Ciekawe składy
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
W piatek i sobotę EU06-20 stała odstawiona przy peronie w Zduńskiej Woli Południowej
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-791
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-791
Na TLK 38106 jechała EP09-046 (malowanie historyczne)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie, maszyna przez blisko 22 godziny stoi bezczynnie w Szczecinie. Jak wszyscy wiemy epok brakuję . Często dochodzi do tego, że pociągi międzynarodowe (Sobieski, Praha) które są rozpisane pod 160 km/h, są prowadzone przez EP/EU07 co powoduje około 25 minut opóźnienia. W przypadku odpięcia EP09 z pociągu 38106 w Poznaniu, maszyna jeszcze tego samego dnia wraca do Krakowa (z 83106) i następnego dnia jest już teoretycznie gotowa do jazdy z innym składem.
Kubawrx pisze:Dla mnie to trochę dziwne rozwiązanie, maszyna przez blisko 22 godziny stoi bezczynnie w Szczecinie.
Ale za to pewien profesorek może się dowartościować, mając świadomość, że do jego miasta po kilkuletniej przerwie ( ostatnio z "Chrobrym" ) znowu docierają szybkie lokomoty.
Jak wszyscy wiemy epok brakuję . Często dochodzi do tego, że pociągi międzynarodowe (Sobieski, Praha) które są rozpisane pod 160 km/h, są prowadzone przez EP/EU07 co powoduje około 25 minut opóźnienia. W przypadku odpięcia EP09 z pociągu 38106 w Poznaniu, maszyna jeszcze tego samego dnia wraca do Krakowa (z 83106) i następnego dnia jest już teoretycznie gotowa do jazdy z innym składem
Bo tak właśnie powinno być i tak było gdy poprzednio przez Łódź śmigały epoki, doprowadzały "Krakowiankę" jadącą do Kołobrzegu do Poznania, gdzie zabierały skład powrotny.
W gruncie rzeczy to nawet puszczenie EP09 przez Łódź jest dość ryzykowne, zwłaszcza biorąc pod uwagę braki taborowe. Mi pomysł z dziewiątkami bardzo się podoba, ale logicznie patrząc są inne pociągi, które bardziej tego potrzebują. Łódź ma po prostu farta i tyle. Pomysł dobry, pod warunkiem, że mieli byśmy powiedzmy w sumie 70 dziewiątek.
@Tomasz.bu Jestem pewien że bezczynnie. EP09-007 również stała całą noc.
@rkplodz z jednej strony masz rację, są Husarze ale z drugiej co to jest 10 lokomotyw, które głównie obsadzają BWE i Jana Kiepurę. A co z Sobieskim? Prahą? Chopinem? Czy nawet z najbardziej "prestiżowymi" składami EIC kursującymi po CMK i E20? Pociąg zestawiony z nowych wagonów dostosowanych do prędkość 160 i 200km/h (wiem, że chyba jest jeden czy dwa odcinki w całej Polsce gdzie taką prędkość można rozwinąć, ale nie ważne ) jest ciągnięty przez "wlekącą się" siódemkę a więc opóźnienie a co za tym idzie niezadowolenie pasażerów gotowe...
Z epokami jest niestety ten problem, że większość z nich czeka na naprawę.
@rkplodz z jednej strony masz rację, są Husarze ale z drugiej co to jest 10 lokomotyw, które głównie obsadzają BWE i Jana Kiepurę. A co z Sobieskim? Prahą? Chopinem? Czy nawet z najbardziej "prestiżowymi" składami EIC kursującymi po CMK i E20? Pociąg zestawiony z nowych wagonów dostosowanych do prędkość 160 i 200km/h (wiem, że chyba jest jeden czy dwa odcinki w całej Polsce gdzie taką prędkość można rozwinąć, ale nie ważne ) jest ciągnięty przez "wlekącą się" siódemkę a więc opóźnienie a co za tym idzie niezadowolenie pasażerów gotowe...
Z epokami jest niestety ten problem, że większość z nich czeka na naprawę.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 3 razy.