Karsznicka lokomotywownia upada
- prof_klos
- Megagaduła
- Posty: 3415
- Rejestracja: czw 23:10, 21 gru 2006
- Lokalizacja: Pabianice | Piaski
Moim zdaniem wspólne bilety to na chwilę obecną podstawa! A nie, że w Kujawsko - Pomorskim inne (Arriva), w Mazowieckim inne (Koleje Mazowieckie), na pospiesznych inne (ICC) i tak dalej. SKM-y jasna sprawa, mają swoje osobne taryfy jako komunikacja bardziej miejska.
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez prof_klos, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko co dobre skończyło się w 2008 roku...
prof_klos pisze:SKM-y jasna sprawa, mają swoje osobne taryfy jako komunikacja bardziej miejska.
Nie zgodzę się. Jeśli już to pociągi regionalne i aglomeracyjne powinny mieć jedną taryfę, wspólną z komunikacją miejską, a dalekobieżne mogą mieć osobną. Wyróżnianie tutaj SKM raczej nie ma uzasadnienia.
Docelowo mogłoby być tak, jak w Niemczech. Jednolita, uniwersalna, "droga" taryfa na dowolną trasę dowolnymi pociągami, służąca do przejazdów jednorazowych i regionalne taryfy związków taryfowych obejmujące podróżowanie po regionie z tańszymi biletami obejmującymi wszelkie formy transportu w obrębie regionu - kolej regionalną i aglomeracyjną, autobusy podmiejskie, miejskie, tramwaje, metro, trolejbusy itp. Taryfa "regionalna" ma szczególnie zastosowanie do codziennych i innych regularnych dojazdów a także do jednodniowych wyjazdów tam/powrót.
Oprócz tego, "równolegle" kilka co ciekawszych ofert promocyjnych.
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
-
- Sympatyk forum
- Posty: 814
- Rejestracja: pn 21:18, 15 maja 2006
- Lokalizacja: Aleksandrów Ł.
Odp
Tylko w naszym pięknym kraju tak może być. Najlepiej zamknąć, sobie premie wziąść , swojej firmie zapewnić co lepsze pojazdy i wio kasa się kręci
-
- Stały bywalec
- Posty: 415
- Rejestracja: śr 12:22, 29 paź 2008
- Lokalizacja: Aleksandrów
Tak jak pisał wcześniej prof zachowanie psa ogronika,nie pierwsze zresztą.Już kilka lat wstecz w momencie startu prywaciarzy istniało spore zapotrzebowanie na loki spalinowe i elektryczne,przy jednoczesnym nadmiarze lokomotyw obydwu trakcji w PKP,ale zamiast sprzedać i zarobić woleli za grosze odsprzedać na złom (uprzednio tnąc na pół rame aby złomiarz nie sprzedał prywatnym) a tych które nie sprzedali odstawiali aby sobie gniły i jednocześnie obciążały koszty firmy a prywatni i tak sobie poradzili ściągająć spalinowe z Niemiec,Rumuni,Estoni a elektryki z Czech,Słowacji,Austrii a nawet z...Maroka.Mariusz J. pisze:PKP Cargo i tak upadnie więc nie rozumiem co da im trzymanie tych loków, skoro po upadłości wystawi sie je na sprzedaż i i tak prywata je kupi.
W sobote do Karsznic przybył minister Grabarczyk celem wizyty było spotkanie z mieszkańcami tej części miasta i rozmowa o losach lokomotywowni,jednak zbyt wiele do powiedzenia to pan minister nie miał http://zdunskowolskakolej.cba.pl/news.php?readmore=6
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Relacja z wizyty Ministra Grabarczyka w Karsznicachhttp://zdunskowolskakolej.cba.pl/readarticle.php?article_id=12
Pierwsze wypowiedzenia w ZT Karsznice więcej na ten temat znajdziemy klikając na link http://zdunskowolskakolej.cba.pl/news.php?readmore=7
Pierwsze wypowiedzenia w ZT Karsznice więcej na ten temat znajdziemy klikając na link http://zdunskowolskakolej.cba.pl/news.php?readmore=7
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez railman93, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Dzisiaj o godzinie 14 rozpoczęło się w Karsznicach spotkanie prezesa PKP Cargo Wojciecha Balczuna z dyrektorem Centralnego zakładu spółki Tomaszem Abramczykiem oraz naczelnikami z Zakładu Taboru w Karsznicach. Rozmowa ma dotyczyć dalszego losu Zakładu. Więcej informacji w późniejszym terminie
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez railman93, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Nie ma takiej możliwości.... wszystkie stoją w KarsznicachWedług nieoficjalbych informacji 10 sztuk Cargo wynajęło Lotosowi,jeden pojazd widziany był już w Gnieźnie wpięty pomiędzy dwa loki Lotosu.
