Strona 22 z 26

EN57

: ndz 22:36, 13 mar 2011
autor: tfanatic
Jak ten EN57 odmalowane pruchno jechał z Grotnik do Zgierza to ino sie bujał od lewej do prawej bez jazdy po zakrętach Obrazek
Nie wiem moze jego kierowca prawo jazdy wogóle nie mial albo dopiero co je zrobił Obrazek

Re: Dobre

: pn 01:05, 14 mar 2011
autor: rkplodz
tfanatic pisze:No jak ja jechalem z Grotnik czy Kutna do Zgierza to było 30 osób w calym EN57 na 600 dostepnych miejsc (kompletny trup bez modernizacji tylko odmalowany paskudną zgniłą farbą) z dwoma balleronami ktorych musialem sie prosic na kolanach o to zeby mi bilet sprzedali .


jakie 600 miejsc, człowieku, ogarnij się.

600 miejsc

: pn 01:37, 14 mar 2011
autor: tfanatic
Pisało z boku na EN57 - łącznie 600 miejsc ja tych miejsc nie liczyłem jak jest faktycznie bo nigdy tyle ludzi nie widzialem w pojedyńczym EN57.

: pn 01:44, 14 mar 2011
autor: Adrian
@tfanatic - przestań chrzanić bzdury a poza tym to od kiedy na kolei jest kierowca co? Jak nie jesteś w temacie (a to widać) to się nie odzywaj.

BTW - taka drobna prośba : Czy mógłbyś zmienić avatar?Ten jest obrzydliwy.

: pn 11:07, 14 mar 2011
autor: rkplodz
dziś

REGIO 17133 Kutno - Poznań Gł.
ET22-125 [niebieska Cargo] + Bmnopux + Bmnopux [oba klasyczne] + Bp [oliwka]
frekwencja na odc. Września - Poznań Gł. na poziomie 80-90%, wcześniej nie wiem, wsiadałem we Wrześni
planowo

: pn 21:08, 14 mar 2011
autor: Grzesiek
sobota 12.03
regio 71224 Sieradz - Łódź Kaliska: skład EN57-1820+EN57-1097 ( oba PR Bydgoszcz ), EN57-1097 niedostępna dla pasażerów, frekwencja w Sieradzu 15 osób, na dalszym odcinku nie wiem, bo nie jechałem tym składem.
regio 79741 Sieradz - Poznań EN57-1769 full plastik ( Urząd Marszałkowski województwa łódzkiego ). W Sieradzu frekwencja 12 osób, do Kalisza wymiana pojedyńczych pasażerów, w Kaiszu -3/+ ok.30 na daslszym odcinku nie wiem, nie jechałem.
regio 7126 Poznań - Łódź Kaliska EN57-1769 w Kaliszu -20/+14, frekwencja na odcinku Kalisz - Zduńska Wola ok.25%, większa wymiana w Sieradzu, w Zduńskiej - 12/+15. Jak wyglądała frekwencja wcześniej i później nie wiem.

: ndz 19:27, 20 mar 2011
autor: Urbi59
Dziś TLK 15102 Łódź - Gdynia, same dobrocie.

Skład : 2**+1*+1*+1*+1.

* - wagon zdeklasowany.
** - wagon rowerowy 111Arow.

: ndz 22:23, 20 mar 2011
autor: Adrian
@Urbi59 - ZTCW to taki skład na tym pociągu to norma.

: wt 15:07, 22 mar 2011
autor: rkplodz
poniedziałek 21 marca 2011
R 7126 Poznań Główny - Łódź Kaliska
EN57-784 (barwy czerwone PR, czerwony skaj)
zapełnienie: z Poznania 75%, Ostrów - Łódź ok. 50%
planowo

: wt 18:10, 22 mar 2011
autor: railman93
21.03.2011
Regio 17225 Łódź Kaliska- Sieradz
EN57AKM-3003
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-896

TLK 61102
Wrocław Główny- Białystok
EP07-345+5xB+A
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-893

TLK 16102 Białystok- Wrocław Główny
EP07-361+A+Wars+5xB
http://zsk-galeria.cba.pl/displayimage.php?pos=-891

