EW-60

Rozmowy na temat kolei w regionie łódzkim i w Polsce oraz o komunikacji lotniczej.
flugzeug30
Czasem wpada
Posty: 61
Rejestracja: wt 00:51, 27 mar 2007
Lokalizacja: Lodz

EW-60

Post autor: flugzeug30 »

Czy jest nadzieja , że EWy wrócą do Skierniewic ?? [ na razie kiszą się w Warszawie na Grochowie ] .
railman93
Stały bywalec
Posty: 370
Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontakt:

Post autor: railman93 »

Ja chciałbym żeby wrócił ED73 Obrazek Obrazek na trasę Łódź- Poznań Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez railman93, łącznie zmieniany 1 raz.
Grzesiek
Sympatyk forum
Posty: 661
Rejestracja: ndz 19:39, 29 cze 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: Grzesiek »

Kolego railman chyba nieco nie na temat Obrazek to jest wątek o EW60 a skoro już napisałeś o ED73 to ja osobiście za nim ani za ED72 nie tęsknie i szanse na to aby pojawiły się w obsłudze pociągów do Poznania też są niewielkie ED73 nie ma nawet przydziału do Poznania obecnie jest na stanie PR Wrocław.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

Do Poznania to powinny jeździć składy wagonowe. Z resztą nie tylko tam.
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

Dokładnie. Jazda kiblem z Kaliskiej do Poznania - udręka. Często jeżdżę, wiem coś o tym. Niestety.

W innych miejscach, na tak odległych relacjach jeżdżą z reguły składy klasyczne! Za ezt na linii "poznańskiej" stoją zapewne problemy (oraz tracony czas) na oblocie składu w Ostrowie. Ale czy warto tracić 6 minut na rzecz jazdy w plastikowym (!) siedzeniu przez 5 godzin? Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez prof_klos, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

Za kibello do Poznania to stanowi to że to zwykły pociąg osobowy, dla obu województw lokalka właściwie Obrazek A że ktoś tym jeździ w pełnej relacji - cóż, nie ich problem... Obrazek
ukalo
Fan forum
Posty: 4040
Rejestracja: pt 12:36, 25 lis 2005

Post autor: ukalo »

Wiesz, to zdaje się jedzie niewiele dłużej niż pośpiech przez Kutno, a za to wiele taniej. Więc ja bym wybrał kibello.
Awatar użytkownika
prof_klos
Megagaduła
Posty: 3415
Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
Lokalizacja: Pabianice | Piaski

Post autor: prof_klos »

No tak. Bodaj do Ostrowa - pospieszny. Dalej - przyspieszony.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

w zasadzie to nie bardzo możesz wybrać co innego. Ale dla pekapu to zwykłe osobówki, i tyle. Taki chory system.
flugzeug30
Czasem wpada
Posty: 61
Rejestracja: wt 00:51, 27 mar 2007
Lokalizacja: Lodz

Post autor: flugzeug30 »

Odnośnie ED- 72 , to przydałby się pociąg pospieszny/przyspieszony Łódź Kaliska- Olsztyn Główny , bo te jednostki , OIDP , nie nadają się do ruchu jako normalny pociąg osobowy .
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

flugzeug: serie opisujemy BEZ myślnika w środku.
ED73 PR Wrocław na pewno wykorzystywał do ruchu osobowego.
flugzeug30
Czasem wpada
Posty: 61
Rejestracja: wt 00:51, 27 mar 2007
Lokalizacja: Lodz

Post autor: flugzeug30 »

Dziękuję . Rzeczywiście ED 73 pisze się bez myślnika .

Mi się osobiście ED kojarzą z nowymi składami Kolei Mazowieckich . W tym sensie , że np. wagony Bombardiera z EU 07 zostały puszczone na linię radomską , ponieważ przystanki są tam stosunkowo rzadko rozmieszczone i nie występuja duża rotacja pasażerów oraz nie jest konieczne duże przyspieszenie przy odjeździe z przystanku .
Składy Bombardiera miały ( OIDP ) pierwotnie jeździć jako składy przyspieszone , tak , jak ED 72 i ED 73 właśnie .
Odwrotnością są jednostki aglomeracyjne , np. właśnie EW 60 czy Kiblolino 14 WE , które są dostosowane do ruchu aglomeracyjnego - w aglomeracji są małe dystanse między przystankami , duża rotacja pasażerów i pożądane jest duże przyspieszenie ( takie właśnie jak w EW 60 ) , przy odjazdach z gęsto położonych przystanków .
ODPOWIEDZ