pasażerskie - składy, frekwencja - obserwacje

Rozmowy na temat kolei w regionie łódzkim i w Polsce oraz o komunikacji lotniczej.
Urbi59
Bywalec
Posty: 174
Rejestracja: pt 09:34, 19 wrz 2008
Lokalizacja: Łódź Polesie / UK

Post autor: Urbi59 »

Stało się, TLK 37104 w zestawieniu 2xED74. Frekwencja, nie zbyt ciekawa... Obrazek
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Post autor: estimate85 »

Urbi59 pisze:Stało się, TLK 37104 w zestawieniu 2xED74. Frekwencja, nie zbyt ciekawa... Obrazek

Dla mnie jest to praktycznie oczywiste, że ten skład wyleci przy czerwcowej korekcie. Razem z Gorzowem, Zamościem itp.
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

Dzisiejszy 73104 (Poznań Główny - Kraków Płaszów) na ED74-005
https://picasaweb.google.com/KubaWRX/OdzkiWezeKolejowy#5579404832075589634
Frekwencja około 10%
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 4 razy.
Adrian
Stały bywalec
Posty: 301
Rejestracja: pn 19:30, 13 paź 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Adrian »

@Batory - w pierwszych dwóch członach to było z 85-90%. W trzecim członie zero osób a w czwartym dwie panie tylko
Kubawrx
Czasem wpada
Posty: 72
Rejestracja: wt 21:16, 05 lut 2008
Lokalizacja: Łódź Koziny
Kontakt:

Post autor: Kubawrx »

Adrian, za Żabieńcem pustki już praktycznie we wszystkich członach;)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 1 raz.
Adrian
Stały bywalec
Posty: 301
Rejestracja: pn 19:30, 13 paź 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Adrian »

@Kuba - może, ale w Zgierzu dwa pierwsze człony miały naprawdę dużą frekwę a chyba do Żabieńca tłumy nie podążają bo i po co?
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

zaległe 27.2.2011

R 15024 Łódź Kaliska - Toruń Główny
EN57-1096 (zwykły skaj bez podłokietników)
frekwencja na odc. Łódź Żabieniec - Kutno: W Żabieńcu ok. +10, w Zgierzu z ok. -15. Za Zgierzem w składzie było 58 osób.
punktualność: w Kutnie ok. +5 (trzymany chwilę na wjazdowym w Kutnie)

iR 17122/3 STAROSTA Warszawa Wsch. - Poznań Główny
ET22-051 (malowanie niebieskie Cargo)+Az (barwy iR) + B (zielona) +Az (zielona) + Az (zielona) + Az (barwy iR)
frekwencja: 100% siedzeń (w tym składane na korytarzu) zajęte + kilka osób stojących
punktualność: planowo
Tomasz.bu
Gaduła
Posty: 1436
Rejestracja: śr 15:01, 22 lis 2006
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz.bu »

O 9.30 z kaliskiego wyjeżdżał skład zestawiony z 3 dwójek "stare TLK", 1 jedynki stare TLK, 2 dwójek "czerwonych" i 3 zielonych dwójek. Jeśli jechał w planie to mógł to być Bydgoszcz - Katowice, lub chwilę opóźniony Wrocław - Warszawa
Urbi59
Bywalec
Posty: 174
Rejestracja: pt 09:34, 19 wrz 2008
Lokalizacja: Łódź Polesie / UK

Post autor: Urbi59 »

To był TLK 61111 Wrocław - Warszawa. Od grudnia ten skład jest taki długi, gdyż połowa pociągu to podsył, na inny TLK zaczynający bieg w Warszawie.
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

czw 3 marca
RE 81120/1 MEWA Szczecin Gł. - Warszawa Wsch.
ET22-102 (zielona) + 3 wagony REx-owe (cały zestaw) + Az w malowaniu RExowym (takim samym jak pozostałe pudła! - pierwszy raz takie widziałem)
Zapełnienie na odc. Poznań - Waw ok. 50%, ale to tylko na podstawie tego, co działo się wokół mnie, nie patrzyłem na resztę składu. Net działał Obrazek
Planowo.

pt 4 marca
iR 33050/1 Warszawa Wsch. - Łódź Fabryczna
EN57- 1252+EN57-1267 (modernizacja "na szaro", twardo, obie w malowaniu PR)
zapełnienie: w drugiej jednostce ok. 25% całą trasę. Sądzę, po ilości wysiadających na Fabrycznej, że w pierwszej było dużo lepiej, ale trudno cokolwiek szacować.
Planowo.