: wt 23:09, 22 mar 2011
autor: MNK
18.03
R-16121 Łódź Kaliska- Wrocław Gł. EN57-756
R-17431 Kutno- Sieradz, EN57-1769, full plastic
R-71430 Sieradz- Kutno, EN57-1241 obite czerwonym skajem, w od Łodzi ok. 30-40%, w Kutnie wysiadło około 30-40 osób; Żabieniec planowo, Zgierz +1, Zgierz Płn. planowo, Jedlicze planowo, Chociszew planowo, Ozorków planowo, Sierpów -1, Łęczyca planowo, Gawrony planowo, Witonia planowo, Kutno planowo.
R-55210 Kutno- Łódź Kaliska, EN57-1770, obite skajem, Jedlicze planowo
R-55212 Kutno- Łódź Kaliska, EN57-1423, materiał, Łęczyca planowo
R-51020 Toruń Gł.- Łódź Kaliska, EN57-784, Witonia planowo
IR-18121 PORTOWIEC ET22-1068+2+2+2IR+bohun, w Kutnie około 85-90%, w Poznaniu -13(!)
20.03
TLK83106 Szczecin Gł.- Kraków Płaszów EP07-1059/EP09-008 (od Poznania)+1PIC+1(zdeklas. na 2)+2(bezprzedziałowa)+2(z przedziałem na rower), Stargard przyj.-3, Choszczno,Dobiegniew planowo, Krzyż przyj.-3, Szamotuły przyj.-1, Poznań przyj. -3, Września +3, Słupia,Konin,Koło,Kutno,Łęczyca +1, Zgierz +3, Łódź Żabieniec +2, Łódź Kaliska planowo. W Stargardzie około 80-90%, w Poznaniu większa wymiana, w Kutnie, w Łodzi również.

: sob 02:03, 26 mar 2011
autor: rkplodz
czw 24.3
iR 18121 PORTOWIEC Warszawa - Szczecin
ET22-831+2*Az zielony+Az mal. iR+Bohun mal. klasyczne
w Az po 4 os./przedz. mw. na odc. Słupca - Poznań
planowo

: ndz 20:27, 27 mar 2011
autor: Grzesiek
sobota 26.03:
regio 71224 Sieradz - Łódź Kaliska, EN57-1789 (PR Bydgoszcz ) w Sieradzu frekwencja 23 osoby
regio 79741 Sieradz - Poznań, EN57-1418 (PR Łódź) twarde siedzenia obite materiałem, niskie, frekwencja: z Sieradza 3 osoby, na odcinku do Kalisza dosiadło 5 osób, Kalisz -3/+15.
Na dalszym odcinku:
od Ostrowa frekwencja ok. 60%
od Jarocina do Środy Wlkp. 110%
regio 7128 Poznań - Łódź Kaliska, EN57-667 (PR Poznań), jednostka zaniedbana, nieotwierające się drzwi międzywagonowe, nieszczelne okna, toalety bez komentarza.
Frekwencja: do Środy Wlkp. na wjeździe jakieś 110%, na wyjeździe ok.95%, od Jarocina 50%, od Ostrowa 30%, od Kalisza do Zduńskiej ok. 20%

: czw 20:24, 31 mar 2011
autor: Adrian
Dzisiejsze zestawienia:

TLK54110 Bydgoszcz Główna - Katowice
EP07-1047+2+1+1(zdeklasowana na 2, na jednej parze drzwi nie było kartek informujących o zdeklasowaniu wagonu). Frekwencja ok.15% w Zgierzu. Planowo.

TLK38107 Kraków Płaszów - Szczecin Główny. EP09-031+1(IC)+bar+2+2(TLK)+1(zdeklasowana na 2)+2. Frekwencja ok.60% w Zgierzu. Planowo.

R-55110/1 Łódź Kaliska - Kutno. EN57-1783 (full plastik). Oczekiwał na opóźniony TLK53102 z Gdyni Głównej który był co najmniej +10. Nie mogłem jednak czekać więc nie wiem z jakim opóźnieniem kibelek odjechał, ale prawdopodobnie także +10.

TLK83106/7 Szczecin Główny - Kraków Płaszów. EP09-031+2(SPOT, bezprzedziałowy z drzwiami odskokowymi)+2+2(IC)+2+1. Frekwencja ok.50%. BTW - wygląda na to że tylko jeden z dwóch składów będących w obiegu posiada wagon barowy. W Zgierzu +5.

TLK45110/1 Katowice - Bydgoszcz Główna. EU07-234 (w malowaniu IC)+2+2+1+2. Frekwencja w Zgierzu ok.15-20%, +5.

: czw 20:54, 31 mar 2011
autor: Urbi59
"Szanowny Panie. Z informacji otrzymanych przed chwilą z WARS-u S.A. wynika, że wagony barowe nie będą kursowały w pociągu 38106/83106, z uwagi na niską opłacalność, wynikającą z nikłej sprzedaży.
Pozdrawiam: Waldemar Oracz"

: ndz 21:12, 03 kwie 2011
autor: Tomasz.bu
Dziś na obu popołudniowych pociągach na węglówce frekwencja zauważalna.
71236 - 100%.
Podpowiedź, jeśliby ktoś kiedyś planował podróż przez węglówkę - wbrew rozkładowi (w rozkładzie jest -2) skomunikowanie 41433 z Częstochowy i 71236 do Łodzi jest trzymane (no chyba, że się poważniej spóźni) - trzeba się tylko zgłosić i wysiadać przez pierwsze drzwi, żeby się sprawnie przesiąść. Dodatkowym elementem motywującym obsługę jest to, że kierownik pociągu chce nadać utarg do Łodzi i iść do domu Obrazek

