pasażerskie - składy, frekwencja - obserwacje
-
- Fan forum
- Posty: 3520
- Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
- Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
- Kontakt:
Re: Dobre
tfanatic pisze:No jak ja jechalem z Grotnik czy Kutna do Zgierza to było 30 osób w calym EN57 na 600 dostepnych miejsc (kompletny trup bez modernizacji tylko odmalowany paskudną zgniłą farbą) z dwoma balleronami ktorych musialem sie prosic na kolanach o to zeby mi bilet sprzedali .
jakie 600 miejsc, człowieku, ogarnij się.
600 miejsc
Pisało z boku na EN57 - łącznie 600 miejsc ja tych miejsc nie liczyłem jak jest faktycznie bo nigdy tyle ludzi nie widzialem w pojedyńczym EN57.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez tfanatic, łącznie zmieniany 1 raz.
sobota 12.03
regio 71224 Sieradz - Łódź Kaliska: skład EN57-1820+EN57-1097 ( oba PR Bydgoszcz ), EN57-1097 niedostępna dla pasażerów, frekwencja w Sieradzu 15 osób, na dalszym odcinku nie wiem, bo nie jechałem tym składem.
regio 79741 Sieradz - Poznań EN57-1769 full plastik ( Urząd Marszałkowski województwa łódzkiego ). W Sieradzu frekwencja 12 osób, do Kalisza wymiana pojedyńczych pasażerów, w Kaiszu -3/+ ok.30 na daslszym odcinku nie wiem, nie jechałem.
regio 7126 Poznań - Łódź Kaliska EN57-1769 w Kaliszu -20/+14, frekwencja na odcinku Kalisz - Zduńska Wola ok.25%, większa wymiana w Sieradzu, w Zduńskiej - 12/+15. Jak wyglądała frekwencja wcześniej i później nie wiem.
regio 71224 Sieradz - Łódź Kaliska: skład EN57-1820+EN57-1097 ( oba PR Bydgoszcz ), EN57-1097 niedostępna dla pasażerów, frekwencja w Sieradzu 15 osób, na dalszym odcinku nie wiem, bo nie jechałem tym składem.
regio 79741 Sieradz - Poznań EN57-1769 full plastik ( Urząd Marszałkowski województwa łódzkiego ). W Sieradzu frekwencja 12 osób, do Kalisza wymiana pojedyńczych pasażerów, w Kaiszu -3/+ ok.30 na daslszym odcinku nie wiem, nie jechałem.
regio 7126 Poznań - Łódź Kaliska EN57-1769 w Kaliszu -20/+14, frekwencja na odcinku Kalisz - Zduńska Wola ok.25%, większa wymiana w Sieradzu, w Zduńskiej - 12/+15. Jak wyglądała frekwencja wcześniej i później nie wiem.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
21.03.2011
Regio 17225 Łódź Kaliska- Sieradz
EN57AKM-3003
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-896
TLK 61102 Wrocław Główny- Białystok
EP07-345+5xB+A
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-893
TLK 16102 Białystok- Wrocław Główny
EP07-361+A+Wars+5xB
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-891
Regio 17225 Łódź Kaliska- Sieradz
EN57AKM-3003
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-896
TLK 61102 Wrocław Główny- Białystok
EP07-345+5xB+A
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-893
TLK 16102 Białystok- Wrocław Główny
EP07-361+A+Wars+5xB
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-891
18.03
R-16121 Łódź Kaliska- Wrocław Gł. EN57-756
R-17431 Kutno- Sieradz, EN57-1769, full plastic
R-71430 Sieradz- Kutno, EN57-1241 obite czerwonym skajem, w od Łodzi ok. 30-40%, w Kutnie wysiadło około 30-40 osób; Żabieniec planowo, Zgierz +1, Zgierz Płn. planowo, Jedlicze planowo, Chociszew planowo, Ozorków planowo, Sierpów -1, Łęczyca planowo, Gawrony planowo, Witonia planowo, Kutno planowo.
R-55210 Kutno- Łódź Kaliska, EN57-1770, obite skajem, Jedlicze planowo
R-55212 Kutno- Łódź Kaliska, EN57-1423, materiał, Łęczyca planowo
R-51020 Toruń Gł.- Łódź Kaliska, EN57-784, Witonia planowo
IR-18121 PORTOWIEC ET22-1068+2+2+2IR+bohun, w Kutnie około 85-90%, w Poznaniu -13(!)