A co do lokomotywowni na 90% jednak się utrzyma dzięki utworzeniu spółki PKP Cargo Tabor Karsznice
Ostatnio zmieniony ndz 07:28, 07 lut 2106 przez railman93, łącznie zmieniany 1 raz.
To znaczy,że twoim zdaniem ktoś,kto miał z nimi do czynienia przez 30 lat najwidoczniej nie wie co widział a poza tym jak dobrze wiesz ostatni z nich zjechał do Karsznic nie tak dawno i może to był ten.railman93 pisze:Nie ma takiej możliwości.... wszystkie stoją w KarsznicachWedług nieoficjalbych informacji 10 sztuk Cargo wynajęło Lotosowi,jeden pojazd widziany był już w Gnieźnie wpięty pomiędzy dwa loki Lotosu.
A co do lokomotywowni na 90% jednak się utrzyma dzięki utworzeniu spółki PKP Cargo Tabor Karsznice
Co do wynajmu,to,że cała seria znajduje się w Karsznicach nie stoi w sprzeczności z tym,że mogły zostać wynajęte,być może są/zostaną w najbliższym czasie zawerte wiążące umowy i wtedy Lotos będzie je odbierał.
-
- Stały bywalec
- Posty: 370
- Rejestracja: ndz 09:30, 31 sie 2008
- Lokalizacja: Zduńska Wola
- Kontakt:
Jak żaden się nie rusza, to nie mógł być jakiś po prostu w Gnieźnie, zapewne był to kolejny wymysł MKTo znaczy,że twoim zdaniem ktoś,kto miał z nimi do czynienia przez 30 lat najwidoczniej nie wie co widział
No jak dobrze wiesz, trochę bardziej znam życie lokomotywowni, ten lok stoi nadal na hali, jest konserwowany do długiego postoju.a poza tym jak dobrze wiesz ostatni z nich zjechał do Karsznic nie tak dawno i może to był ten.
Chciałbym, choć wątpię. Sam Bałczun mówił, że nikomu nie wynajmą lokomotyw[/quote]Co do wynajmu,to,że cała seria znajduje się w Karsznicach nie stoi w sprzeczności z tym,że mogły zostać wynajęte,być może są/zostaną w najbliższym czasie zawerte wiążące umowy i wtedy Lotos będzie je odbierał.
A więc po kolei:
1.Moje info o Gnieźnie nie pochodzi od żadnego mikola,tylko od kolejarza z wieloletnim stażem,który nie jest mikolem (choć jestpozytywnie do nich nastawiony)
2.Monopolu na wiedze o szopie w Karsznicach nie masz,może i jesteś tam częściej,może i masz więcej informacji od nas,ale to nie znaczy ,że my ich nie mamy.
3.To co Bałczun mówi nie ma absolutnie znaczenia,a jego propozycja o której wspomniałeś tylko go skompromitowała,bo było wiadomo,że nikt na to nie pójdzie,poza tym nie myślisz chyba,że zdradzi wszystkie tajemnice handlowe co i z kim negocjuje?Jak skończy to wtedy w blasku fleszy ogłosi jaki to niby sukces odniósł a i okazja do balangi będzie.
1.Moje info o Gnieźnie nie pochodzi od żadnego mikola,tylko od kolejarza z wieloletnim stażem,który nie jest mikolem (choć jestpozytywnie do nich nastawiony)
2.Monopolu na wiedze o szopie w Karsznicach nie masz,może i jesteś tam częściej,może i masz więcej informacji od nas,ale to nie znaczy ,że my ich nie mamy.
3.To co Bałczun mówi nie ma absolutnie znaczenia,a jego propozycja o której wspomniałeś tylko go skompromitowała,bo było wiadomo,że nikt na to nie pójdzie,poza tym nie myślisz chyba,że zdradzi wszystkie tajemnice handlowe co i z kim negocjuje?Jak skończy to wtedy w blasku fleszy ogłosi jaki to niby sukces odniósł a i okazja do balangi będzie.