pasażerskie - składy, frekwencja - obserwacje
TLK "Dresiarz" (Bydgoszcz - Łódź - Piotrków - Częstochowa - Sosnowiec - Katowice) 54110 1 zdeklasowana + 1w malowaniu PIC + bonanza + 1 zdeklasowana. Zapełnienie za Widzewem jakieś 75%, za Piotrkowem 90%, za Radomskiem powyżej 100% za Częstochową około 100% (prawie całe Radomsko wysiadło w Częstochowie).
45110 w składzie: 1 w malowaniu IC zdeklasowana+1rupieć+bonanza. Sporo osób wysiadło w Częstochowie, wsiadło jakieś20-30, za Łodzią jakieś 60%, wcześniej to w zasadzie nie wiem.
W obie strony planowo.
45110 w składzie: 1 w malowaniu IC zdeklasowana+1rupieć+bonanza. Sporo osób wysiadło w Częstochowie, wsiadło jakieś20-30, za Łodzią jakieś 60%, wcześniej to w zasadzie nie wiem.
W obie strony planowo.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Tomasz.bu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
30.1.2011:
iR 33026/7 Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia
EN57-1818 (klasyczny czerwony skaj)
zapełnienie: Łódź - Skierniewice: 90%, Skierniewice - Warszawa 110%
planowo.
31.1.2011:
iR 33042/3 Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
EN57-755 (zielony skaj)
zapełnienie: Warszawa - Skierniewice 40%, Skierniewice - Łódź 60%
planowo.
REGIO 15022/3 Łódź Kaliska - Toruń
EN57-1423 (po modernizacji na pocz. wieku. w wersji na szaro z obitym szarym materiałem niskim plastikiem)
zapełnienie: Łódź Kaliska - Kutno 15%
do Kutna opóźniony o 10 min. z powodu z powodu oczekiwania w Łęczycy na krzyżowanie z drezyną.
REGIO 17333 Kutno - Zbąszynek
ET22+4Bh (w tym ostatni oliwkowy)
zapełnienie: Kutno - Poznań Główny 30-40%
Wyjazd z Kutna opóźniony o 5 min. z powodu oczekiwania na opóźniony pociąg 15022/3.
iR 33026/7 Łódź Fabryczna - Warszawa Wschodnia
EN57-1818 (klasyczny czerwony skaj)
zapełnienie: Łódź - Skierniewice: 90%, Skierniewice - Warszawa 110%
planowo.
31.1.2011:
iR 33042/3 Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
EN57-755 (zielony skaj)
zapełnienie: Warszawa - Skierniewice 40%, Skierniewice - Łódź 60%
planowo.
REGIO 15022/3 Łódź Kaliska - Toruń
EN57-1423 (po modernizacji na pocz. wieku. w wersji na szaro z obitym szarym materiałem niskim plastikiem)
zapełnienie: Łódź Kaliska - Kutno 15%
do Kutna opóźniony o 10 min. z powodu z powodu oczekiwania w Łęczycy na krzyżowanie z drezyną.
REGIO 17333 Kutno - Zbąszynek
ET22+4Bh (w tym ostatni oliwkowy)
zapełnienie: Kutno - Poznań Główny 30-40%
Wyjazd z Kutna opóźniony o 5 min. z powodu oczekiwania na opóźniony pociąg 15022/3.
-
- Sympatyk forum
- Posty: 671
- Rejestracja: pn 20:53, 11 lip 2005
- Lokalizacja: Jednakaglomeracja Łódzka / Poznań
REGIO 7126, odjazd z Poznania 12:53.
EN57-1821
Zawsze o tej godzinie były podstawione 2xEN57, w tym jeden kibel rozłączano w Ostrowie. Tym razem (bo to przecież piątek i studenci nie wracają do domów na weekend) podstawiono 1xEN57. Frekwencja w Poznaniu około 140%. W Ostrowie 100%. W Sieradzu koło 60%.
Co raz bardziej męczą i denerwują mnie podróże w przedsionkach.
EN57-1821
Zawsze o tej godzinie były podstawione 2xEN57, w tym jeden kibel rozłączano w Ostrowie. Tym razem (bo to przecież piątek i studenci nie wracają do domów na weekend) podstawiono 1xEN57. Frekwencja w Poznaniu około 140%. W Ostrowie 100%. W Sieradzu koło 60%.