20.03
TLK83106 Szczecin Gł.- Kraków Płaszów EP07-1059/EP09-008 (od Poznania)+1PIC+1(zdeklas. na 2)+2(bezprzedziałowa)+2(z przedziałem na rower), Stargard przyj.-3, Choszczno,Dobiegniew planowo, Krzyż przyj.-3, Szamotuły przyj.-1, Poznań przyj. -3, Września +3, Słupia,Konin,Koło,Kutno,Łęczyca +1, Zgierz +3, Łódź Żabieniec +2, Łódź Kaliska planowo. W Stargardzie około 80-90%, w Poznaniu większa wymiana, w Kutnie, w Łodzi również.
R-16121 Łódź Kaliska- Wrocław Gł. EN57-756
R-17431 Kutno- Sieradz, EN57-1769, full plastic
R-71430 Sieradz- Kutno, EN57-1241 obite czerwonym skajem, w od Łodzi ok. 30-40%, w Kutnie wysiadło około 30-40 osób; Żabieniec planowo, Zgierz +1, Zgierz Płn. planowo, Jedlicze planowo, Chociszew planowo, Ozorków planowo, Sierpów -1, Łęczyca planowo, Gawrony planowo, Witonia planowo, Kutno planowo.
R-55210 Kutno- Łódź Kaliska, EN57-1770, obite skajem, Jedlicze planowo
R-55212 Kutno- Łódź Kaliska, EN57-1423, materiał, Łęczyca planowo
R-51020 Toruń Gł.- Łódź Kaliska, EN57-784, Witonia planowo
IR-18121 PORTOWIEC ET22-1068+2+2+2IR+bohun, w Kutnie około 85-90%, w Poznaniu -13(!)
20.03
TLK83106 Szczecin Gł.- Kraków Płaszów EP07-1059/EP09-008 (od Poznania)+1PIC+1(zdeklas. na 2)+2(bezprzedziałowa)+2(z przedziałem na rower), Stargard przyj.-3, Choszczno,Dobiegniew planowo, Krzyż przyj.-3, Szamotuły przyj.-1, Poznań przyj. -3, Września +3, Słupia,Konin,Koło,Kutno,Łęczyca +1, Zgierz +3, Łódź Żabieniec +2, Łódź Kaliska planowo. W Stargardzie około 80-90%, w Poznaniu większa wymiana, w Kutnie, w Łodzi również.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 1 raz.
sobota 26.03:
regio 71224 Sieradz - Łódź Kaliska, EN57-1789 (PR Bydgoszcz ) w Sieradzu frekwencja 23 osoby
regio 79741 Sieradz - Poznań, EN57-1418 (PR Łódź) twarde siedzenia obite materiałem, niskie, frekwencja: z Sieradza 3 osoby, na odcinku do Kalisza dosiadło 5 osób, Kalisz -3/+15.
Na dalszym odcinku:
od Ostrowa frekwencja ok. 60%
od Jarocina do Środy Wlkp. 110%
regio 7128 Poznań - Łódź Kaliska, EN57-667 (PR Poznań), jednostka zaniedbana, nieotwierające się drzwi międzywagonowe, nieszczelne okna, toalety bez komentarza.
Frekwencja: do Środy Wlkp. na wjeździe jakieś 110%, na wyjeździe ok.95%, od Jarocina 50%, od Ostrowa 30%, od Kalisza do Zduńskiej ok. 20%
regio 71224 Sieradz - Łódź Kaliska, EN57-1789 (PR Bydgoszcz ) w Sieradzu frekwencja 23 osoby
regio 79741 Sieradz - Poznań, EN57-1418 (PR Łódź) twarde siedzenia obite materiałem, niskie, frekwencja: z Sieradza 3 osoby, na odcinku do Kalisza dosiadło 5 osób, Kalisz -3/+15.
Na dalszym odcinku:
od Ostrowa frekwencja ok. 60%
od Jarocina do Środy Wlkp. 110%
regio 7128 Poznań - Łódź Kaliska, EN57-667 (PR Poznań), jednostka zaniedbana, nieotwierające się drzwi międzywagonowe, nieszczelne okna, toalety bez komentarza.