No i chciałem zauważyć, że nasza baza już osiągnęła imponujące rozmiary. Dzięki wszystkim Obrazek
Urbi59
Bywalec
Posty: 174
Rejestracja: pt 09:34, 19 wrz 2008
Lokalizacja: Łódź Polesie / UK

Post autor: Urbi59 »

TLK 38106/83106 i TLK 16102/61103, według nowego rozkładu na Kaliskiej straciły wagony barowe.

TLK 38106 w zestawieniu 5 wagonów. W miejscu bara, dali wagon drugiej klasy. Frekwencja - po 4 osoby na przedział w dwójkach, w jedynkach pojedyncze osoby.

TLK 73104 w zestawieniu ED74-002 + ED74-001. Frekwencja - na pewno dużo, poniżej 50%.

TLK 61111 w zestawieniu 10 wagonów, głównie mechpomów. Frekwencja - z pierwszej połowy pociągu, wysiadło z kilkanaście osób. Z drugiej połowy tylko jedyna (MK). Pociąg odjechał, głównie z powietrzem i obsługą na pokładzie.

TLK 54110 w zestawieniu 3 wagonów. Zmodernizowana dwójka, SPOTowa jedynka, i rowerowo-mechpomowa dwójka. Frekwencja - co dziwne (wg mnie), bardzo wysoka. Dochodziła lekko do 80%.

TLK 45100 w zestawieniu 6 wagonów, w tym zmodernizowany 111Arow. Frekwencja - nie zbyt ciekawa, maksymalnie dochodziła do 50%.
Grzesiek
Sympatyk forum
Posty: 661
Rejestracja: ndz 19:39, 29 cze 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: Grzesiek »

Urbi59 pisze:TLK 38106/83106 i TLK 16102/61103, według nowego rozkładu na Kaliskiej straciły wagony barowe.

To pewnie jakieś niedopatrzenie, przynajmniej w odniesieniu do 16102/3. Przed kilkoma minutami miałem okazję obserwować składu tego pociągu i ten do Wrocławia jak i ten do Białegostoku miały bary.
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

dziś (nd 6 marca) chyba R 7126 Poznań Gł. - Łódź Kaliska był bardzo mocno opóźniony, bo czekał za nim R 15024/5 Łódź Kaliska - Toruń Główny (EN57 full plastik). Zapowiedziano mu na Żabieńcu opóźnienie 50 minut, więc przetransportowałem się na Kaliski licząc na opóźnienie Prosny, ale pojechała o czasie, w związku z czym po raz pierwszy od (...) jechałem dawną Sołą, czyli TLK 45510 Katowice - Bydgoszcz Gł. - dziś w składzie EU/P07 + B (rowerowa, z jednym przedziałem zamienionym na rowerówkę) + bardzo porządna A + B (zwykła, niezdeklasowana, poziom ok), wszystkie wagony w malowaniu tradycyjnym. Zapełnienie w dwójkach ok. 6 osób/przedział, w jedynce pojedyncze osoby. W Łodzi i w Kutnie planowo. iR 17122/3 STAROSTA Warszawa Wsch. - Poznań Główny dziś w nietypowym składzie ET22 + Bohun + bohun + Az (bohuny w malowaniu tradycyjnym, azet zresztą też). Frekwencja: 110% (zajęte wszystkie miejsca włącznie ze składanymi na korytarzu plus sporo osób stojących, ale spokojnie dało się wejść/przejść). Od Kutna do Poznania w planie.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez rkplodz, łącznie zmieniany 1 raz.
estimate85
Stały bywalec
Posty: 451
Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008

Post autor: estimate85 »

Grzesiek pisze:
Urbi59 pisze:TLK 38106/83106 i TLK 16102/61103, według nowego rozkładu na Kaliskiej straciły wagony barowe.