Co raz bardziej męczą i denerwują mnie podróże w przedsionkach.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
6/7.2.2011
TLK 60500/61200 Szklarska Poręba - Warszawa Wsch. objazdem przez Czachówek
EP07 (budyń) + Bd4osuv (mal. IC) + 3 pudła 2. klasy + 3 kuszetki
Bd4osuv to chyba najdziwniejsza z rowerówek/bagażówek, jakimi jechałem. Ma 4 przedziały pasażerskie (tu 1 dla drużyny), jeden duży bagażowy i dodatkową zamykaną i zakratowaną kanciapkę z szafą, ale za to bez żadnego siedzenia. Był za to kosz na śmieci i całkiem fajne miejsce na legowisko - zwłaszcza, że zapełnienie wysokie. Standard dwójek przeciętny, nienawodowane. Do Waw Zach. planowo, stamtąd +5 z powodu wieszania lamp za zdefektowane sygnały konca pociągu.
7.2.2011
iR 33040/1 Warszawa Wsch. - Łódź Fabryczna
EN57-1770 (skaj czerwony z podłokietnikami)
zapełnienie w Warszawie 30%, w Łodzi 80%. Planowo.
TLK 60500/61200 Szklarska Poręba - Warszawa Wsch. objazdem przez Czachówek
EP07 (budyń) + Bd4osuv (mal. IC) + 3 pudła 2. klasy + 3 kuszetki
Bd4osuv to chyba najdziwniejsza z rowerówek/bagażówek, jakimi jechałem. Ma 4 przedziały pasażerskie (tu 1 dla drużyny), jeden duży bagażowy i dodatkową zamykaną i zakratowaną kanciapkę z szafą, ale za to bez żadnego siedzenia. Był za to kosz na śmieci i całkiem fajne miejsce na legowisko - zwłaszcza, że zapełnienie wysokie. Standard dwójek przeciętny, nienawodowane. Do Waw Zach. planowo, stamtąd +5 z powodu wieszania lamp za zdefektowane sygnały konca pociągu.
7.2.2011
iR 33040/1 Warszawa Wsch. - Łódź Fabryczna
EN57-1770 (skaj czerwony z podłokietnikami)
zapełnienie w Warszawie 30%, w Łodzi 80%. Planowo.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
8.2.2011
TLK 37104 Przemyśl Gl. - Poznań Gł.
EP09-015+marna 2+1 zdeklasowana na 2 po modernizacji ze szklanymi drzwiami + 1 zdecydowanie gorsza niż ta zdeklasa jako 1 + 2 rowerowa (ta z miejscami na rower zamiast jednego z przedziałów).
Zapełnienie na odcinku Łódź Żabieniec - Poznań Gł.: całą drogę miałem swój przedział. Za Łęczycą w składzie było ok. 60 osób.
w Łodzi planowo, w Łęczycy +15 z powodu krzyżowania z opóźnionym Regio 51026/7 Toruń Gł. - Łódź Kaliska (EN57-1096)
TLK 37104 Przemyśl Gl. - Poznań Gł.
EP09-015+marna 2+1 zdeklasowana na 2 po modernizacji ze szklanymi drzwiami + 1 zdecydowanie gorsza niż ta zdeklasa jako 1 + 2 rowerowa (ta z miejscami na rower zamiast jednego z przedziałów).
Zapełnienie na odcinku Łódź Żabieniec - Poznań Gł.: całą drogę miałem swój przedział. Za Łęczycą w składzie było ok. 60 osób.
w Łodzi planowo, w Łęczycy +15 z powodu krzyżowania z opóźnionym Regio 51026/7 Toruń Gł. - Łódź Kaliska (EN57-1096)
-
- Sympatyk forum
- Posty: 671
- Rejestracja: pn 20:53, 11 lip 2005
- Lokalizacja: Jednakaglomeracja Łódzka / Poznań
14.02.2011
REGIO 7124 Poznań Główny - Łódź Kaliska
W Sieradzu +20. ET22+3xBdhpumn Zapełnienie około 60%.
TLK 61103 Wrocław Główny - Białystok
EU07 (niebieska, w malowaniu IC) +B+B+B(barwy IC)+Bar(!)+A
REGIO 7124 Poznań Główny - Łódź Kaliska
W Sieradzu +20. ET22+3xBdhpumn Zapełnienie około 60%.
TLK 61103 Wrocław Główny - Białystok
EU07 (niebieska, w malowaniu IC) +B+B+B(barwy IC)+Bar(!)+A
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Michał, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
rkplodz pisze:w tę niedzielę Włókniarz do Łodzi nie był już zmodernizowany, ale całkiem przyzwoity.