Frekwencja: do Środy Wlkp. na wjeździe jakieś 110%, na wyjeździe ok.95%, od Jarocina 50%, od Ostrowa 30%, od Kalisza do Zduńskiej ok. 20%
Dzisiejsze zestawienia:
TLK54110 Bydgoszcz Główna - Katowice
EP07-1047+2+1+1(zdeklasowana na 2, na jednej parze drzwi nie było kartek informujących o zdeklasowaniu wagonu). Frekwencja ok.15% w Zgierzu. Planowo.
TLK38107 Kraków Płaszów - Szczecin Główny. EP09-031+1(IC)+bar+2+2(TLK)+1(zdeklasowana na 2)+2. Frekwencja ok.60% w Zgierzu. Planowo.
R-55110/1 Łódź Kaliska - Kutno. EN57-1783 (full plastik). Oczekiwał na opóźniony TLK53102 z Gdyni Głównej który był co najmniej +10. Nie mogłem jednak czekać więc nie wiem z jakim opóźnieniem kibelek odjechał, ale prawdopodobnie także +10.
TLK83106/7 Szczecin Główny - Kraków Płaszów. EP09-031+2(SPOT, bezprzedziałowy z drzwiami odskokowymi)+2+2(IC)+2+1. Frekwencja ok.50%. BTW - wygląda na to że tylko jeden z dwóch składów będących w obiegu posiada wagon barowy. W Zgierzu +5.
TLK45110/1 Katowice - Bydgoszcz Główna. EU07-234 (w malowaniu IC)+2+2+1+2. Frekwencja w Zgierzu ok.15-20%, +5.
TLK54110 Bydgoszcz Główna - Katowice
EP07-1047+2+1+1(zdeklasowana na 2, na jednej parze drzwi nie było kartek informujących o zdeklasowaniu wagonu). Frekwencja ok.15% w Zgierzu. Planowo.
TLK38107 Kraków Płaszów - Szczecin Główny. EP09-031+1(IC)+bar+2+2(TLK)+1(zdeklasowana na 2)+2. Frekwencja ok.60% w Zgierzu. Planowo.
R-55110/1 Łódź Kaliska - Kutno. EN57-1783 (full plastik). Oczekiwał na opóźniony TLK53102 z Gdyni Głównej który był co najmniej +10. Nie mogłem jednak czekać więc nie wiem z jakim opóźnieniem kibelek odjechał, ale prawdopodobnie także +10.
TLK83106/7 Szczecin Główny - Kraków Płaszów. EP09-031+2(SPOT, bezprzedziałowy z drzwiami odskokowymi)+2+2(IC)+2+1. Frekwencja ok.50%. BTW - wygląda na to że tylko jeden z dwóch składów będących w obiegu posiada wagon barowy. W Zgierzu +5.
TLK45110/1 Katowice - Bydgoszcz Główna. EU07-234 (w malowaniu IC)+2+2+1+2. Frekwencja w Zgierzu ok.15-20%, +5.
Dziś na obu popołudniowych pociągach na węglówce frekwencja zauważalna.
71236 - 100%.
Podpowiedź, jeśliby ktoś kiedyś planował podróż przez węglówkę - wbrew rozkładowi (w rozkładzie jest -2) skomunikowanie 41433 z Częstochowy i 71236 do Łodzi jest trzymane (no chyba, że się poważniej spóźni) - trzeba się tylko zgłosić i wysiadać przez pierwsze drzwi, żeby się sprawnie przesiąść. Dodatkowym elementem motywującym obsługę jest to, że kierownik pociągu chce nadać utarg do Łodzi i iść do domu
71236 - 100%.