To pewnie jakieś niedopatrzenie, przynajmniej w odniesieniu do 16102/3. Przed kilkoma minutami miałem okazję obserwować składu tego pociągu i ten do Wrocławia jak i ten do Białegostoku miały bary.

W Sitkolu oba te pociągi mają wpisane barowe, więc zdecydowanie niedopatrzenie na rozkładzie plakatowym. A że czasem baru nie ma? Cóż, całe PKP IC :lol:
tfanatic
Niemowa
Posty: 5
Rejestracja: śr 09:21, 09 mar 2011

Opinia o PKP w regionie Łódzkim

Post autor: tfanatic »

Słuchajcie jechałem kilka razy na trasie Zgierz - Kutno waszym złomem , i moja rada , ponieważ na tej trasie kursuje zaledwie kilka osób w pociągu i nie jest on załadowany Full ludzmi , to postarajcie sie o nawet jednowagonowy nowoczesny szynobus , bo on wystarczy na przewiezienie tak
niewielkiej liczby osób , i lepiej żebyście mieli więcej takich nowoczesnych jednowagonowych jednostek niż puszczacie stare zdezelowane złomy które są tylko odmalowane i to jeszcze paskudną farbą a na odnowienie tapicerki czy podłogi albo sufitu już nie starczyło pieniędzy , stare jest stare ,
tego nie da się już zmodernizować bo to ma już swoje lata , i jak wy chcecie zarabiać swoje pieniądze to pomyślcie o tym co wam napisałem takie posunięcie będzie bardzo mądre bo jedno wagonowe jednostki ale o wysokim standardzie i często kursujące przysporzą wam więcej tych pasażerów na których czekacie niż stare pamiętające jeszcze czasy PRLu zdezelowane EZT 3 wagonowe , niech to nawet będzie jednowagonowa PESA , pomyślcie będziecie mogli śmiało konkurować na tej trasie z autobusami bo komfortu takiego szynobusu żaden przewoźnik nie będzie w stanie zaoferować lepszego w swoim autobusie , ja wiem co mówie
bo często jeżdzę na tej trasie , więc jeśli chcecie robić Businnes jak w USA czy jak z USA w Polsce MC.Donalds , to zakupcie sobie przynajmniej 10 jednowagonowych EZT nowoczesnych od PESY a ja wam mówie uzyskacie szybko odpowiedź ekonomiczną od pasażerów bo ich i tak więcej jeździło już nie będzie ale częstotliwość będzie większa i odzyskacie swoją dawno straconą palmę jako PKP w przewozach które odebrały wam busy i autobusy bo inaczej z nimi nie jesteście w stanie wygrać i dobry marketing ładne zdjęcia na stacjach tych szynobusów , w szynobusach zamontować GPS koniecznie żeby mozna bylo sobie z internetu czy smsem sprawdzic jak daleko jest pociąg który ma przykladowo opóźnienie , jesli mnie posłuchacie to będziecie robic dobry businnes w Polsce tak jak inni przewoźnicy dla was nawet warto wziąźć kredyt na 10 takich nowych jednowagonowych nowoczesnych EZT z PESY ,
bo jak wam UE dofinasowanie zrobi to szybciutko wyjdziecie na swoje bo te pociągi krótkie będą jeździły częściej , nawet i co 30min mogą jeździć ,
a komfort jaki one oferują skutecznie przyciągnie użytkowników autobusów do was na zawsze , bo rachunek jest ten sam a komfort lepszy i częstsze kursy , inaczej to ja was nie widze na Polskich torach ze Zgierza do kutna i Łodzi Kaliskiej ,
co sie tyczy przewozów w pociągach pośpiesznych to to samo miejcie kilka ale porządnych składów czy EZT jak z PESY nawet i 2 albo 3 wagonówek bo wiecej ludzi narazie i tak nie będzie jeździlo, a lepiej żeby kurs był mniejszą ilością wagonów ale częściej i bardziej komfortowo niż stary odrapany i odmalowany zgrzytający skład który kursuje tylko raz na dzień i potrafi jedynie ludzi odstraszać .
