pasażerskie - składy, frekwencja - obserwacje
27.08
IR-15520Łódź Kaliska- Gdynia Główna- "LAZUR"->> EN57-1267+EN57-1019; obydwa w środku szara tapicerka, aczkolwiek na dłuższą drogę niewygodne; obserwacja opóźnienia (przyjazd po czasie/odjazd po czasie) na odc. Łódź Kaliska-Kutno
Łódź Kaliska 0
Łódź Żabieniec +1/+1
Zgierz +2/+2
Zgierz Płn. +2/+1
Jedlicze Ł. +2/0
Grotniki 0/0
Chociszew 0/0
Ozorków 0/0
Sierpów 0/0
Łęczyca 0/+30 ; przepuszczanie R-55212 (Kutno-Łódź Kaliska, który był +10, prowadzony EN57-673 (modernizacja przed-spotowa), oraz przepuszczanie grubo opóźnionego (około +170) TLK83508/9 relacji Kołobrzeg/Łeba (pociąg łączony w Lęborku)- Kraków Główny, na EU07-153
Gawrony +29/+29
Witonia +30/+29
Kutno +27/+31
R-7128Poznań Główny- Łódź Kaliska ->> EN57-1027; bordowy skaj, wygląd zewnętrzny=dno, odrapany, kolory wyblakły; jedyne dobre przyspieszenie miał
Poznań Gł. +3
Poznań Dębina +3/+3
Poznań Starołęka +4/+3
Poznań Krzesiny +4/+4
Gądki +4/+3
Kórnik +4/+3
Pierzchno +4/+3
Środa Wlkp. +3/+4
Sulęcinek +4/+3
Solec Wlkp. +4/+3
Chocisza +3/+3
Mieszków +3/+2
Jarocin +2/+2
Witaszyce +2/+2
Kotlin +2/+2
Pleszew +3/+2
Taczanów +2/+2
Bronów +3/+2
Biniew +2/+2
Ostrów Wlkp. +3/+1
Czekanów +1/0
Ociąż 0/+1
Nowe Skalmierzyce 0/+1
Kalisz Szczypiorno 0/0
Kalisz -1/0
Kalisz Winiary +1/+1
Opatówek +2/+1
Radliczyce +2/+1
Skalmierz +1/+1
Błaszki 0/0
Sędzice 0/0
Sieradz -1/0
Sieradz Warta 0/0
Sieradz Męka +1/0
Męcka Wola +1/+1
Zduńska Wola +1/+2
Borszewice +2/+1
Łask +2/+1
Kolumna +1/+1
Dobroń +1/+1
Chechło +1/+1
Pabianice +1/+1
Lublinek +2/+1
Łódź Kaliska 0
IR-15520Łódź Kaliska- Gdynia Główna- "LAZUR"->> EN57-1267+EN57-1019; obydwa w środku szara tapicerka, aczkolwiek na dłuższą drogę niewygodne; obserwacja opóźnienia (przyjazd po czasie/odjazd po czasie) na odc. Łódź Kaliska-Kutno
Łódź Kaliska 0
Łódź Żabieniec +1/+1
Zgierz +2/+2
Zgierz Płn. +2/+1
Jedlicze Ł. +2/0
Grotniki 0/0
Chociszew 0/0
Ozorków 0/0
Sierpów 0/0
Łęczyca 0/+30 ; przepuszczanie R-55212 (Kutno-Łódź Kaliska, który był +10, prowadzony EN57-673 (modernizacja przed-spotowa), oraz przepuszczanie grubo opóźnionego (około +170) TLK83508/9 relacji Kołobrzeg/Łeba (pociąg łączony w Lęborku)- Kraków Główny, na EU07-153
Gawrony +29/+29
Witonia +30/+29
Kutno +27/+31
R-7128Poznań Główny- Łódź Kaliska ->> EN57-1027; bordowy skaj, wygląd zewnętrzny=dno, odrapany, kolory wyblakły; jedyne dobre przyspieszenie miał
Poznań Gł. +3
Poznań Dębina +3/+3
Poznań Starołęka +4/+3
Poznań Krzesiny +4/+4
Gądki +4/+3
Kórnik +4/+3
Pierzchno +4/+3
Środa Wlkp. +3/+4
Sulęcinek +4/+3
Solec Wlkp. +4/+3
Chocisza +3/+3
Mieszków +3/+2
Jarocin +2/+2
Witaszyce +2/+2
Kotlin +2/+2
Pleszew +3/+2
Taczanów +2/+2
Bronów +3/+2
Biniew +2/+2
Ostrów Wlkp. +3/+1
Czekanów +1/0
Ociąż 0/+1
Nowe Skalmierzyce 0/+1
Kalisz Szczypiorno 0/0
Kalisz -1/0
Kalisz Winiary +1/+1
Opatówek +2/+1
Radliczyce +2/+1
Skalmierz +1/+1
Błaszki 0/0
Sędzice 0/0
Sieradz -1/0
Sieradz Warta 0/0
Sieradz Męka +1/0
Męcka Wola +1/+1
Zduńska Wola +1/+2
Borszewice +2/+1
Łask +2/+1
Kolumna +1/+1
Dobroń +1/+1
Chechło +1/+1
Pabianice +1/+1
Lublinek +2/+1
Łódź Kaliska 0
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 1 raz.