TLK "Starosta" z Białegostoku via Wawę, Kutno do Poznania (1+bar+7x 2) zapchany w 100%, jak zwykle. Uch huh, w tym z dobre 100 osób wsiadało w Kutnie przesiadając się z wieczornej osobówki Łódź-Toruń (1x EN57)
to pisałem w 2008 roku. kufa, a jak teraz się przesiada 10 osób to jest wyjątkowo dużo
17.02.2010 - Łódź Kaliska.
TLK 54100 Gdynia - Katowice : 2+2+1(IC)+2+1(deklas). Frekwencja : 70% przy odjeździe.
TLK 45110 Katowice - Bydgoszcz : 2+1(IC)+2+2. Frekwencja. 60% na wjeździe, 30% przy odjeździe.
TLK 83106 Szczecin - Kraków : 2+2+2+1. Frekwencja: 90% na wjeździe, 80% przy odjeździe. W Łodzi, duża wymiana pasażerów.
TLK 16107 Warszawa - Wrocław : 2+2+1+2. Frekwencja: 50% na wjeździe, przy dojeździe 60%. Skład, zestawiony z 6-miejscowych wagonów typu 141A i 122Alux.
TLK 37104 Przemyśl - Poznań : 2+2+1+1(deklas). Frekwencja : 90% na wjeździe, ~50 % przy odjeździe. W Łodzi, wysiadła bardzo liczna grupa pasażerów.
TLK 54100 Gdynia - Katowice : 2+2+1(IC)+2+1(deklas). Frekwencja : 70% przy odjeździe.
TLK 45110 Katowice - Bydgoszcz : 2+1(IC)+2+2. Frekwencja. 60% na wjeździe, 30% przy odjeździe.
TLK 83106 Szczecin - Kraków : 2+2+2+1. Frekwencja: 90% na wjeździe, 80% przy odjeździe. W Łodzi, duża wymiana pasażerów.
TLK 16107 Warszawa - Wrocław : 2+2+1+2. Frekwencja: 50% na wjeździe, przy dojeździe 60%. Skład, zestawiony z 6-miejscowych wagonów typu 141A i 122Alux.
TLK 37104 Przemyśl - Poznań : 2+2+1+1(deklas). Frekwencja : 90% na wjeździe, ~50 % przy odjeździe. W Łodzi, wysiadła bardzo liczna grupa pasażerów.
TLK54110 Bydgoszcz - Katowice : EP07-1063+B+A+B(bezprzedziałowy)
W pierwszej dwójce frekwencja ok.85%,w jedynce ok.5% i w bezprzedziale ok.65%
TLK38106 Kraków - Szczecin : EP09-007+1(IC)+bar+2(IC)+2(TLK)+2
Jedynka miała naklejkę ze starym logiem TLK w oknie toalety, frekwencja w jedynce ok.60%,w każdej dwójce ok.75%
W pierwszej dwójce frekwencja ok.85%,w jedynce ok.5% i w bezprzedziale ok.65%
TLK38106 Kraków - Szczecin : EP09-007+1(IC)+bar+2(IC)+2(TLK)+2
Jedynka miała naklejkę ze starym logiem TLK w oknie toalety, frekwencja w jedynce ok.60%,w każdej dwójce ok.75%
R-71430 Sieradz- Łódź- Kutno EN57-1769 (na burtach "Województwo Łódzkie"), full plastic, całą drogę planowo, w Kutnie wysiadło około 20 osób.
R-17430 Kutno- Łódź- Sieradz EN57-1770, siedzenia obite, w Łodzi na oko 40-50%
R-16121 Łódź Kal.- Wrocław podstawiał się EN57-1557+EN57-1937
R-1723(?) EN57-1234
R-55212 Kutno- Łodź Kal. EN57-1423, siedzenia obite ładnym materiałem, w Łęczycy niezła frekw.
R-51020 Toruń - Kutno - Łódź EN57-1097 siedzenia obite, w Witoni około 30-40%
TLK15107 Warszawa Wsch.- Kutno- Bydgoszcz Gł. EU07-239+2+1+2+2+2, zapełnienie nawet
TLK51100 Bydgoszcz Gł.- Kutno- Warszawa Wsch. EU07-niebieska+2+2+1+2
IR-18121 "Portowiec" Warszawa- Kutno- Szczecin ET22-749+2+2+2(mal. IR)+bohun(malowanie IR)+bohun+2(bez ogrzewania), w Kutnie 90-95%
R-51026 Toruń- Kutno- Łódź Kaliska, EN57-758, po modernizacji, wnętrze prawie jak w spocie, w środku sauna, w Łodzi wysiadło około 20 osób.