Ktoś powinien tych ludzi uświadamiać że to co oni uskuteczniają na PKP swoimi obecnymi decyzjami nie jest ani mądre ani nie przysporzy im pieniędzy
na które od lat czekają z wyciągniętymi rękami po prośbie , prośbie trzeba wyjść na przeciw .
Uświadomcie tych decydentów z PKP PR że nie tędy droga jedynie nowoczesne pociągi mogą być
nawet i jednowagonowe bo tam wiecej ludzi nie jeździ i wystarczy ale jak sie jedzie raz
na jakiś czas a mogłoby się kursować częściej i do tego wygodniej to ludzie by na to
poszli z busów i autobusów , bo one nie są bezpieczne często wyprzedzają
na 3go , a kolej jest bezpieczna i do tego czysta bo nie wydziela żadnych zanieczyszczeń środowiska
tylko pobiera prąd te zakute łby z PKP PR za sto lat dojdą dopiero do tego
że ja mam racje po tym jak już ich nie będzie a ja wiem że
ja mam racje bo ja patrze na to wszystko ze strony zwykłego pasażera .
Ja zapłaciłem 3,70zł za bilet z Grotnik
do Zgierza PŁN , ale równie dobrze
jakbym wydał równe 5zł to bym sie
nie pogniewał jeśli w tych 5zł miałbym
nowoczesny szynobus moze
byc nawet jednowagonowy bo i tak
wiecej ludzi nie jeżdzi na tej trasie
a taki jednowagonowy mogly częściej jeżdzic
, fajną obsługę jakies ładnie ubrane
Panie , a nie 2 baleronów co sie
ukrywają w EZT EN57 w przedziale
dla podróżnych z wiekszym bagażem ręcznym
i oni jak ja wchodze nie reagują ja sam musze
wejsc i powiedziec ze chce bilet kupic dopiero
ktos wychodzi z tego przedzialu i mi go sprzedaje ,
i by tak nie trzęsło w czasie jazdy
wiec jeśli ja mógłbym zapłacić te
pare groszy więcej a ja nie jestem
jakimś super bogatym czlowiekiem
to myśle że i inni pasażerowie byliby
podobnego zdania .
Z mojego
punktu widzenia i obserwacji wynika ze bilety
na PKP można jeszcze dużo by podnieść
mniej wiecej o okolo 1/3 i nikt sie nie zbuntuje
pod warunkiem że jakość usług ulegnie poprawie
będą nowoczesne pociągi lepsze tory ,
i po co tyle tych ludzi w podmiejskich pociągach
kontroluje bilety jak mozna w samym EZT
zamontowac automaty do sprzedaży a jedynie
puścic 3 kanarów na całą trase którzy będą
te bilety sprawdzac i dac im od złapanego
a nie pensje nie wiadomo za co jak mają
obecnie i oni nie wiedzą po co tam są .
Jak sie dwóch baleronów wozi co nic nie robią darmo
zamiast zainwestowac w kasowniki i 2 kanarów na calej trasie i jeżdzi odrapanymi EZT EN57 tylko
odmalowany paskudną farbą
z 30 ma pasazerami na pokładzie z 3ma wagonami ,
zamiast jeździć nowiutkimi 3 ma szynobusami
3 x częściej to nie ma potem sie z czego
dopłacić PLK do torowiska bo taki złom jak EN57
to ma 3 wagony zamiast jednego i wiezie
im 30 pasażerów a miejsc ma 600 jak sprawdzilem
w porownaniu do jednowagonowego
szynobusu z PESY ktory ma 120 miejsc
łącznie w tym połowe siedzących ,
to jest wielkie marnotrawstwo PKP ,
bo te pociągi moglyby częściej jeżdzic
i ludzi by wiecej wtedy jezdzilo .
z mojego
punktu widzenia i obserwacji wynika ze bilety
na PKP można jeszcze dużo by podnieść
mniej wiecej o okolo 1/3 i nikt sie nie zbuntuje
pod warunkiem że jakość usług ulegnie poprawie
będą nowoczesne pociągi lepsze tory ,
i po co tyle tych ludzi w podmiejskich pociągach
kontroluje bilety jak mozna w samym EZT
zamontowac automaty do sprzedaży a jedynie
puścic 3 kanarów na całą trase którzy będą
te bilety sprawdzac i dac im od złapanego