Naszła mnie refleksja dotycząca pociągów na trasie Łódź-Warszawa. W mediach ciągle pojawiają się narzekania na ilość wagonów w składach, na braki miejsc, wiele osób wsiadających na Dworcu Centralnym w Warszawie musi stać. Tak jest w ciągu tygodnia, zwłaszcza godzinach dojazdu i powrotów z pracy w stolicy. IC tłumaczy się brakiem wagonów, brakiem możliwości dodatkowych pociągów i innymi brakami. Tymczasem w weekend, gdy ruch na tej trasie jest zdecydowanie mniejszy, pociągi liczą po 11 wagonów. Średnio jechało 2-3 pasażerów w 8-osobowym przedziale. Wygląda to trochę niegospodarnie, w miejscu gdzie można zaoszczędzić i wysłać krótszy skład, jedzie bardzo długi, a w chwilach gdy naprawdę jest zapotrzebowanie, brakuje taboru...
Zakończył się (przynajmniej na razie) czas obsługi pociągów 7124/1727 Poznań-Łódź Kaliska-Poznań składem wagonowym. Po niespełna 10 miesięcznej przerwie od wczoraj do obsługi połączenia wróciły EN57.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 2 razy.
Dziś na regio 1727 Łódź Kaliska-Poznań w zastępstwie za skład wagonowy EN71-017. http://www.ok-kolej.pl/galeria/details.php?image_id=2823 Ten sam zestaw obsługiwał połączenie wczoraj i w piątek.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Grzesiek, łącznie zmieniany 1 raz.
RE71110 "Mazowsze"- Poznań Gł.- Warszawa Wschodnia , ET22-1055+3x"2"(ziel.)+1(mal. IR)
TLK71104 Zielona G.- Warszawa Wschodnia, EP08-012+2(ziel.)+2(ziel.)+2(ziel.)+2(ziel.)+bar+1(czer.)
EIC6102 "Fredro" Wrocław Gł.- Warszawa Wsch., EP09-024(denat.)+1+1+1+bar+2+2+2+2+2 (wysoki standard)
EN447/71010 "Jan Kiepura" Amsterdam Centraal/Basel SBB- Warszawa Wschodnia (z wagonami do stacji Mińsk i Moskwa Belorusskaja) 5 370 003+8 wagonów różnego typu
EIC8102 "Chrobry" Szczecin Gł.- Warszawa Wschodnia EP08-007+1+1+1+bar+2+2+2+2+2 (wszystko PIC)
R-17331 Skierniewice- Zbąszynek, EN57-1805
TLK51108 Bydgoszcz Gł.- Białystok EP07-351+2(ziel.)+2(Pic)+1(czer.)+2(ziel.)+2(ziel.)+1(zdeklas. na 2, czer.)
TLK71104 Zielona G.- Warszawa Wschodnia, EP08-012+2(ziel.)+2(ziel.)+2(ziel.)+2(ziel.)+bar+1(czer.)