: pt 10:28, 15 kwie 2011
autor: railman93
Wczorajszy 41433 z Częstochowy do Zduńskiej Woli na starcie w składzie 62 osoby i dalej:
Częstochowa Aniołów +3
Cykarzew Stary -1
Cykarzew -5
Ważne Młyny -7
Brzeźnica -8
Pieńki Dubidzkie -5
Dubidze -2
Biała Pajęczańska -6
Chorzew Siemkowice +2 -7
Rusiec Łódzki -4
Chociw Łaski +3 -1
Siedlce Łaskie -1
Kozuby +2
Zduńska Wola Płd -12
Zduńska Wola -13
Pociąg jechał planowo, nawet do Chorzewa odjechał 3 minuty przed czasem

: ndz 23:28, 17 kwie 2011
autor: berger.m
Sobota, 16 kwietnia 2011:

IR 33023 Łódź Fabryczna (7:35) - Warszawa Wschodnia: jakiś EN57 niezmodernizowany.

IR 33025* Łódź Fabryczna (10:02) - Warszawa Wschodnia: Acatus, frekwencja ok. 120%.

*Pociąg ten w internetowych rozkładach błędnie widnieje jako Regio.

: czw 22:58, 21 kwie 2011
autor: Tomasz.bu
Dziś pojechały IRy na węglówce. Jako Gdynia - Katowice jechał EN71-017 Zapełnienie ok. 50%, w Zduńskiej wysiadło ze 30 osób. Miała miejsce dość fotogeniczna sytuacja, ponieważ IR i pociąg Łódź - Częstochowa wjechały na stację równolegle. Jednocześnie jednak rozkład jazdy na bardzo długi weekend to jakaś makabra. IR jedzie planowo opóźniony o 20 minut. Odjazd ze Zduńskiej do Katowic zamiast o 15.40 jest o 16.02 czyli w tym samym czasie, w którym powinien jechać 14432 Łódź - Częstochowa. W związku z tym 14432 do Zduńskiej jedzie planowo, w Zduńskiej stoi prawie pół godziny i dalej jedzie przesunięty o jakieś 20 minut. Dochodzi do absurdalnej sytuacji - szybciej dojedziemy, jeśli w Zduńskiej wysiądziemy z pociągu bezpośredniego i wsiądziemy w IR, zaś 14432 da się dogonić następnym pociągiem relacji Łódź - Sieradz. Oczywiście cała zabawa ma ten skutek, że opóźniony jedzie też przeciwpociąg 41433 - 20 minut traci najprawdopodobniej w Białej Pajęczańskiej na krzyżowanie z IR, wymiana drużyn nadal odbywa się w Chorzewie. Nie ma już szans na skomunikowanie w Zduńskiej - następny pociąg PR za godzinę (półtorej w dni nierobocze). Bardzo wesoło jest też ze skomunikowaniem IR w kierunku przeciwnym. Istnieje całkiem sensowna przesiadka z IR z Katowic na pociąg Zduńska Wola - Łódź Kaliska. Jest tylko jeden mały szkopuł - pociąg Zduńska Wola - Łódź Kaliska to zamknięcie obiegu 14432 i jeździ tylko w dni szkolne. A IR - głównie w wakacje i dwa długie weekendy. A więc poza pojedynczymi przypadkami - przesiadki nie ma, bo terminy kursowania pociągów są przeciwstawne. I jeszcze do kompletu skomunikowanie na jadące po sobie IR i regio Zduńska Wola - Częstochowa (obrzyn 14432 w dni nieszkolne). Jest pociąg z Łodzi 14.37 na skomunikowanie. Szkopuł w tym, że jeździ tylko pn-pt bez świąt. Czyli w soboty, niedziele i święta przesiadkę na Interregio (15.40, wakacje) i regio (16.02) stanowi pociąg przyjeżdżający do Zduńskiej o 14.30. No i w ogóle puszczanie trasą gdzie jeżdżą 3 pociągi dziennie dwu pociągów w odstępie dwudziestominutowym to już czysty geniusz. Wyjątkowo tęgie umysły wymyślały ten rozkład...

: sob 11:40, 23 kwie 2011
autor: railman93
Tomasz.bu pisze:No i w ogóle puszczanie trasą gdzie jeżdżą 3 pociągi dziennie dwu pociągów w odstępie dwudziestominutowym to już czysty geniusz. Wyjątkowo tęgie umysły wymyślały ten rozkład...

Zgadza się, jest to po części spowodowane wyjazdem z Gdyni po 9 i dojazdem tu dopiero przed 16... Zresztą ten IR przynajmniej według mnie skoro i tak jedzie na klopie mógłby dojeżdżać tylko do Bydgoszczy. A wydłużyć go nie w kierunku Gdyni a gdzieś na południe np do Bielska Białej.