Podpowiedź, jeśliby ktoś kiedyś planował podróż przez węglówkę - wbrew rozkładowi (w rozkładzie jest -2) skomunikowanie 41433 z Częstochowy i 71236 do Łodzi jest trzymane (no chyba, że się poważniej spóźni) - trzeba się tylko zgłosić i wysiadać przez pierwsze drzwi, żeby się sprawnie przesiąść. Dodatkowym elementem motywującym obsługę jest to, że kierownik pociągu chce nadać utarg do Łodzi i iść do domu
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Wczorajszy 41433 z Częstochowy do Zduńskiej Woli na starcie w składzie 62 osoby i dalej:
Częstochowa Aniołów +3
Cykarzew Stary -1
Cykarzew -5
Ważne Młyny -7
Brzeźnica -8
Pieńki Dubidzkie -5
Dubidze -2
Biała Pajęczańska -6
Chorzew Siemkowice +2 -7
Rusiec Łódzki -4
Chociw Łaski +3 -1
Siedlce Łaskie -1
Kozuby +2
Zduńska Wola Płd -12
Zduńska Wola -13
Pociąg jechał planowo, nawet do Chorzewa odjechał 3 minuty przed czasem
Częstochowa Aniołów +3
Cykarzew Stary -1
Cykarzew -5
Ważne Młyny -7
Brzeźnica -8
Pieńki Dubidzkie -5
Dubidze -2
Biała Pajęczańska -6
Chorzew Siemkowice +2 -7
Rusiec Łódzki -4
Chociw Łaski +3 -1
Siedlce Łaskie -1
Kozuby +2
Zduńska Wola Płd -12
Zduńska Wola -13
Pociąg jechał planowo, nawet do Chorzewa odjechał 3 minuty przed czasem
Dziś pojechały IRy na węglówce. Jako Gdynia - Katowice jechał EN71-017 Zapełnienie ok. 50%, w Zduńskiej wysiadło ze 30 osób. Miała miejsce dość fotogeniczna sytuacja, ponieważ IR i pociąg Łódź - Częstochowa wjechały na stację równolegle. Jednocześnie jednak rozkład jazdy na bardzo długi weekend to jakaś makabra. IR jedzie planowo opóźniony o 20 minut. Odjazd ze Zduńskiej do Katowic zamiast o 15.40 jest o 16.02 czyli w tym samym czasie, w którym powinien jechać 14432 Łódź - Częstochowa. W związku z tym 14432 do Zduńskiej jedzie planowo, w Zduńskiej stoi prawie pół godziny i dalej jedzie przesunięty o jakieś 20 minut. Dochodzi do absurdalnej sytuacji - szybciej dojedziemy, jeśli w Zduńskiej wysiądziemy z pociągu bezpośredniego i wsiądziemy w IR, zaś 14432 da się dogonić następnym pociągiem relacji Łódź - Sieradz. Oczywiście cała zabawa ma ten skutek, że opóźniony jedzie też przeciwpociąg 41433 - 20 minut traci najprawdopodobniej w Białej Pajęczańskiej na krzyżowanie z IR, wymiana drużyn nadal odbywa się w Chorzewie. Nie ma już szans na skomunikowanie w Zduńskiej - następny pociąg PR za godzinę (półtorej w dni nierobocze). Bardzo wesoło jest też ze skomunikowaniem IR w kierunku przeciwnym. Istnieje całkiem sensowna przesiadka z IR z Katowic na pociąg Zduńska Wola - Łódź Kaliska. Jest tylko jeden mały szkopuł - pociąg Zduńska Wola - Łódź Kaliska to zamknięcie obiegu 14432 i jeździ tylko w dni szkolne. A IR - głównie w wakacje i dwa długie weekendy. A więc poza pojedynczymi przypadkami - przesiadki nie ma, bo terminy kursowania pociągów są przeciwstawne. I jeszcze do kompletu skomunikowanie na jadące po sobie IR i regio Zduńska Wola - Częstochowa (obrzyn 14432 w dni nieszkolne). Jest pociąg z Łodzi 14.37 na skomunikowanie. Szkopuł w tym, że jeździ tylko pn-pt bez świąt. Czyli w soboty, niedziele i święta przesiadkę na Interregio (15.40, wakacje) i regio (16.02) stanowi pociąg przyjeżdżający do Zduńskiej o 14.30. No i w ogóle puszczanie trasą gdzie jeżdżą 3 pociągi dziennie dwu pociągów w odstępie dwudziestominutowym to już czysty geniusz. Wyjątkowo tęgie umysły wymyślały ten rozkład...
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Tomasz.bu pisze:No i w ogóle puszczanie trasą gdzie jeżdżą 3 pociągi dziennie dwu pociągów w odstępie dwudziestominutowym to już czysty geniusz. Wyjątkowo tęgie umysły wymyślały ten rozkład...
Zgadza się, jest to po części spowodowane wyjazdem z Gdyni po 9 i dojazdem tu dopiero przed 16... Zresztą ten IR przynajmniej według mnie skoro i tak jedzie na klopie mógłby dojeżdżać tylko do Bydgoszczy. A wydłużyć go nie w kierunku Gdyni a gdzieś na południe np do Bielska Białej.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez railman93, łącznie zmieniany 1 raz.