a nie pensje nie wiadomo za co jak mają
obecnie i oni nie wiedzą po co tam są .
Jak PKP PR nie stać na jeden
porządny jednowagonowy EZT nowej
generacji a stać go żeby puścić rozklekotany
EN57 tylko odmalowany pasudną farbą ,
z 30 pasażerami na pokładzie
i do tego postawic w srodku 2 baleronow
ktorzy nie do końca wiedzą co mają
robić to jeśli ich nie stać na dostep
do waszego torowiska to niech sie
na drezyne przesiądą to wyjdzie im taniej
za dostep .
Z tego szynobusu każdy by skorzystał
bardziej jak z tego busa czy autobusu
bo takim nowoczesnym szynobusem aż miło
się podrózuje i warto na niego by bylo
zaczekac tymbardziej ze jako jednowagonówka
moglby częściej kursowac i miec wiekszy popyt .
z tym PKP i przewozami
pasażerskimi jest inaczej niż komuś
czy wam albo spółkom polskim
które prowadzą tego typu przewozy
się wydaje , ja dawniej dosyc często
korzystałem z usług kolei ale wtedy
byly zupelnie inne czasy i nic innego
nie bylo żadnej innej alternatywy ,
a dzisiaj kazdy ma jakiegoś rzęcha
którym sie może poruszać po drodze ,
moze byc nawet zardzewialy ale
od tamtej pory samochody bardzo
się poprawiły w swoim komforcie
kiedy kolej swiecila swoje tryjumfy
na liniach dalekobieżnych w latach
70 i 80 aż do początku lat 90 w których
to zaczęło stopniowo na PKP ubywac
pasażerów , aż do chwili obecnej ,
przyczyną tego stanu rzeczy w głównej
mierze jest to że samochody od tamtego
czasu bardzo się poprawily i ich komfort
zaś na PKP czas jakby się zatrzymal
i tu juz nie chodzi o szybkość bo dawniej
w latach 80 pociągi o wiele szybciej jeździly
w dużej mierze aniżeli obecnie
ale chodzi w dużej mierze o jakość tych
połączen , juz kolej nie podskoczy starymi
piętrusami bo juz każdy je zna i wie jakie
one są toporne i ze ich siedzenia i wyposazenie
komfortu ludziom nie zagwarantują , ani dostepu
do internetu czy komputera , porządnego oświetlenia ,
i wogole jakiejś kurde mać techniki na europejskim
poziomie tego wlasnie lśniącego aluminium ładnie
spasowanego z proszkowym lakierem i tworzywami
sztucznymi i materialami i super wyciszeniem że
w środku jest zupełna cisza że aż chce sie podróżować
pociągiem niż swoim starym gratem , w
obliczu tych niedogodnosci na kolei bo dalej
kurna mac od 30 lat kursują te same stare
wagony dalekobieżne i nawet w wiekszosci
niezmodernizowane nie mówiąc juz o ich
wyglądzie czy wyglądzie takiego pociągu
jako calosci i lokomotywie EU07 ,
widzi Pan jakby takie całe sklady poddać
modernizacji to by moze jeszcze cos z tego
bylo dla kolei na rachunku dodatnim
od pasażerów bo wątpie osobiscie w sens
modernizacji EZT EN57 bo to juz jest starzyzna
i lepsza będzie każda PESA , mozemy tu
dywagowac i dyskutowac i prowadzic
dysputy ale tego nie da sie przeskoczyc na kolei ,
tego czasu ktory PKP przespalo na swoje inwestycje .
mowie że tu juz
kurde nie chodzi o to żebyśmy mieli
u siebie TGV na które nas nie stac
ale o zwykle do cholery podmiejskie
pociągi ktore są uruchamiane każdego
dnia a których jakość podróży pozostawia
naprawde lata świetlne do życzenia
w stosunku do innych środków transportu ,
bo PESY nawet jednowagonowe zelektryfikowane by wystarczyly żeby przykryć to kolejowe dno ktorym
PKP wciska swoim pasażerom od przeszlo
20lat od początku lat 90 , bo i tak wiecej
ludzi nie podrózuje podmiejskimi EN57 ,
jak zdążylem sie ostatnio zorientowac .

