Ciekawe składy

Rozmowy na temat kolei w regionie łódzkim i w Polsce oraz o komunikacji lotniczej.
Grzesiek
Sympatyk forum
Posty: 661
Rejestracja: ndz 19:39, 29 cze 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: Grzesiek »

Turbokibel ponownie pojawił się na 14 http://www.ok-kolej.pl/galeria/details.php?image_id=1839
Rafno
Niemowa
Posty: 9
Rejestracja: czw 21:59, 29 kwie 2010
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafno »

Dziś, zgodnie z zapowiedziami, z pociągiem TLK 38106/7 jechała EP09-007. Na Chojnach była ok. 9:15, więc miała prawie 30 min w plecy. Zapewne będzie wracała wraz z TLK 83106/7. Natomiast na TLK 73104/5 i 37104/5 będzie śmigała EP/EU07 (o 9.15 na Chojnach w kierunku Widzewa leciała EP07-381)
railman93
Stały bywalec
Posty: 370
Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontakt:

Post autor: railman93 »

W piatek i sobotę EU06-20 stała odstawiona przy peronie w Zduńskiej Woli Południowej

http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-791
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

Na TLK 38106 jechała EP09-046 (malowanie historyczne)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

Z informacji na pmk wynika, iż cały czas EP09 jedzie z tym pociągiem aż do Szczecina (planowo powinna zostać w Poznaniu)
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

Dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie, maszyna przez blisko 22 godziny stoi bezczynnie w Szczecinie. Jak wszyscy wiemy epok brakuję . Często dochodzi do tego, że pociągi międzynarodowe (Sobieski, Praha) które są rozpisane pod 160 km/h, są prowadzone przez EP/EU07 co powoduje około 25 minut opóźnienia. W przypadku odpięcia EP09 z pociągu 38106 w Poznaniu, maszyna jeszcze tego samego dnia wraca do Krakowa (z 83106) i następnego dnia jest już teoretycznie gotowa do jazdy z innym składem.
Grzesiek
Sympatyk forum
Posty: 661
Rejestracja: ndz 19:39, 29 cze 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: Grzesiek »

Kubawrx pisze:Dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie, maszyna przez blisko 22 godziny stoi bezczynnie w Szczecinie.

Ale za to pewien profesorek może się dowartościować, mając świadomość, że do jego miasta po kilkuletniej przerwie ( ostatnio z "Chrobrym" ) znowu docierają szybkie lokomoty.
Jak wszyscy wiemy epok brakuję . Często dochodzi do tego, że pociągi międzynarodowe (Sobieski, Praha) które są rozpisane pod 160 km/h, są prowadzone przez EP/EU07 co powoduje około 25 minut opóźnienia. W przypadku odpięcia EP09 z pociągu 38106 w Poznaniu, maszyna jeszcze tego samego dnia wraca do Krakowa (z 83106) i następnego dnia jest już teoretycznie gotowa do jazdy z innym składem

Bo tak właśnie powinno być i tak było gdy poprzednio przez Łódź śmigały epoki, doprowadzały "Krakowiankę" jadącą do Kołobrzegu do Poznania, gdzie zabierały skład powrotny.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

No ale przecież obiegi tak były ułożone, że EP miała zostawać w Poznaniu. Jej brak to albo jakaś zmiana w ostatniej chwili, albo mocno dziwne rozwiązanie awaryjne. BTW jesteście pewni, że między przyprowadzeniem 38106 a jego zabraniem następnego dnia ta EP09 stoi bezczynnie w Szczecinie?
Rafno
Niemowa
Posty: 9
Rejestracja: czw 21:59, 29 kwie 2010
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafno »

W gruncie rzeczy to nawet puszczenie EP09 przez Łódź jest dość ryzykowne, zwłaszcza biorąc pod uwagę braki taborowe. Mi pomysł z dziewiątkami bardzo się podoba, ale logicznie patrząc są inne pociągi, które bardziej tego potrzebują. Łódź ma po prostu farta i tyle. Pomysł dobry, pod warunkiem, że mieli byśmy powiedzmy w sumie 70 dziewiątek.
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

Ale jakieś konkrety? Może jednak obiegi są tak ułożone, że nie brakuje.
Inna rzecz, że rozkład jest tak ułożony, że EU07 jest w stanie go przejechać, jeśli tylko nie będzie dodatkowych problemów.
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

teraz braki szybkich lokomotyw jakoś uzupełniają nowe husarze Obrazek
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

@Tomasz.bu Jestem pewien że bezczynnie. EP09-007 również stała całą noc.
@rkplodz z jednej strony masz rację, są Husarze ale z drugiej co to jest 10 lokomotyw, które głównie obsadzają BWE i Jana Kiepurę. A co z Sobieskim? Prahą? Chopinem? Czy nawet z najbardziej "prestiżowymi" składami EIC kursującymi po CMK i E20? Pociąg zestawiony z nowych wagonów dostosowanych do prędkość 160 i 200km/h (wiem, że chyba jest jeden czy dwa odcinki w całej Polsce gdzie taką prędkość można rozwinąć, ale nie ważne Obrazek) jest ciągnięty przez "wlekącą się" siódemkę a więc opóźnienie a co za tym idzie niezadowolenie pasażerów gotowe...
Z epokami jest niestety ten problem, że większość z nich czeka na naprawę.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 3 razy.
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Gdziekolwiek w Polsce liniowo osiągana jest prędkość wyższa, niż 160 km/h?
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

@berger.m Chyba żaden skład z taką prędkością w Polsce nie jeździ Obrazek Wiem tylko, że są takie odcinki gdzie można z taką prędkością jechać. Jeden to okolice Góry Włodowskiej (CMK) a drugi gdzieś na E20 ?
berger.m
Stały bywalec
Posty: 463
Rejestracja: śr 22:29, 09 kwie 2008
Lokalizacja: Łódź

Post autor: berger.m »

Tak też myślałem Obrazek Ten na E20, to chyba gdzieś na zachód od Poznania?
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

ztcw to owo 200 jest tylko warunkowe, tj. nie w stałym ruchu. Nie wiem czego brakuje, ale stawiam na stosowne zabezpieczenia ruchu lub bezkolizyjny szlak.
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

W punkcie rewidenckim dworca Łódź Kaliska stoi EN57-2064 (data naprawy rewizyjnej wykonanej w Idzikowicach - 14.12.2010 )
Adrian
Stały bywalec
Posty: 301
Rejestracja: pn 19:30, 13 paź 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Adrian »

Wspomniany SPOT pojechał w duecie z EN57-799 jako R-15024 ŁK - Toruń
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

Potwierdziło się,
EP09-046 w powrotnym kursie Szczecin-Kraków.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

Z IR "Semafor" (Kraków-Łódź-Kraków) przyjechał i odjechał ED72-010.
ODPOWIEDZ