EW-60
-
- Czasem wpada
- Posty: 61
- Rejestracja: wt 00:51, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Lodz
EW-60
Czy jest nadzieja , że EWy wrócą do Skierniewic ?? [ na razie kiszą się w Warszawie na Grochowie ] .
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Dokładnie. Jazda kiblem z Kaliskiej do Poznania - udręka. Często jeżdżę, wiem coś o tym. Niestety.
W innych miejscach, na tak odległych relacjach jeżdżą z reguły składy klasyczne! Za ezt na linii "poznańskiej" stoją zapewne problemy (oraz tracony czas) na oblocie składu w Ostrowie. Ale czy warto tracić 6 minut na rzecz jazdy w plastikowym (!) siedzeniu przez 5 godzin?
W innych miejscach, na tak odległych relacjach jeżdżą z reguły składy klasyczne! Za ezt na linii "poznańskiej" stoją zapewne problemy (oraz tracony czas) na oblocie składu w Ostrowie. Ale czy warto tracić 6 minut na rzecz jazdy w plastikowym (!) siedzeniu przez 5 godzin?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez prof_klos, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
-
- Czasem wpada
- Posty: 61
- Rejestracja: wt 00:51, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Lodz
-
- Czasem wpada
- Posty: 61
- Rejestracja: wt 00:51, 27 mar 2007
- Lokalizacja: Lodz
Dziękuję . Rzeczywiście ED 73 pisze się bez myślnika .
Mi się osobiście ED kojarzą z nowymi składami Kolei Mazowieckich . W tym sensie , że np. wagony Bombardiera z EU 07 zostały puszczone na linię radomską , ponieważ przystanki są tam stosunkowo rzadko rozmieszczone i nie występuja duża rotacja pasażerów oraz nie jest konieczne duże przyspieszenie przy odjeździe z przystanku .
Składy Bombardiera miały ( OIDP ) pierwotnie jeździć jako składy przyspieszone , tak , jak ED 72 i ED 73 właśnie .
Odwrotnością są jednostki aglomeracyjne , np. właśnie EW 60 czy Kiblolino 14 WE , które są dostosowane do ruchu aglomeracyjnego - w aglomeracji są małe dystanse między przystankami , duża rotacja pasażerów i pożądane jest duże przyspieszenie ( takie właśnie jak w EW 60 ) , przy odjazdach z gęsto położonych przystanków .
Mi się osobiście ED kojarzą z nowymi składami Kolei Mazowieckich . W tym sensie , że np. wagony Bombardiera z EU 07 zostały puszczone na linię radomską , ponieważ przystanki są tam stosunkowo rzadko rozmieszczone i nie występuja duża rotacja pasażerów oraz nie jest konieczne duże przyspieszenie przy odjeździe z przystanku .
Składy Bombardiera miały ( OIDP ) pierwotnie jeździć jako składy przyspieszone , tak , jak ED 72 i ED 73 właśnie .
Odwrotnością są jednostki aglomeracyjne , np. właśnie EW 60 czy Kiblolino 14 WE , które są dostosowane do ruchu aglomeracyjnego - w aglomeracji są małe dystanse między przystankami , duża rotacja pasażerów i pożądane jest duże przyspieszenie ( takie właśnie jak w EW 60 ) , przy odjazdach z gęsto położonych przystanków .