EIC6102 "Fredro" Wrocław Gł.- Warszawa Wsch., EP09-024(denat.)+1+1+1+bar+2+2+2+2+2 (wysoki standard)
EN447/71010 "Jan Kiepura" Amsterdam Centraal/Basel SBB- Warszawa Wschodnia (z wagonami do stacji Mińsk i Moskwa Belorusskaja) 5 370 003+8 wagonów różnego typu
EIC8102 "Chrobry" Szczecin Gł.- Warszawa Wschodnia EP08-007+1+1+1+bar+2+2+2+2+2 (wszystko PIC)
R-17331 Skierniewice- Zbąszynek, EN57-1805
TLK51108 Bydgoszcz Gł.- Białystok EP07-351+2(ziel.)+2(Pic)+1(czer.)+2(ziel.)+2(ziel.)+1(zdeklas. na 2, czer.)
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez MNK, łącznie zmieniany 2 razy.
TLK 61101 Wrocław Gł. - Warszawa Wsch. EP07-1024(IC)+2+2(IC)+1(IC)+2(IC)+2(IC). Frekwencja ok.80%. Do Zgierza przyjechał +5, odjechał +7.
TLK45201 Bielsko-Biała - Gdynia Gł.
EU07-215(denaturat)+kuszetka+sypialny+kuszetka+2+2+2(TLK)+2. Frekwencja ok.50%. Do Zgierza przyjechał +13. (zamiast 20:58, przybył o 21:11), odjechał planowo +2 o 21:18 gdyż brak było sygnału kierownika pociągu zezwalającego na odjazd.
TLK45201 Bielsko-Biała - Gdynia Gł.
EU07-215(denaturat)+kuszetka+sypialny+kuszetka+2+2+2(TLK)+2. Frekwencja ok.50%. Do Zgierza przyjechał +13. (zamiast 20:58, przybył o 21:11), odjechał planowo +2 o 21:18 gdyż brak było sygnału kierownika pociągu zezwalającego na odjazd.
-
- Stały bywalec
- Posty: 451
- Rejestracja: sob 13:40, 29 mar 2008
TLK91101/0 ''Papkin'' Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia, na czele EP08-008 świeżo po rewizji w Północnym Zakładzie IC w Gdyni Grabówku, frekwencja ok.50%, odjazd planowo.
TLK91505/4 ''Soplica'' Łódź Kal.-Wawa Wsch. EU07-055, frekwencja ok.60%. Odjazd planowo.
TLK35506 ''Regle'' Zakopane/Krynica - Gdynia Główna, na Kaliskiej +10. EP07-1048+kuszetka+sypialny+kuszetka+2+2+1+2+2+2+1+2+kuszetka lub sypialny. Przyjechał z frekwencją ok.90%, odjechał z ok.50-60%.
TLK9111/0 ''Łodzianin'' Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia, EP08-006+2+2+2+2/1+2/1+1+2+2+2. ŁK-ŁCh - 20%, ŁCh - ŁW - 25%, ŁW - 75%. Wszędzie planowo tylko pociąg zaliczył nieplanowy postój w Radziwiłłowie Maz. oraz w Pruszkowie.
EIC 1601 ''Panorama'' Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny, podstawił się już z +10. EP09-017+2+2+2+2+barowy+1+1.
TLK 19102/3 ''Łęcka'' Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska, EP07-344+2(IC)+2+2+2+2+1+1+2+2+2+2. Frekwencja ok.50% na Wschodnim. Odjazd planowo.
EX4112 ''Ondraszek'' Bielsko-Biała Gł. - Warszawa Wschodnia, Świeżo po naprawie rewizyjnej EP09-017+2+2+2+2+bar+1. Na stacji końcowej frekwencja ok.25%.
EC110 ''Praha'' Warszawa Wsch. - Praha Hlavni Nadrazi. EP09-010+2+2+2+bagażowy+1/bar+1. Frekwencja na dw. Wschodnim ok.55%.
EX1316/7 ''Maria Skłodowska-Curie'' EP08-009+1+bar+2+2+2. Frekwencja ok.70%
KM 88120 ''Rudka'' Siedlce - Warszawa Wschodnia, EU47-004 ''Mikołaj Kamieniecki''. Od Warszawy Wschodniej do Centralnej ok.90% frekwencji, do stacji końcowej ok.10%.
TLK19105 ''Tuwim'' W-wa Wsch. - ŁK, EP07-332+2+2+2+2+2+1+1+2+2+2+2, na Zachodnim frekwencja ok.50%. Planowo.
IR51111 ''Brda'' Bydgoszcz Gł. - Warszawa Wsch, EN71-017 , frekwencja na Zachodnim 100%. Planowo.
TLK91505/4 ''Soplica'' Łódź Kal.-Wawa Wsch. EU07-055, frekwencja ok.60%. Odjazd planowo.