bylem światkiem likwidacji
kolei wąskotorowych ktore wcześniej
mialy sie dobrze a pomyslmy czym
i o ile wąskotorówki sie różnią od
kolei normalnotorowych , bo dla mnie
tylko szybkością i PKP sie pozbyła
tych wąskotorówek twierdząc iż
są one nieopłacalne a kilka lat wstecz
mialy sie bardzo dobrze fajne nowiutkie
wagoniki wozily ludzi , przed likwidacją
juz nawet konduktor biletów nie sprawdzal
na trasie ozorkow - krośniewice ,
ani mnie nie prosil abym wykupil taki
bilet tylko powiedzial a Panie siedz
Pan sobie tutaj nikt i tak nie bedzie
sprawdzal i krótko przed likwidacją
jechalem jeszcze to te pociągi
podobnie jak wczoraj PR osobówka
były jedynie odmalowane i to bardzo
obskurną farbą i ktos podjął decyzje
żeby pociąć i wyrzucić na złom
i lokomotywki i wagoniki ,
wasze osobówki które tam kursują na trasie Zgierz - Kutno
tak wyglądają jak te wąskotorówki przed
likwidacją , nalezałoby się dowiedziec
takiego stanu rzeczy , jest to nie tyle
niedoinwestowanie co lenistwo i marnotrawstwo
czasu pracy pracowników pkp bo oni kiedy
nic nie robią mogliby sie zajmować marketingiem
a przynajmniej sobie wydzielić jakiś budżet na
reklame tej kolei żeby wskazać kowalskiemu
ze przejazd pociągiem jest to coś przyjemnego
i że jego sąsiad też jezdzi , żeby wyrobić
w nim pragnienie podrózowania koleją
trzeba mu pokazać ładne okolice ,
nowo wyremontowane torowiska ,
fajnych pasażerów , ładne nowoczesne pociągi
a nie tylko odmalowane lub odrapane ,
i że podróżują nimi ludzie autorytety czyli
Polska inteligencja i pytanie gdzie jadą
z rodzinami z dziećmi , żeby pozwiedzać,
na wypoczynek w góry czy nad morze
, do rodziny , pokazać ludziom o ile tańszy
jest bilet PKP od samochodu i ile w gruncie
rzeczy zaoszczędzamy zdrowia podrózując
czystą koleją bo i musimy sie troche
ruszac a za kilka lat wiekszosc tych co
podrózuje samochodami zmieni je na
wózki inwalidzkie tez z napędem na
4 koła . PKP PR nie posiada takiego
systemu marketingowego ani nie
remontuje swoich starych wagonów
żeby choć w środku tapicerke na scianach
czy siedzeniach wymienili i gumową
podłogę z czarnym gumoleonem
na zielony błyszczący jak w szpitalu ,
to by jeszcze cos mogli wskurac
a tak jak ja na to wszystko patrze
to to jest jak na tych wąskotorówkach
wszystko w fazie likwidacji ile jeszcze te pociągi na nich pojeżdzą
Adrian
Stały bywalec
Posty: 301
Rejestracja: pn 19:30, 13 paź 2008
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Adrian »

