna, ale dopiero dzisiaj sprawdzając wszystkie odjazdy z Łodzi do Wawy i na odwrót zawiodłem się. Zdaję sobie sprawę, że IRy zajęły pierwsze wolne loki, ale odjazd z Fabrycznego 8 minut minut przed pośpiechem, to faktycznie kanibalizm, a nie poprawa jakości połączeń do Wawy
Płać więcej - jedź zwykłym pośpiechem (30 minut dłużej:P).prof_klos pisze:Chyba, że tak. No to kicha...
Mały bonus. Wykaz pociągów IR w województwie łódzkim:
http://www.pr.pkp.pl/w-regionach,lodzkie,wydarzenia-z-regionu,s,0,4462.html