TLK35506 ''Regle'' Zakopane/Krynica - Gdynia Główna, na Kaliskiej +10. EP07-1048+kuszetka+sypialny+kuszetka+2+2+1+2+2+2+1+2+kuszetka lub sypialny. Przyjechał z frekwencją ok.90%, odjechał z ok.50-60%.
TLK9111/0 ''Łodzianin'' Łódź Kaliska - Warszawa Wschodnia, EP08-006+2+2+2+2/1+2/1+1+2+2+2. ŁK-ŁCh - 20%, ŁCh - ŁW - 25%, ŁW - 75%. Wszędzie planowo tylko pociąg zaliczył nieplanowy postój w Radziwiłłowie Maz. oraz w Pruszkowie.
EIC 1601 ''Panorama'' Warszawa Wschodnia - Wrocław Główny, podstawił się już z +10. EP09-017+2+2+2+2+barowy+1+1.
TLK 19102/3 ''Łęcka'' Warszawa Wschodnia - Łódź Kaliska, EP07-344+2(IC)+2+2+2+2+1+1+2+2+2+2. Frekwencja ok.50% na Wschodnim. Odjazd planowo.
EX4112 ''Ondraszek'' Bielsko-Biała Gł. - Warszawa Wschodnia, Świeżo po naprawie rewizyjnej EP09-017+2+2+2+2+bar+1. Na stacji końcowej frekwencja ok.25%.
EC110 ''Praha'' Warszawa Wsch. - Praha Hlavni Nadrazi. EP09-010+2+2+2+bagażowy+1/bar+1. Frekwencja na dw. Wschodnim ok.55%.
EX1316/7 ''Maria Skłodowska-Curie'' EP08-009+1+bar+2+2+2. Frekwencja ok.70%
KM 88120 ''Rudka'' Siedlce - Warszawa Wschodnia, EU47-004 ''Mikołaj Kamieniecki''. Od Warszawy Wschodniej do Centralnej ok.90% frekwencji, do stacji końcowej ok.10%.
TLK19105 ''Tuwim'' W-wa Wsch. - ŁK, EP07-332+2+2+2+2+2+1+1+2+2+2+2, na Zachodnim frekwencja ok.50%. Planowo.
IR51111 ''Brda'' Bydgoszcz Gł. - Warszawa Wsch, EN71-017 , frekwencja na Zachodnim 100%. Planowo.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Adrian, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzisiejszy pociąg TLK "Sukiennice" 38106/7 z Krakowa Płaszowa do Szczecina Głównego opóźniony o 250 minut. Powodem opóźnienia był defekt
EP09-014
https://picasaweb.google.com/104762636170606205101/OdzkiWezeKolejowyPoNoc#5710106225067507330
EP09-014
https://picasaweb.google.com/104762636170606205101/OdzkiWezeKolejowyPoNoc#5710106225067507330
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Kubawrx, łącznie zmieniany 2 razy.
1.04:
TLK Czechowicz Lublin - Wrocław:
skład: B, B(IC), A, B, B, B
frekwencja:
Lublin - Puławy Miasto - 20% (a tym odcinku odbyło się liczenie pasażerów)
Puławy Miasto - Dęblin - 30%
Dęblin - Warszawa Wschodnia - ok. 35%
Warszawa Wschodnia - Warszawa Centralna - ok. 40%
Warszawa Centralna - Koluszki - ok. 70%
Koluszki - Łódź Chojny - ok. 60%
Łódź Chojny - Zduńska Wola - ok. 50%
TLK Czechowicz Lublin - Wrocław:
skład: B, B(IC), A, B, B, B
frekwencja:
Lublin - Puławy Miasto - 20% (a tym odcinku odbyło się liczenie pasażerów)
Puławy Miasto - Dęblin - 30%
Dęblin - Warszawa Wschodnia - ok. 35%
Warszawa Wschodnia - Warszawa Centralna - ok. 40%
Warszawa Centralna - Koluszki - ok. 70%
Koluszki - Łódź Chojny - ok. 60%
Łódź Chojny - Zduńska Wola - ok. 50%
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
IC Euro 16807 Warszawa- Wrocław Główny
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1321
IR Bursztyn Gdynia Główna- Katowice
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1322
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1321
IR Bursztyn Gdynia Główna- Katowice
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-1322