R-17430 Kutno- Łódź- Sieradz EN57-1770, siedzenia obite, w Łodzi na oko 40-50%
R-16121 Łódź Kal.- Wrocław podstawiał się EN57-1557+EN57-1937
R-1723(?) EN57-1234
R-55212 Kutno- Łodź Kal. EN57-1423, siedzenia obite ładnym materiałem, w Łęczycy niezła frekw.
R-51020 Toruń - Kutno - Łódź EN57-1097 siedzenia obite, w Witoni około 30-40%
TLK15107 Warszawa Wsch.- Kutno- Bydgoszcz Gł. EU07-239+2+1+2+2+2, zapełnienie nawet
TLK51100 Bydgoszcz Gł.- Kutno- Warszawa Wsch. EU07-niebieska+2+2+1+2
IR-18121 "Portowiec" Warszawa- Kutno- Szczecin ET22-749+2+2+2(mal. IR)+bohun(malowanie IR)+bohun+2(bez ogrzewania), w Kutnie 90-95%
R-51026 Toruń- Kutno- Łódź Kaliska, EN57-758, po modernizacji, wnętrze prawie jak w spocie, w środku sauna, w Łodzi wysiadło około 20 osób.
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
25.2.2011
R 7126 Poznań Główny - Łódź Kaliska
znany i lubiany (z Lazura) EN57-695, modernizacja jak spotowa, jeśli idzie o wnętrze. IMHO jedna z fajniejszych jednostek pojawiających się w naszym regionie (bydgoska).
Zapełnienie: za Poznaniem ok. 140% (trudno wejść do przedsionków), za Jarocinem 120% (w przedsionkach po ok. 10 osób), do Ostrowa spadło do 105% (pojedyncze osoby poza siedzeniami), za Ostrowem 80% i do Łodzi utrzymywało się na poziomie 60-80%, większa wymiana w Kaliszu i Sieradzu. Sporo osób wysiadło w Pabianicach, do Łodzi dojechało 87 osób.
R 7126 Poznań Główny - Łódź Kaliska
znany i lubiany (z Lazura) EN57-695, modernizacja jak spotowa, jeśli idzie o wnętrze. IMHO jedna z fajniejszych jednostek pojawiających się w naszym regionie (bydgoska).
Zapełnienie: za Poznaniem ok. 140% (trudno wejść do przedsionków), za Jarocinem 120% (w przedsionkach po ok. 10 osób), do Ostrowa spadło do 105% (pojedyncze osoby poza siedzeniami), za Ostrowem 80% i do Łodzi utrzymywało się na poziomie 60-80%, większa wymiana w Kaliszu i Sieradzu. Sporo osób wysiadło w Pabianicach, do Łodzi dojechało 87 osób.
26.02.2011
7128 Poznań - Łódź Kaliska, skład EN57-1031, jednostka w nienajlepszym stanie m.in.uszkodzone niektóre siedzenia, uszkodzone drzwi do jednego z przedziałów, mocno nieszczelne okna.
Frekwencja: przyjazd do Kalisza ok. 40%, wyjazd ok. 30%, od Sieradza 20%, wyjazd ze Zduńskiej ok. 25%.
7128 Poznań - Łódź Kaliska, skład EN57-1031, jednostka w nienajlepszym stanie m.in.uszkodzone niektóre siedzenia, uszkodzone drzwi do jednego z przedziałów, mocno nieszczelne okna.
Frekwencja: przyjazd do Kalisza ok. 40%, wyjazd ok. 30%, od Sieradza 20%, wyjazd ze Zduńskiej ok. 25%.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
25.02.2011
Regio 1727 Łódź Kaliska- Poznań Główny
ET22-887+3xBh
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-856
Frekwencja: w Zduńskiej duża liczba osób wysiadła, za Zduńską Wolą pozostało ok 60-70%,
Regio 1727 Łódź Kaliska- Poznań Główny
ET22-887+3xBh
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-856
Frekwencja: w Zduńskiej duża liczba osób wysiadła, za Zduńską Wolą pozostało ok 60-70%,