@tfanatic - my raczej nic z tym nie zrobimy, ta powieść to chyba powinna trafić do Przewozów Regionalnych. A tak BTW to się z tobą nie zgodzę ze jedzie tam tylko kilka osób. W godzinach szczytu często brakuje miejsc (stojących, o siedzących nie wspomnę) a i poza porannym oraz wieczornym szczytem jeździ sporo osób. Wiem to z własnego doświadczenia gdyż zdarza mi się wielokrotnie w różnych godzinach podróżować tą trasą. Po kilka osób (częściej jednak zero) kursuje w pociągach Łódź Kaliska - Zgierz. Tymi pociągami także często kursuję, więc wiem co mówię.

I tak w ogóle to chyba nie ten wątek.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adrian, łącznie zmieniany 1 raz.
MNK
Megagaduła
Posty: 3254
Rejestracja: wt 16:18, 20 lut 2007
Lokalizacja: C.Z.M.P.
Kontakt:

Post autor: MNK »

IR-33027 Łódź Fabr. (12:2Obrazek- Warszawa Wschodnia (14:34) EN57AKM-3004
rkplodz
Fan forum
Posty: 3520
Rejestracja: pn 20:59, 11 lip 2005
Lokalizacja: z miasta Łodzi się wywodzi
Kontakt:

Post autor: rkplodz »

czw 10.3.2011
REGIO 71134 rel. Poznań Gł. - Kutno
ET22-670+zmodernizowany bohun+zwykły bohun+bonanza, wszystko w klasycznych barwach
z Poznania 80%, Września 70%, duża wymiana w Koninie, Koło ok. 50% i ludzie się tłumnie powysypywali na tych małych stacjach (np. dużo w Barłogach). W Kutnie na wjeździe jakieś 15%.
planowo.

REGIO 40026 Kutno - Skierniewice
EN57-903, świeżo po rewizji w Newagu, lakier błyszczy jak psu (barwy czerwone). W środku skaj.
zapełnienie marginalne, na wjeździe do Łowicza w składzie było 6 osób. W Łowiczu wysiadłem i dalej nie wiem.
planowo.

osobowy KM 9424 Łowicz Gł. - Warszawa Wsch.
EN57AKM-1568+EN57AKM-1572 (wypasiona wersja z nowymi czołami itd.)
zapełnienie ok. 10% całą trasę (w drugiej jednostce).
wyjazd z Łowicza ok. +5 z powodu zajętego toru.

pt 11.3.2011
interREGIO 33044/5 Warszawa Wsch. - Łódź Fabr.
EN57-1252+EN57-1267 (modernizacja na szaro, fotele twarde, malowanie czerwone PR)
zapełnienie całą trasę ok. 100%
planowo.
tfanatic
Niemowa
Posty: 5
Rejestracja: śr 09:21, 09 mar 2011

Dobre

Post autor: tfanatic »

No jak ja jechalem z Grotnik czy Kutna do Zgierza to było 30 osób w calym EN57 na 600 dostepnych miejsc (kompletny trup bez modernizacji tylko odmalowany paskudną zgniłą farbą) z dwoma balleronami ktorych musialem sie prosic na kolanach o to zeby mi bilet sprzedali .
railman93
Stały bywalec
Posty: 370
Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
Lokalizacja: Zduńska Wola
Kontakt:

Post autor: railman93 »

12.03.2011

IR 33046 Warszawa Wschodnia- Łódź Fabryczna
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-881

IR 33025
Łódź Fabryczna- Warszawa Wschodnia
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-878

TLK 61110 Wrocław Główny- Warszawa Wschodnia
EU07-222+ 13wagonowy skład (11 ogólnodostępnych+2 podsyłane) Frekwencja marna...
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-877


TLK 16110 Warszawa Wschodnia- Wrocław Główny
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-879

TLK 19109 relacji Warszawa Wschodnia - Łódź Fabryczna
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-882
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez railman93, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