Katastrofa Lotnicza w Madrycie
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: sob 09:16, 26 kwie 2008
- Lokalizacja: Łódź
Katastrofa Lotnicza w Madrycie
Minęło trochę czasu lecz nadal jest słychać o tym, Ci co się interesują. Macie jakąś wersję co się stało?
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Lancer2884, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: sob 09:16, 26 kwie 2008
- Lokalizacja: Łódź
20 Sierpnia 2008. Samolot McDouglas MD-82 linii Spanair.Lot Madryt - Las Palmas (Wyspy Kanaryjskie).
Pierwsza próba startu nieudana,Były problemy z pewną częścią i odwołano start samolotu.Po godzinie mechanicy wymienili część i zezwolono na start.
Przy starcie doszło do Pożaru Prawego silnika.Media podają że samolot wypadł z pasa co jest bzdurą. Bo wystarczy zobaczyć położenie Wraku względem pasa.
153 osoby zginęły i 19 osób przeżyło.
Moja wersja:
Pilot podczas startu odkrywa spadek mocy prawego silnika.Próbuje wyhamować przed końcem pasa lecz prędkość jest zbyt wysoka by samolot dał radę wyhamować więc decyduje się na start.
Przy uniesieniu nosa samolotu siła nośna samolotu drastycznie opada przez pożar silnika(Możliwe również uszkodzenie sekcji ogonowej gdzie są stery wysokości i kierunkowe).
Pilot stara się utrzymać maszynę w powietrzu lecz wraz z przechyłem prędkość spada i dochodzi do przeciągnięcia i maszyna spada na ziemię.
(Prędkość Przeciągnięcia - Prędkość która jest zbyt niska by samolot mógł utrzymać się w powietrzu i zaczyna opadać w sposób niekontrolowany,Przy większej wysokości i sprawnej maszynie pilot może obniżać gwałtownie lot w celu nabrania prędkości,lecz takiej wysokości nie miał samolot z 20 Sierpnia).
Mam nadzieję że wystarczająco wyjaśniłem heh
Pierwsza próba startu nieudana,Były problemy z pewną częścią i odwołano start samolotu.Po godzinie mechanicy wymienili część i zezwolono na start.
Przy starcie doszło do Pożaru Prawego silnika.Media podają że samolot wypadł z pasa co jest bzdurą. Bo wystarczy zobaczyć położenie Wraku względem pasa.
153 osoby zginęły i 19 osób przeżyło.
Moja wersja:
Pilot podczas startu odkrywa spadek mocy prawego silnika.Próbuje wyhamować przed końcem pasa lecz prędkość jest zbyt wysoka by samolot dał radę wyhamować więc decyduje się na start.
Przy uniesieniu nosa samolotu siła nośna samolotu drastycznie opada przez pożar silnika(Możliwe również uszkodzenie sekcji ogonowej gdzie są stery wysokości i kierunkowe).
Pilot stara się utrzymać maszynę w powietrzu lecz wraz z przechyłem prędkość spada i dochodzi do przeciągnięcia i maszyna spada na ziemię.
(Prędkość Przeciągnięcia - Prędkość która jest zbyt niska by samolot mógł utrzymać się w powietrzu i zaczyna opadać w sposób niekontrolowany,Przy większej wysokości i sprawnej maszynie pilot może obniżać gwałtownie lot w celu nabrania prędkości,lecz takiej wysokości nie miał samolot z 20 Sierpnia).
Mam nadzieję że wystarczająco wyjaśniłem heh
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez Lancer2884, łącznie zmieniany 4 razy.